Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg
- Adres: 30-901 Kraków, ul. Mogilska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 261 13 10 40 , fax. 261 13 13 06
- Data zamieszczenia: 2020-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
ul. Mogilska 85
30-901 Kraków, woj. małopolskie
tel. 261 13 10 40, fax. 261 13 13 06
REGON: 35013684328100 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzikrakow.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku nr 3 – kaplicy szpitalnej - na terenie 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Krakowie – roboty zewnętrzne - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego postępowania jest remont budynku nr 3 – kaplicy szpitalnej - na terenie 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Krakowie – roboty zewnętrzne. Realizowane zadanie dotyczy remontu elewacji, dachu oraz robót izolacyjnych natomiast projekt obejmuje cały zakres robót zewnętrznych i wewnętrznych budynku kaplicy. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: • Wzór umowy wraz z instrukcją dla Wykonawcy robót dot. zagadnień ochrony środowiska w zakresie realizowanej usługi, • Przedmiar robót, • Projekty wykonawcze, • Ekspertyza stanu technicznego kaplicy, • Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, • Pozwolenie na budowę, • Pozwolenie Miejskiego Konserwatora Zabytków, • Badania stratygraficzne. Ww. dokumenty stanowią załączniki do siwz i są jej integralną częścią. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia następujące czynności: roboty tynkarskie; roboty sztukatorskie; roboty dekarskie roboty blacharskie; roboty ciesielskie; roboty malarskie; roboty ślusarskie; roboty brukarskie; roboty elektryczne; roboty instalacji klimatyzacji. chyba, że czynności te będą wykonywać samodzielnie bez zatrudniania innych osób. Pozostałe informacje, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy, zawiera załącznik nr 3 do siwz – wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oferta musi zawierać, oprócz oświadczenia wymienionego w pkt III 3) następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osoby upoważnione druk „Oferta” (wzór – zał. nr 1 do siwz). 2. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z pkt 15 siwz. 3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. II. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wymienione w niniejszym punkcie składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pomieszczeń w zakresie remontu łazienki grupy III, malowania pomieszczeń grupy IV oraz modernizacja budynku żłobka w zakresie zadaszenia istniejącego tarasu i piętra przy grupie I
Dodano: 2024-07-07 - „Budowa budynku garażowo-gospodarczego ( wiaty na autobus szkolny i pojazdy do nauki jazdy) w ZSCKR w Hańczowej”.
Dodano: 2024-07-04 - Budowa i modernizacja strefy rekreacyjno-sportowej przy ul. Jodłowej w Makowie Podhalańskim
Dodano: 2024-07-04 - Remont drogi gm.nr292644K Świdnik-Koszary na odc.I-w km od 0+000,00do km0+550,00,na odc.II w km od 1+300,00 do 1+445,00, na odc.III-w km od 1+650,00do km 2+205,00 w miejsc. Świdnik, Gm. Łososina Dolna
Dodano: 2024-07-01 - Wymiana instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 58 w Krakowie, ul. Stanisława Pigonia 2
Dodano: 2024-07-01 - Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39 (2)
Dodano: 2024-06-30 - Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34
Dodano: 2024-06-30 - Modernizacja pracowni integracji sensorycznej(SI) w Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
Dodano: 2024-06-28 - Modernizacja pracowni integracji sensorycznej(SI) w Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
Dodano: 2024-06-28 - Modernizacja pracowni integracji sensorycznej(SI) w Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
Dodano: 2024-06-28