Przetargi.pl
Remont budynku nr 43 z dostosowaniem magazynu amunicji do obowiązujących przepisów w formule „zaprojektuj i wykonaj”

Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-908 Warszawa, gen. Sylwestra Kaliskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261837865, , fax. +48261839723
  • Data zamieszczenia: 2020-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
    gen. Sylwestra Kaliskiego 2
    00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261837865, , fax. +48261839723
    REGON: 12122900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://wat.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku nr 43 z dostosowaniem magazynu amunicji do obowiązujących przepisów w formule „zaprojektuj i wykonaj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Remont budynku nr 43 wraz z dostosowaniem magazynu amunicji do obowiązujących przepisów w formule „zaprojektuj i wykonaj” I. Prace projektowe 1) Wykonanie inwentaryzacji projektowej, w tym wykonanie pomiarów przewodności elektrycznej posadzki - w zakresie ochrony przed elektrycznością statyczną istniejącej posadzki w magazynie środków bojowych, a na bazie wyników tych pomiarów – opracowanie dokumentacji projektowej (projektu wykonawczego/technicznego) posadzki przewodzącej w pomieszczeniach magazynu środków bojowych, części A budynku, dostosowanej do obowiązujących przepisów, w tym wynikających z Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 października 2010r. 2) Pozyskanie mapy do celów projektowych wraz z naniesieniem stanu aktualnego do wykonania dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych, 3) Koncepcja rozwiązania wentylacji awaryjnej i bytowej magazynu chloropikryny obejmująca sposób sterowania oraz integrację z innymi systemami w budynku w szczególności SKD, SAP, 4) Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu wykonawczego/technicznego wentylacji mechanicznej dla budynku 43 dla pomieszczeń od nr 1-8, z uwzględnieniem następujących potrzeb:  Pomieszczenie nr 2 (gdzie przechowywane są środki bojowe podklasy 6.1) – WENTYLACJA ze sterowaniem automatycznym uruchamianym przez system detekcji skażeń oraz ręcznie. Zwracam uwagę, że jeśli zostanie załączona wentylacja w wyniku alarmu, czy też ręcznie, to zamek drzwi powinien otwierać się dopiero po przewentylowaniu pomieszczenia. W pomieszczeniu magazynu nr 2 należy zamontować detektor skażeń w celu automatycznego uruchomienia wentylacji oraz załączenia syreny powiadamiającej użytkownika w przypadku wykrycia skażenia. Detekcja powinna działać 24 h/dobę, nawet przy zamkniętym i nie użytkowanym przez obsługę pomieszczeniu. Zabrania się łączyć wentylację tego pomieszczenia z innymi pomieszczeniami.  Pomieszczenie nr 1, 3, 4, 5, 6, 7 – WENTYLACJA uruchamiana ręcznie, w nastawnym reżimie czasowym lub ręcznie,  Pomieszczenie 8 /kancelaryjne/ - system wentylacji ciągłej (turbowent hybrydowy).  Pomieszczenie łazienki - system wentylacji ciągłej (turbowent hybrydowy).  Korytarz - system wentylacji ciągłej (turbowent hybrydowy). 5) Projekt wykonawczy izolacji poziomej w pom. piwnicznych pod całym budynkiem. 6) Opracowanie projektu automatyki odblokowania drzwi pomieszczenia nr 2 połączonego z systemem pracy wentylacji w pomieszczeniu nr 2 (przewietrzanie). 7) Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu wykonawczego na dostosowanie wykonanej instalacji c.o. do obowiązujących przepisów - zabezpieczenie określone na węźle cieplnym. 8) Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu wykonawczego na dostosowanie oświetlenia do obowiązujących przepisów. 9) Opracowanie aktualizacji Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego. II. Prace wykonawcze. 1) Wykonanie robót ogólnobudowlanych w oparciu o zatwierdzoną i odebraną przez Zamawiającego dokumentację projektową- wykonawczą. 2) Roboty budowlane wykonywane będą etapami. Etap I.  wykonanie instalacji wentylacji, oświetlenia oraz posadzki przewodzącej w pomieszczeniu nr 2 magazynu środków bojowych, Etap II  wykonanie pozostałych robót ogólnobudowlanych wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej sukcesywnie po udostępnieniu pomieszczeń przez użytkownika. Teren, na którym jest realizowane zadanie jest ujęty w gminnej ewidencji zabytków m. st. Warszawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść na czas związania ofertą wadium w wysokości 7 300,00 zł przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 17.12.2020r. do godz.09:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA SKŁADANA W FORMIE PISEMNEJ Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać: a) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) Zestawienie kosztów zadania (ZKZ) - stanowiące załącznik nr 1A do SIWZ c) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; d) Oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ; f) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej, niż pieniężna (dopuszcza się złożenie w formie określonej w pkt 6 SIWZ). g) Pełnomocnictwo (w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą OFERTA SKŁADANA W FORMIE ELEKTRONICZNEJ Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy, podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, następujące dokumenty: a) Formularz ofertowy; b) Zestawienie kosztów zadania (ZKZ) - stanowiące załącznik nr 1A do SIWZ c) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; d) Oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ; e) Pełnomocnictwo (w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą - oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych do jego udzielenia lub kopia poświadczona notarialnie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. f) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa regulująca współpracę, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność; g) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna (dopuszcza się złożenie w formie określonej w pkt 6 SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach