Przetargi.pl
Remont budynku połozonego przy ul. Wolińskiej 7b w Kamieniu Pomorskim, ze zmianą sposobu użytkowania oraz termomodernizacją budynku.

Powiat Kamieński ogłasza przetarg

  • Adres: 72-400 Kamień Pomorski, ul. Mieszka I 5B
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3823120 , fax. 091 3823121
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kamieński
    ul. Mieszka I 5B 5B
    72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3823120, fax. 091 3823121
    REGON: 81177215000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkamienski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku połozonego przy ul. Wolińskiej 7b w Kamieniu Pomorskim, ze zmianą sposobu użytkowania oraz termomodernizacją budynku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku internatu przy ul. Wolińskiej 7b w Kamieniu Pomorskim ze zmianą sposobu użytkowania oraz termomodernizacja budynku. 3.1. Lokalizacja Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kamieniu Pomorskim budynek internatu z częścią biurowo - administracyjną Powiatu Kamieńskiego i Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego w Kamieniu Pomorskim 3.2. Istniejący stan obiektu Budynek przeznaczony do adaptacji jest częścią kompleksu budowlanego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Stanisława Staszica w Kamieniu Pomorskim . Został wybudowany w latach sześćdziesiątych i oddany do użytku w 1971r. Stan techniczny konstrukcji ścian klatek schodowych, stropów i stropodachu bez zastrzeżeń , nie wykazuje spękań i zarysowań. Stolarka drzwiowa i okienna w części przeznaczonej do remontu z racji bardzo długiego okresu używalności jest zniszczona. Posadzki z płytek PCV, lastrica , terakoty są w złym stanie z ubytkami. Stropodach płaski pokryty papą, ściany osłonowe ocieplone supremą i otynkowane. Budynek posiada instalację elektryczną aluminiową , wodociągowo - kanalizacyjną, centralnego ogrzewania i odgromową. Nie posiada własnej kotłowni co. 3.3 Opis adaptacji projektowanej części budynku Projekt obejmuje adaptację części budynku - internatu - na biura Starostwa Powiatowego i modernizację pomieszczeń piwnicy na: salę konferencyjno-kinową, własną kotłownię gazową, pomieszczenia magazynowo - archiwalne, toalety ogólnodostępne. Zakres robót: ? Roboty rozbiórkowe: CPV 45110000-1 - obniżenie posadzek w pomieszczeniach piwnic, - wyburzenie niektórych ścianek działowych, - wykucie otworów w ścianach osłonowych i działowych, - rozebranie posadzek w istniejących sanitariatach z terakoty i lastrica, - demontaż stolarki drzwiowej i okiennej. ? Roboty budowlane: CPV 45453000-7, 45430000-0, 45421125-6, 45320000-6, - drobne roboty murowe, - roboty tynkarskie, - roboty posadzkowe, - roboty ścienne glazurowe, - montaż drzwi i okien PCV, - wewnętrzne roboty malarskie, - ocieplenie ścian osłonowych budynku wraz z fundamentami - ocieplenie stropodachu metodą pneumatyczną poprzez wdmuchanie przez otwory montażowe granulatu styropianu lub wełny mineralnej, - elewacja zewnętrzna, - zewnętrzne schody wejściowe. ? Instalacje sanitarne i wod - kan. CPV 45330000-9, 45232410-9 - demontaż starej białej armatury, - demontaż żeliwnych pionów sanitarnych, - wykucia otworów pod nową kanalizację, - montaż rurociągów PCV, - montaż białej armatury. - instalacja wodna do wymiany. ? Instalacje CO wraz z kotłownią. CPV 45331100-7 - kompleksowa wymiana instalacji CO wraz z grzejnikami na rury miedziane, montaż kotła kondensacyjnego na potrzeby CO i CWU wraz z pompami i osprzętem - komplet. ? Instalacja wentylacji mechanicznej - obejmuje pomieszczenia: salę konferencyjną w piwnicy i na pierwszym piętrze, - montaż maszynowni wentylacyjnej, instalacji nawiewnej i wywiewnej. ? Instalacja elektryczna CPV - 45310000-3 - wymiana instalacji elektrycznej aluminiowej na miedzianą, - dobudowa rozdzielnicy głównej RG, - sieć logiczna, - oświetlenie terenu, - ochrona przeciwporażeniowa, 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa, b) przedmiary robót, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej koszty tych zmian poniesie wykonawca. W ofercie należy uwzględnić odpowiedzi na pytanie stanowiące załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 140 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 30 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej jednej roboty budowlanej dotyczącej remontu budynku o kubaturze co najmniej 7 500 m3 i wartości co najmniej 2 mln zł. 3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i kierowników robót w następujących specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie instalacji co i gazowych, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. Ww. warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży w ofercie oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie 6 siwz. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie wykonawcy potwierdzające, ze spełnia wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotnej społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty: 4,5,6,7,8 Prawa zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 9 Prawa zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Nie dotyczy osób fizycznych oraz spółek cywilnych składających się z osób fizycznych. 6. Wykaz robót wykonanych, tj. zakończonych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, spełniających warunki określone w punkcie 5b siwz, zawierający następujące dane: nazwę, adres i telefon zamawiającego, nazwę i adres budowy, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, terminem rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót , wartości zrealizowanych robót. 7. Dokumenty potwierdzające, ze ww. roboty zostały wykonane należycie, np. referencje. 8. imiona i nazwiska osób, które będą sprawować odpowiednio funkcję kierownika budowy lub kierowników robót, 9. kopię uprawnień budowlanych ww. osób, 10. zaświadczenia z właściwych Izb Samorządu Zawodowego potwierdzające ich przynależność do danej Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. 11. wypełniony formularz - oferta - załącznik nr 1 do siwz, 12. harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy zawierający wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia z ich podziałem na etapy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego i uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów, z uwzględnieniem możliwości przeniesienia się zamawiającego do remontowanego budynku w możliwie szybkim terminie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany przedstawionego w ofercie harmonogramu w przypadku zaistnienia rozbieżności w założonym i rzeczywistym terminie rozpoczęcia realizacji zadania. 13. kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z punktem 12 siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkamienski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach