Przetargi.pl
Remont budynku OSP Łętownia.

Gmina Jordanów ogłasza przetarg

  • Adres: 34-240 Jordanów, ul. Rynek 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2693510 , fax. 018 2693526
  • Data zamieszczenia: 2013-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jordanów
    ul. Rynek 2 2
    34-240 Jordanów, woj. małopolskie
    tel. 018 2693510, fax. 018 2693526
    REGON: 49189225100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-jordanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku OSP Łętownia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Remont budynku OSP Łętownia. W zakres robót wchodzi -dwukrotne malowanie pokrycia dachowego farbami poliwinylowymi koloru RAL 3011 o powierzchni 850m2, -dwukrotne malowanie rynien dachowych i spustowych farbą koloru RAL 3011, -wymiana zużytych rur spustowych. Remont kotłowni i c.o. -wymiana okien i drzwi balkonowych zespolonych na okna drzwi z PCV, -wymiana kotła centralnego ogrzewania gazowego na kocioł żeliwny gazowy dwu-funkcyjny o mocy 25-30 KW wraz z armaturą niezbędną do jego podłączenia, -wymiana grzejników na stalowe konwektorowe w ilości 9 sztuk o wymiarach 600x1800 22k sztuk 3, 600x1600 22k sztuk 2, 600x1400 22k sztuk 1, 500x1600 22k sztuk 1, 900x500 22k sztuk 1, 1500x800 22k sztuk 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera -przedmiar robót -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-jordanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach