Jednostka Wojskowa 1158 ogłasza przetarg
- Adres: 98-100 Łask, ul. 9 Maja 95
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
- Data zamieszczenia: 2015-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1158
ul. 9 Maja 95 95
98-100 Łask, woj. łódzkie
tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
REGON: 73009757200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku nr 61 z przeznaczeniem na budynek administracyjno-biurowy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Nr 61 z przeznaczeniem na budynek administracyjno-biurowy. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączona do SIWZ dokumentacje, składająca się z: 3.1 Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ. 3.2 Przedmiaru robót z kosztorysem nakładczym - załącznik nr 6 do SIWZ; 3.3 Projektów instalacji elektrycznej, sanitarnej, architektoniczno-budowlany - załączniki nr 7-9 do SIWZ. 4. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi 24 miesiące, maksymalny - 60 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 210 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 PLN. 2. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 72 1010 1371 0024 1113 9120 0000 z adnotacją: Wadium na remont budynku nr 61 z przeznaczeniem na budynek administracyjno-biurowy, nr sprawy 23/PN/2015. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 29.04.2015 r. do godz. 1100. 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 4. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prace budowlane w wybranych pomieszczeniach budynku 1 przy Pl. Hallera 1 w Łodzi - ZP/65/2016.
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane na osadach leśnych Nadleśnictwa Radomsko
Dodano: 2016-07-20 - Rewitalizacja cerkwi w Uniejowie- wykonanie nowych posadzek, izolacji poziomej, wykonanie nowego pokrycia dachowego, elementów ślusarskich oraz tynków wewnętrznych ścian i sklepień realizowana w ramach zadania pn.: Rewitalizacja Gminy Uniejów
Dodano: 2016-07-19 - Remont stropów oraz dobudowa przewodów kominowych w lokalach mieszkalnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Wojska Polskiego 3 w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2016-07-19 - Remont pokoi i przebudowa przylegających do nich łazienek znajdujących się na 1 i 2 piętrze budynku Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Łodzi Łódź, ul. Legionów 27, działka nr 21, obręb S-1
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa i montaż stolarki drewnianej - obiekt budowlany przy ul. Piotrkowskiej 243 w Łodzi
Dodano: 2016-07-13 - Remont wybranych pomieszczeń w budynku Rektoratu Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy Al. Kościuszki 4
Dodano: 2016-07-04 - MALOWANIE BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ Z TERMOMODERNIZACJĄ I MALOWANIEM ŁĄCZNIKA DO SALI GIMNASTYCZNEJ, ORAZ MALOWANIEM SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI ŚWINICE WARCKIE
Dodano: 2016-07-01 - Remont kamienicy Rynek Trybunalski 5/Plac Czarnieckiego 1 w Piotrkowie Trybunalskim polegający na remoncie stropów, remoncie klatek schodowych, remoncie mieszkań, montażu instalacji gazowej i c.o. wraz z odbiornikami, wymianie instalacji wod.-kan. i instalacji elektrycznej
Dodano: 2016-06-27 - Remont elewacji północnej budynku przy ul. Piotrkowskiej 104a w Łodzi
Dodano: 2016-06-23