Przetargi.pl
Remont budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I st. w Międzyrzeczu

Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, Os. Centrum 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 741 24 44 , fax. 95 741 24 44
  • Data zamieszczenia: 2013-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia
    Os. Centrum 10 10
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 95 741 24 44, fax. 95 741 24 44
    REGON: 21020231000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psmmiedzyrzecz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła muzyczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I st. w Międzyrzeczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Przedmiot zamówienia. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I st. w Międzyrzeczu. Zamówienie obejmuje wykonanie n/w zakresu robót: 3.1.1. Izolacja pozioma i pionowa ścian zewnętrznych budynku - część niepodpiwniczona: - Ręczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości do 15 cm - ok. 3,371 m3, - Wykopy wąskoprzestrzenne o szerokości dna 1,5 m i głębokości do 3 m - ok. 59,321 m3, - Zasypanie wykopów ziemia z ukopów i ubiciem - ok. 59,321 m3, - Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki i zagospodarowanie zgodnie z ustawa o odpadach - ok. 5,618 m3, - Odbicie tynków zewnętrznych o pow. do 5 m2 na ścianach, filarach i pilastrach bez względu na rodzaj podłoża, z ewentualnym usunięciem osiatkowania lub dranic- tynki z zapraw cementowo-wapiennej - ok. 44,94 m2, - Naprawa powierzchni murów, polegająca na skuciu wierzchniej uszkodzonej warstw i wstawieniu nowych cegieł na zaprawie betonowej, przy pow. do 0,25 m2 - ok. 40 szt., - Tynki cementowe kat. II, wykonane ręcznie na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych - ok. 44,94 m2, - Wykonanie opaski betonowej o szer. 50 i 100 cm, grubości 15 cm i wierzchniej warstwie grubości 2 cm na podłożu gruntowym przy budynku - ok. 32,285 m2, - Wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej murze z cegły o normalnej twardości, metoda iniekcji grawitacyjnej, z wykonaniem otworów w 1 lub 2 poziomach, przy grubości muru: 1 i ? cegły - ok. 41,74 m, - Przygotowanie powierzchni pionowych betonowych otynkowanych pod uszczelnienia - ok. 0,449 X 100 m2, - Wysokoelastyczna izolacja powierzchni pionowych poprzez uszczelnienie masą powierzchni poddanych w działaniu wilgoci pochodzącej z gruntu - ok. 0,449 x 100 m2, - Ocielenie ścian fundamentów budynków płytami styropianowymi - przyklejanie płyt styropianowych gr. 10 cm do ścian - ok. 44,94 m2, - Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metodą mokrą, przy uzyciu gotowych zapraw klejących - przyklejenie jednej warstwy siatki na ścianch - ok. 44,94 m2, - Wykonanie z pepiku asfaltowego na zimno, izolacji pionowej murów otynkowanych, z zagruntowaniem podłoża roztworem asfaltowym - rodzaj izolacji jednowarstwowa na warstwie docieplenia - ok. 44,94 m2, - Izolacje pionowe murów jednowarstwowe z foli kubełkowej na sucho - ok. 44,94 m2. 3.1.2 Izolacja pozioma i pionowa ścian zewnętrznych budynku - część podpiwniczona: - ręczna rozbiórka elementów konstrukcji i betonowych niezbrojonych o gr. do 15 cm - ok. 3,662 m3, - ręczne rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 14x12 cm lub żużlowej 14 x 14 cm, chodnik od strony ulicy - ok. 18,504 m2, - wykopy wąskoprzestrzenne, nieumocnione o szerokości dna do 1,5 m i głębokości do 3,0 m w gruncie - ok. 137,82 m3, - zasypanie wykopów ziemią z ukopów oraz z przerzutem ziemi na odległość do 3m i ubiciem warstwami co 15 cm - ok. 137,82 m3, - wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki i zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawa o odpadach - ok. 3,662 m3, - odbicie tynków zewnętrznych o powierzchni do 5 m2 na ścianach , filarach i pilastrach bez względu na rodzaj podłoża, z ewentualnym usunięciem osiatkowania lub dranic- tynki z zapraw cementowo-wapiennej - ok. 112,35 m2, - naprawa powierzchni murów, polegającej na skuciu wierzchniej uszkodzonej warstwy i wstawienia nowych cegieł na zaprawie cementowej, przy powierzchni do 0,25 m2 - ok. 50 szt., - tynki cementowe wykonane ręcznie na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych - ok. 112,35 m2 - wykonanie opaski betonowej o szerokości 50 cm, grubości 15 cm i wierzchniej warstwie grubości 2 cm na podłożu gruntowym przy budynku - ok. 15,26 m2, - odtworzenie chodnika z kostki betonowej o grubości 8 cm - szarej, na podsypce cementowo-piaskowej - ok. 18,504 m2, - przygotowanie powierzchni pionowych betonowych i otynkowanych pod uszczelnienia , gruntowanie ręcznie pod powłoką izolacyjną - ok. 1,123 x 100 m2, - wysokoelastyczna izolacja powierzchni pionowych poprzez uszczelnienie masa powierzchni poddanych działaniu wilgoci pochodzącej z gruntu - ok. 1,123 x 100 m2, - ocieplenie ścian fundamentowych budynków płytami styropianowymi - przyklejenie płyt styropianowych gr. 10 cm do ścian piwnicznych pasem szerokości 100 cm - 42,42 m2, - ocieplenie ścian budynku płytami styropianowumi metodą lekką-mokrą przy użyciu gotowych zapraw klejących - przyklejenie jednej warstwy siatki na ścianch -0 ok. 42,40 m2, - wykonanie z lepiku asfaltowego na gorąco, izolacji pionowej murów otynkowanych, z zagruntowaniem podłoża roztworem asfaltowym - rodzaj izolacji jednowarstwowa na warstwie docieplenia - ok. 42,42 m2, - izolacje pionowe murów jednowarstwowe z foli kubełkowej na sucho - ok. 112,35 m2 - koszty zajęcia pasa drogowego - 1 kpl. - projekt zastępczej organizacji ruchu drogowego + znakowanie - 1 kpl. 3.2. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przedstawionym projektem , w tym również : koszty zagospodarowania, zabezpieczenia i utrzymania terenu budowy, koszty zajęcia pasa drogowego i organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z ustawieniem znaków rogowych , właściwego zagospodarowania materiałów rozbiórkowych zgodnie z ustawą o odpadach, koszty niezbędnych badań i sprawdzeń, uporządkowania terenu po zakończeniu robót, i innych kosztów niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. 3.2.1 Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę robót i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania (m.in. opłaty za utylizację oraz inne opłaty niezbędne dla realizacji inwestycji) zgodnie z SIWZ. 3.2.2. Ustalona wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest ostateczna, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. 3.2.3. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca. 3.3. Złożenie przez Wykonawcę oferty oznacza, że opis przedmiotu zamówienia jest kompletny i nadaje sie do prawidłowego wykonania robót. W związku z powyższym nie może on uchylić sie od odpowiedzialności za nienależyte wykonanie robót na podstawie dokumentacji projektowej oraz SIWZ. 3.4. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. Podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Dostarczone materiały nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane. Wszystkie nazwy własne należy traktować jako te lub równoważne. 3.5. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 3.6. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót oraz na materiały na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. 3.7. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45410000-4 Tynkowanie 45320000-6 Roboty izolacyjne 4. Termin wykonania zamówienia: 4.1 Izolacja pozioma i pionowa ścian zewnętrznych budynku - część niepodpiwniczona do 40 dni od dnia podpisania umowy. 4.2 Izolacja pozioma i pionowa ścian zewnętrznych budynku - część podpiwniczona do 30 kwietnia 2014r. Uwaga Zamawiający dopuszcza wykonanie tej części w terminie wcześniejszym, lecz zapłata za wykonanie tej części zadania nastąpi w terminie do 30 kwietnia 2014r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psmmiedzyrzecz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach