Przetargi.pl
Remont budynku oraz konserwacja obiektów szkoleniowych

Jednostka Wojskowa 1158 ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. 9 Maja 95
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2016-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1158
    ul. 9 Maja 95 95
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku oraz konserwacja obiektów szkoleniowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku oraz konserwacja obiektów szkoleniowych. Zadanie podzielono na dwie części zgodnie z pkt. 18 SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja, składająca się z: 3.1 Kosztorysu ślepego z przedmiarem robót wykonanym metodą szczegółową część 1 - załącznik Nr 5 do SIWZ; 3.2 Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, część 1 - załącznik nr 6 do SIWZ; 3.3 Rysunków - załącznik Nr 6a, 6b, 6c i 6d do SIWZ; 3.4 Przedmiaru robót z kosztorysem nakładczym ślepym wykonanym metodą szczegółową - załącznik nr 7 do SIWZ; 3.5 Specyfikacji technicznej wykonania konserwacji obiektów szkoleniowych JW 1551 Sieradz, część 2 - załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości za wady na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi 24 miesiące, maksymalny - 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 200,00 PLN dla całości zamówienia, lub: 1.1. Dla części 1 - 600,00 PLN; 1.2. Dla części 2 - 600,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w uPzp (art. 45 ust. 6). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: Wadium, Nr sprawy 32/PN/2016, Nr NIP (podać nr NIP Wykonawcy). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 08.06.2016 r. do godz. 11:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach