Przetargi.pl
Remont budynku nr 5 przy ul. J. Kulasa 8 w Poznaniu

14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 60-811 Poznań, Bukowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 57 48 02, , fax. 261 57 72 04
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Bukowska 34
    60-811 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 261 57 48 02, , fax. 261 57 72 04
    REGON: 30206765400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.14wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku nr 5 przy ul. J. Kulasa 8 w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: POMIESZCZENIA BIUROWE I SOCJALNE - zeskrobanie i zmycie starej farby – ok. 295,00 m2, - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych – ok. 85,00 m2, - wykucie ościeżnic drzwiowych (90x205) – 23 szt., - wykonanie tynków cementowo-wapiennych – ok. 90,00 m2, - wyrównanie posadzki – 80,00 m2, - ułożenie wykładziny podłogowej o podwyższonym standardzie z wywinięciem na ścianę – ok. 80,00 m2, - demontaż i montaż nowego okna podawczo-wydawczego – 1 szt., - wykonanie przegrody z nieprzejrzystego tworzywa – 1 szt., - obsadzenie drzwi pełnych wygłuszonych (akustycznych) – 22 szt., - obsadzenie drzwi pełnych zwykłych wewnątrz lokalowych – 1 szt., - wymiana lamp oświetleniowych sufitowych na lampy plafony typu LED otwarte – ok. 16,00 szt., - licowanie ścian płytkami ceramicznymi (pom. socj.) – ok. 20,00 m2, - licowanie ściany szkłem ,,Lacobel” (pom. socj.) - ok. 2,00 m2 , - ułożenie płytek posadzkowych 20 x 50 cm wraz z cokolikiem (pom. socj.) - ok. 20,00 m2, - wykonanie gładzi i malowanie farbami emulsyjnymi – ok. 340,00 m2. KORYTARZE - zeskrobanie i zmycie starej farby – ok. 800,00 m2, - wykucie i ponowne obsadzenie drzwi stalowych – ok. 45,00 m2, - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych – ok. 180,00 m2, - wyrównanie powierzchni i ułożenie płytek ceramicznych o podwyższonym standardzie wraz z cokolikami – ok. 200,00 m2, - montaż osłon z blachy perforowanej o długości 2,0 m – ok. 46 szt., - montaż na dwóch kondygnacjach płyt szklanych ,,Lacobel” – ok. 3,00 m2, - wykonanie na sufitach i ścianach gładzi gipsowych - ok. 815,00 m2, - malowanie farbami emulsyjnymi – ok. 450,00 m2, - wykonanie tynków strukturalnych – ok. 300 m2, - wymiana lamp oświetleniowych sufitowych na lampy plafony typu LED otwarte – ok. 30,00 szt. WC + ŁAZIENKI - zmycie i zeskrobanie starej farby – ok. 120,00 m2, - wykucie i obsadzenie drzwi łazienkowych pełnych – 14 szt., - rozebranie okładzin ściennych i wykonanie tynków cementowo-wapiennych – ok. 130,00 m2, - rozebranie posadzek z płytek, wyrównanie i ułożenie nowych o podwyższonym standardzie wraz z cokolikami - ok. 20,00 m2, - montaż luster - ok. 3,50 m2, - ułożenie przewodów elektrycznych – ok. 40,00 m, - wykonanie gładzi gipsowych i malowanie - ok. 110,00 m2, - wymiana lamp oświetleniowych sufitowych na lampy typu LED - ok. 15 szt., - wymiana gniazd i łączników, - demontaż misek ustępowych i wymiana na miski ustępowe wraz z płuczką typu ,,GEBERIT – ok. 10,00 szt. , - demontaż starych i montaż nowych umywalek - ok.13,00 szt., - demontaż brodzików wraz z kabinami – 3 szt., - montaż kabin (jeden bok + ścianka z drzwiami ze szkła hartowanego matowego - 3,00 szt., - wstawienie zaworów przelotowych – ok. 10,00 szt., - wymiana podejść do umywalek i misek ustępowych, - demontaż montaż nowych wpustów podłogowych - ok. 3,00 szt., - wymiana odcinków rur PCV (o różnym przekroju) – ok. 23 msc., 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają: przedmiary robót (kosztorysy ślepe), STWiORB i wzór umowy – załączniki do SIWZ. 3) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót budowlanych z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). Wymóg dotyczy: malarzy, płytkarzy, tynkarzy, elektryków i instalatorów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ustawy. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem na konto 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego: nr 63 1010 1469 0042 0013 9120 1000. UWAGA ! Przez „wniesienie wadium” Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu niezaksięgowanego przez bank, wadium uznaje się za nie wniesione. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał gwarancji lub innego dokumentu należy przesłać (złożyć) za pismem przewodnim z podaniem nazwy przetargu do kancelarii Zamawiającego (budynek nr 2, pokój. 17A parter - czynna w godz. 8:00-15.00). Kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium zaleca się załączyć do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz uprzednim wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za przypadki wymienione w art. 46 ust 4a oraz 5 ustawy powodujące utratę wadium przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz załączników do umowy: 1) Polisa OC – załącznik nr 1 do umowy, 2) Uprawnienia osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 3) Potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach