Urząd Gminy Rutki ogłasza przetarg
- Adres: 18-312 Rutki, ul. 11 Listopada 7
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 086 2763161 , fax. 086 2763160
- Data zamieszczenia: 2009-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rutki
ul. 11 Listopada 7 7
18-312 Rutki
tel. 086 2763161, fax. 086 2763160
REGON: 00053696000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku OSP w Rutkach - Kossakach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Podstawowy zakres robót obejmuje: Remont budynku OSP w Rutkach - Kossakach. Szczegółowy zakres określony jest w przedmiarach robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: 1)spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czyn-ności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencja-łem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnia-nia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówie-nia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wy-konanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2)Wykonawca jest wpisany do rejestru lub zgłoszony w ewidencji działalności gospodarczej. 3)Wykonawca posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako zrealizowanie /główny wykonawca, podwykonawca, udziałowiec konsorcjum/ w ciągu ostatnich 5 lat licząc do daty składania wniosku lub jeżeli jest krótszy to w okresie prowadzenia przez siebie działalności co najmniej: 2 tys. m2 elewacji z dociepleniem. 2.W przypadku Wykonawców składających wspólny wniosek, warunki opisane w punkcie1 p.pkt. 1) i 2) specyfikacji muszą spełniać łącznie wszystkie pod-mioty składające wspólną ofertę. 3.Dostarczą komplet wymaganych specyfikacją dokumentów jako załączniki do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub wpisu do rejestru działalności gospodarczej odnośnie uprawnień do występowania w obrocie prawnym, tj.: status prawny firmy, data i miejsce rejestracji, nr rejestracyjny, kierunki działalności gospodarczej, do których jest uprawniona firma /wypis z rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - kserokopia/. W przypadku spółki cywilnej oferent powinien przedstawić dokument określający sposób reprezentowania spółki czy każdy wspólnik samodzielnie, czy też wymagane jest oświadczenie woli wszystkich wspólników. 2.Tabelaryczny wykaz wykonanych powierzchni z masy mineralno asfaltowej, daty i miejsca wykonywania zamówienia przedstawiający, że Wykonawca posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako zrealizowanie /główny wykonawca, podwykonawca, udziałowiec konsorcjum/ w ciągu ostatnich 5 lat lub w okresie prowadzenia przez siebie działalności licząc do daty składania wniosku co najmniej: 2 tys. m2 elewacji z dociepleniem. 3.Oświadczenie wg art. 22 ust 1 ustawy PZP. 4.Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o wywiązywaniu się firmy z uiszczenia zobowiązań podatkowych. 5.Zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 6.Oświadczenie dotyczące okresu udzielenia rękojmi na wykonane roboty. 8.Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zakresem robót, projektem umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń. W przypadku wygrania przetargu podpisze umowę bez zastrzeżeń w terminie ustalonym przez Zamawiającego. 9.Oświadczenie, że oferent uważa się za związanego z ofertą w ciągu 30 dni od momentu otwarcia ofert i zobowiązuje się do zawarcia umowy w terminie ustalonym przez Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-rutki.pbip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Złejwsi Wielkiej filia w Czarnowie
Dodano: 2014-05-30 - Termomodernizacja budynków Leśniczówek: Gogolice, Dębogóra, Pustelnia, Smolarnia 2710-03/2013
Dodano: 2013-07-01 - Modernizacja Leśniczówki Czernica
Dodano: 2012-05-02 - Modernizacja budynku Leśniczówki Golejów SP-2710-9/10
Dodano: 2010-10-06 - Poprawa infrastruktury oświatowej w Gminie Łubianka poprzez termomodernizację budynku Zespołu Szkół w Łubiance wraz z przebudową obiektów sportowych
Dodano: 2010-06-11