Przetargi.pl
Remont budynku położonego w Gubinie przy ul. Piastowskiej 24

Gmina Gubin o statusie miejskim ogłasza przetarg

  • Adres: 66-620 Gubin, ul. Piastowska 24
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4558100, 4558128, 4558145 , fax. 068 4558102
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gubin o statusie miejskim
    ul. Piastowska 24 24
    66-620 Gubin, woj. lubuskie
    tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, fax. 068 4558102
    REGON: 97077019000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku położonego w Gubinie przy ul. Piastowskiej 24
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) renowacja oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 2) docieplenie stropów, remont dachu wraz z wymianą systemu odprowadzenia wód opadowych budynku, 3) wykonanie kotłowni gazowej wraz z wymianą instalacji c.o. 4) wykonanie instalacji teleinformatycznej oraz zasilającej dla potrzeb urządzeń teleinformatycznych 5) wykonanie instalacji elektrycznej 6) wykonanie instalacji Sygnalizacji włamania i napadu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) wykonali w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia tej działalności, min. 5 zadań z zakresu wykonania lub remontu budynków w tym zabytkowych, w tym: - jedno zadanie dotyczące renowacji drewnianej stolarki okiennej lub drzwiowej budynków zabytkowych o wartości zadania min. 50 tys. PLN, - jedno zadanie dotyczące wymiany lub wykonania stolarki okiennej drewnianej lub drzwiowej drewnianej o wartości zadania min. 100 tys. PLN, - jedno zadanie dotyczące wykonania lub remontu dachu z dachówki (obejmujące ułożenie dachu z dachówki) o wartości zadania min. 200 tys. PLN, - jedno zadanie z zakresu wykonania lub modernizacji kotłowni gazowych wraz z instalacją c.o. o wartości zadania min. 200 tys. PLN - jedno zadanie z zakresu wykonania sieci logicznej o wartości zadania min. 130 tys. PLN 2) do wykonania przedmiotu zamówienia zatrudni: - kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej i wpisanym do odpowiedniej izby inżynierów z min. 5 - letnim stażem pracy w zawodzie w tym 2 - letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, - kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do kierowania robotami z zakresu budowy instalacji c.o. i kotłowni gazowych wpisanego do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, - kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi uprawniającymi do kierowania robotami z zakresu sieci i instalacji elektrycznych wewnętrznych wpisanego do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa - kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi uprawniającymi do kierowania robotami z zakresu sieci i instalacji telekomunikacyjnych wpisanego do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, - osoba kierująca robotami związanymi z budową instalacji sygnalizacji włamania i napadu zobowiązana jest posiadać licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II-go stopnia 3) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000 zł, 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz Ofertowy, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 u.p.z.p., 3) oświadczenie Wykonawcy, na podstawie art. 44 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, 4) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 u.p.z.p., 5) akceptacja przez Wykonawcę projektu umowy 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich 7) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a) (pełnomocnictwo rodzajowe), 8) wypełnione przedmiary robót oraz Zbiorcze zestawienie kosztów 9) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 10) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., 11) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., 12) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne 13) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 14) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, 15) życiorys osób wyznaczonych do wykonania niniejszego zamówienia. 16) wykaz zawierający potwierdzenie wykonania przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia tej działalności) robót budowlanych podobnych 17) dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w załączniku nr 6 do niniejszej IDW zostały wykonane należycie. 18) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości min. 300 tys. zł 19) polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 20) w przypadku ofert wspólnych - umowa regulująca współpracę wspólników

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach