Gmina Gubin o statusie miejskim ogłasza przetarg
- Adres: 66-620 Gubin, ul. Piastowska 24
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 4558100, 4558128, 4558145 , fax. 068 4558102
- Data zamieszczenia: 2009-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gubin o statusie miejskim
ul. Piastowska 24 24
66-620 Gubin, woj. lubuskie
tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, fax. 068 4558102
REGON: 97077019000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gubin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku położonego w Gubinie przy ul. Piastowskiej 24 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) renowacja oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 2) docieplenie stropów, remont dachu wraz z wymianą systemu odprowadzenia wód opadowych budynku, 3) wykonanie kotłowni gazowej wraz z wymianą instalacji c.o. 4) wykonanie instalacji teleinformatycznej oraz zasilającej dla potrzeb urządzeń teleinformatycznych 5) wykonanie instalacji elektrycznej 6) wykonanie instalacji Sygnalizacji włamania i napadu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) wykonali w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia tej działalności, min. 5 zadań z zakresu wykonania lub remontu budynków w tym zabytkowych, w tym: - jedno zadanie dotyczące renowacji drewnianej stolarki okiennej lub drzwiowej budynków zabytkowych o wartości zadania min. 50 tys. PLN, - jedno zadanie dotyczące wymiany lub wykonania stolarki okiennej drewnianej lub drzwiowej drewnianej o wartości zadania min. 100 tys. PLN, - jedno zadanie dotyczące wykonania lub remontu dachu z dachówki (obejmujące ułożenie dachu z dachówki) o wartości zadania min. 200 tys. PLN, - jedno zadanie z zakresu wykonania lub modernizacji kotłowni gazowych wraz z instalacją c.o. o wartości zadania min. 200 tys. PLN - jedno zadanie z zakresu wykonania sieci logicznej o wartości zadania min. 130 tys. PLN 2) do wykonania przedmiotu zamówienia zatrudni: - kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej i wpisanym do odpowiedniej izby inżynierów z min. 5 - letnim stażem pracy w zawodzie w tym 2 - letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, - kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do kierowania robotami z zakresu budowy instalacji c.o. i kotłowni gazowych wpisanego do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, - kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi uprawniającymi do kierowania robotami z zakresu sieci i instalacji elektrycznych wewnętrznych wpisanego do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa - kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi uprawniającymi do kierowania robotami z zakresu sieci i instalacji telekomunikacyjnych wpisanego do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, - osoba kierująca robotami związanymi z budową instalacji sygnalizacji włamania i napadu zobowiązana jest posiadać licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II-go stopnia 3) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000 zł, 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz Ofertowy, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 u.p.z.p., 3) oświadczenie Wykonawcy, na podstawie art. 44 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, 4) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 u.p.z.p., 5) akceptacja przez Wykonawcę projektu umowy 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich 7) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a) (pełnomocnictwo rodzajowe), 8) wypełnione przedmiary robót oraz Zbiorcze zestawienie kosztów 9) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 10) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., 11) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., 12) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne 13) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 14) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, 15) życiorys osób wyznaczonych do wykonania niniejszego zamówienia. 16) wykaz zawierający potwierdzenie wykonania przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia tej działalności) robót budowlanych podobnych 17) dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w załączniku nr 6 do niniejszej IDW zostały wykonane należycie. 18) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości min. 300 tys. zł 19) polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 20) w przypadku ofert wspólnych - umowa regulująca współpracę wspólników
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gubin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pokrycia ceramicznego budynku nr 33 w 45WOG m. Wędrzyn
Dodano: 2016-06-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Remont dachu budynek nr 18 w JW 5700 m. Międzyrzecz Część II: Remont pokrycia dachowego i pomieszczeń budynek nr 1 w JW 5700 m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-06-10 - Remont budynku nr 6 w JW 3949 m. Skwierzyna
Dodano: 2016-06-09 - Remont budynku nr 3 w JW. 3949 m. Skwierzyna
Dodano: 2016-06-09 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Wymiana instalacji odgromowej, wymiana oświetlenia budynek nr 58, 60, 43 w JW 5701 m. Wędrzyn Część II: Remont pokrycia dachowego oraz pomieszczeń budynek nr 72 w JW 4229 m. Wędrzyn Część III: Remont pokrycia dachowego budynek nr 92 w JW 3949 m. Skwierzyna Część IV: Remont pokrycia dachowego budynek nr 3 w JW 5701 m. Skwierzyna
Dodano: 2016-05-17 - Remont dachu internatu
Dodano: 2016-04-18 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA INSTALACJI ODGROMOWEJ BAZA RZI W ZIELONEJ GÓRZE. SPRAWA NR 74/PN/2015.
Dodano: 2015-08-17 - Remont kapitalny dachu budynku przy ul. Myśliborskiej 23 w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2015-06-01 - Remont pokrycia dachowego na budynku biblioteki i kaplicy w Świebodzinie z podziałem na 2 zadania
Dodano: 2015-05-26 - Remont pokrycia dachowego budynków mieszkalnych w Gorzowie Wlkp. w rejonie ADM 2
Dodano: 2015-04-13