18 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 84-200 Wejherowo, ul Jana III Sobieskiego 277
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 18 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul Jana III Sobieskiego 277
84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
REGON: 222106502 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.18wog.wp.mil.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT BUDYNKU NR 59 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM 6068 W SIEMIROWICACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac w zakresie remontu budynku nr 59 w kompleksie wojskowym 6068 w Siemirowicach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej SWZ. Zamawiający dołącza do SWZ przedmiar robót. Stanowi on wyłącznie materiał pomocniczy do sporządzenia kosztorysu ofertowego (do obliczenia ceny oferty). Przedmiar robót powinien być analizowany w powiązaniu ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną oraz niniejszą SWZ.3. Zamawiający informuje, że wykonawca wybrany w postępowaniu będzie mógł realizować roboty w godzinach od 07:30 do 15:30. Zamawiający wymaga aby pracownicy wykonawcy byli wyposażeni w jednolity ubiór roboczy identyfikujący wykonawcę.4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na zrealizowany przedmiot zamówienia udzielił gwarancji w wymiarze nie krótszym niż 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót.5. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności:• roboty budowlane,• roboty w zakresie burzenia, demontaże,• roboty izolacyjne• tynkowanie,• kładzenie rynien,• wykonanie pokryć dachowych,• kładzenie i wykładanie podłóg,• instalacyjne roboty elektryczne,• instalacje niskiego napięcia,• roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych,• instalowanie oświetlenia,• instalowanie elektrycznych systemów grzewczych i innego osprzętu elektrycznego.Sposób udokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli zostały określone w projekcie umowy (zał. nr 8 do SWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 570.000,00 zł (pięćset siedemdziesiąt tysięcy złotych).Uwaga 1: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą łącznie spełnienie warunku.2) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał co najmniej dwie wielobranżowe roboty budowlane.Każda z robót musi:− być wykonana w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie),− być o wartości nie mniejszej niż 350.000,00 zł brutto,Uwaga 1: Niedopuszczalne jest łączenie robót budowlanych przez różnych wykonawców, aby wykazać wymaganą liczbę dwóch robót budowlanych.Uwaga 2: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek zostanie uznany za spełniony w sytuacji, gdy przynajmniej jeden z Wykonawców wykaże, że należycie wykonał min. dwie roboty budowlane opisane powyżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-23
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach"
Dodano: 2024-04-22 - Remont nawierzchni utwardzonych i dostosowanie otoczenia budynku Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy dla potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2024-04-22 - Oznakowanie poziome dróg w zarządzie ZDiZ
Dodano: 2024-04-22 - wykonanie wiat śmietnikowych przy ul. Tobiasza, ul. Za Murami, ul. Straganiarskiej w Gdańsku.
Dodano: 2024-04-21 - Rozbudowa poligonu Specjalistycznej Grupy Poszukiwawczo – Ratowniczej na potrzeby USAR Poland – etap II
Dodano: 2024-04-16 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bolesławowo
Dodano: 2024-04-16 - Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkowym budynku wieży ciśnień w Sztumie
Dodano: 2024-04-12 - Przebudowa ul. Jeziornej w miejscowości Przywidz oraz przebudowa ul. Wiejskiej w m. Pomlewo
Dodano: 2024-04-11 - Modernizacja pomieszczeń zaplecza Budynku Głównego Teatru Wybrzeże – etap II
Dodano: 2024-04-05 - „Kompleksowa modernizacja infrastruktury przy placówkach oświatowych”
Dodano: 2024-04-05