Przetargi.pl
Remont budynku po przedszkolu na potrzeby Szkoły Podstawowej w Trzygłowie gm. Gryfice

Gmina Gryfice ogłasza przetarg

  • Adres: 72300 Gryfice, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 38 53 200 , fax. 91 38 53 207
  • Data zamieszczenia: 2018-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gryfice
    Plac Zwycięstwa 37
    72300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 38 53 200, fax. 91 38 53 207
    REGON: 81168438000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gryfice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku po przedszkolu na potrzeby Szkoły Podstawowej w Trzygłowie gm. Gryfice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje m. in: a) przebudowę istniejącego budynku, polegającą na likwidacji biblioteki, pomieszczenia gospodarczego, magazynowego oraz toalety w części bibliotecznej; wydzielenie na parterze przedszkola z trzema salami zajęć i szatnią; szkoły z trzema salami zajęć, szatnią i nowymi sanitariatami; wydzielenie toalety dla niepełnosprawnych oraz gabinetu lekarskiego wraz z poczekalnią. Istniejący pokój nauczycielski zostanie przekształcony na szatnię dla potrzeb przedszkola, toaleta personelu zamieniona zostanie na pomieszczenie porządkowe, a istniejący gabinet lekarski przebudowany na pokój nauczycielski. Pomieszczenie gospodarcze, zlokalizowane na poziomie -1,12 m ulegnie zasypaniu i zastąpione nową posadzką, której warstwa wykończeniowa znajdzie się na poziomie ±0,00. Schody zewnętrzne i drzwi do istniejącego pomieszczenia gospodarczego zostaną zlikwidowane. b) termomodernizację budynku w zakresie ocieplenia ścian zewnętrznych styropianem gr. 15 cm, λ=0,031W/mK; ocieplenie stropodachu wentylowanego granulatem z wełny mineralnej gr. 24 cm, λ=0,039W/mK, metodą wdmuchiwania. Dane charakterystyczne budynku: długość: 46,59 m szerokość: 12,63 m powierzchnia użytkowa: 501,06 m2 powierzchnia zabudowy: 600,42 m2 maksymalna wysokość budynku: 4,06 m kubatura: 2.206,15 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 05.07.2018 r. do godz. 11:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Gminy Gryfice: Bank Spółdzielczy w Gryficach nr rachunku: 02 9376 0001 0000 0547 2001 0013. Kopię przelewu wadium należy załączyć do oferty. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do upływu terminu składania ofert kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Oryginał wadium w innej formie niż pieniądz należy dołączyć do oferty lub złożyć w osobnej, odpowiednio oznaczonej kopercie wraz z ofertą przetargową. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.2. SIWZ (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp). 4) Dowód wpłaty lub wniesienia wadium. Oryginał wadium wniesionego w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych lub w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) – należy dołączyć do oferty przetargowej lub złożyć w osobnej, odpowiednio oznaczonej kopercie wraz z ofertą przetargową.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach