Przetargi.pl
REMONT BUDYNKU NR 29 – HALI SPOROWEJ KOMPLEKSU WOJSKOWEGO W OLEŚNICY

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 65 68 01 , fax. 261 65 68 02
  • Data zamieszczenia: 2019-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Obornicka 126
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 261 65 68 01, fax. 261 65 68 02
    REGON: 93010390600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BUDYNKU NR 29 – HALI SPOROWEJ KOMPLEKSU WOJSKOWEGO W OLEŚNICY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ROBOTY DO WYKONANIA 3.2.1.Branża budowlana: Pełny zakres robót jak w projekcie budowlanym i wykonawczym, zawiera m.in.:  ZAKRES ROBÓT ROZBIÓRKOWYCH W ramach robót przygotowawczych związanych z wykonaniem nowych warstw wykończeniowych należy wykonać roboty rozbiórkowe oraz demontaże: W zakresie robót prowadzonych na zewnętrz:  demontaż stalowych drabin włazowych na dach;  demontaż zewnętrznych, stalowych krat okiennych;  demontaż kratek nawiewno- wywiewnych na elewacji;  demontaż rynien i rur spustowych wraz z renowacją wpięcia do kanalizacji deszczowej;  demontaż złącza kablowego oraz tablic elektrycznych;  demontaż skrzynki teletechnicznej;  demontaż zewnętrznej i wewnętrznej stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej wraz z parapetami i podokiennikami;  demontaż instalacji odgromowej;  demontaż kominków wentylacyjnych dachowych;  demontaż części kominów w częściach wystających ponad dachem łącznie z czapami kominowymi;  demontaż całości pokrycia dachu wraz z kratownicami drewnianymi i fragmentem stropodachu wg. opracowania branży konstrukcyjnej;  demontaż balustrad i elementów nośnych schodów zewnętrznych.  skucie istniejących podestów betonowych i opasek wokół budynku. W zakresie robót prowadzonych wewnątrz:  demontaż naświetli w ścianach murowanych (otwory po naświetlach do zamurowania);  demontaż instalacji wodnej i kanalizacyjnej;  demontaż kratek wentylacyjnych i kanalizacyjnych;  demontaż grzejników, armatury sanitarnej;  demontaż hydrantów i skrzynek wnękowych;  demontaż skrzynek instalacyjnych, wyłączników ppoż, włączników, opraw oświetleniowych, okablowania oraz wszelkich pozostałych w obiekcie elementów instalacji elektrycznej;  demontaż wszystkich elementów wyposażenia pomieszczeń (ławek, wieszaków, luster oraz innych, które występują w budynku);  demontaż koszy do koszykówki z konstrukcjami wsporczymi;  demontaż ścianek wydzielających kabiny WC w pomieszczeniach sanitarnych;  skucie posadzek oraz warstw podbudowy celem wyrównania poziomu dla całego budynku,  rozbiórka opasek i podestów betonowych przy wejściach do budynku.  PRACE WYKOŃCZENIOWE PRZY ELEWACJI  zamurowanie otworu po drzwiach wejściowych do pomieszczenia technicznego zlokalizowanego w części podziemnej;  zamurowanie otworów okiennych w ścianach szczytowych;  naprawa spękań zewnętrznych ścian konstrukcyjnych;  uzupełnienie ubytków w cegłach i spoinach ścian zewnętrznych;  wykonanie nowych obróbek blacharskich przy przejściach elementów instalacyjnych oraz kominów przez warstwy wykończeniowe dachu oraz przy styku obniżenia dachu przy przybudówkach z ścianą szczytową części hali sportowej oraz innych koniecznych do prawidłowego zabezpieczenia warstw dachowych;  odtworzenie opasek betonowych wokół stolarki zewnętrznej; drzwiowej i okiennej;  odtworzenie podokienników betonowych/ ceglanych;  oczyszczenie cegły z warstw cementu w rejonach opasek okiennych i drzwiowych oraz otworów okiennych i drzwiowych;  renowacja i odczyszczenie cegieł i spoin w murach zewnętrznych z cegły;  odnowienie oryginalnego wiązania cegieł (krzyżowe) w miejscach gdzie ich rytm został zaburzony (m.in. bruzdy po kablach elektrycznych, nadproża i inne), nawiązanie do istniejącego układu cegieł w najbliższym sąsiedztwie;  naprawa ubytków w zadaszeniach przy przyporach ścian, w zadaszeniach betonowych oraz w dachówkach ceramicznych;  uzupełnienie cegłą otworów powstałych po demontażu kratek wentylacyjnych oraz innych otworów w ścianach zewnętrznych;  wykonanie nowej konstrukcji i warstw dachowych;  odczyszczenie elementów tj. drabin wyłazowych na dach, rynien przeznaczonych do ponownego zamontowania.  montaż szafek w miejscach demontowanych.  lokalizacja zewnętrznych opraw oświetleniowych przy strefach wejściowych.  ZAKRES ROBÓT KONSTRUKCYJNYCH  naprawa spękań zewnętrznych ścian konstrukcyjnych  izolacja ścian fundamentowych  roboty ziemne  ściany konstrukcyjne  ściany oddzielenia przeciwpożarowego  ściany działowe  nadproża  posadzka betonowa na gruncie  stropy  konstrukcja dachu nad częścią środkową  zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej  POZOSTAŁE ROBOTY  roboty blacharsko- dekarskie ( z wpięciem do istniejącej deszczówki)  drabiny zewnętrzne na dach  hydroizolacje  warstwa termoizolacyjna i ochronna ścian fundamentowych  ocieplenie ścian wewnątrz  prace renowacyjne przy elewacji  wyloty czerpni i wyrzutni dachowych  pokrycie dachowe  stolarka zewnętrzna  wentylacja pomieszczeń  podłogi  hydroizolacja podłogi na gruncie  dylatacje wszystkich posadzek  warstwy wykończeniowe ścian  warstwy wykończeniowe sufitów  obudowy pionów instalacyjnych, stelaży podtynkowych z płyt gipsowo - kartonowych  stolarka wewnętrzna w tym drzwi wewnętrzne, tabliczki na drzwiach, numeracja pomieszczeń, oznaczenie sanitariatów, okna wewnętrzne, schody wyłazowe, parapety i podokienniki  wyposażenie sali gimnastycznej 3.2.2.Branża sanitarna: • Wymiana instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji. Zdemontować istniejącą instalację wodociągową wewnętrzną i wykonać nową zgodnie z projektem, w zaprojektowanych pomieszczeniach zamontować wskazane przybory sanitarne. Instalacje wody zimnej oraz ciepłej wody użytkowej należy wykonać z rur ze stali nierdzewnej, cienkościennych o połączeniach zaciskowych. Woda zimna za pośrednictwem nowych przyłączy doprowadzona będzie do pomieszczenia technicznego nr 26 oraz pomieszczenia odpoczynku nr 56 w przyziemiu gdzie należy zainstalować zestawy przyłączeniowe z filtrem siatkowym np. SOCLA Y222 oraz zaworem zwrotnym antyskażeniowym klasy EA np. SOCLA EA251. Włączenie projektowanej wewnętrznej instalacji wody zimnej do projektowanych przyłączy wykonać za pomocą dwuzłączki przejściowej z płaską uszczelką 42 – 2”w oraz złączki z gwintem zewnętrznym z podejściem pod klucz 63 – 2”z. Poszczególne elementy zestawu łączyć za pomocą rur stalowych nierdzewnych cienkościennych oraz złączek i kształtek zaciskanych. • Wymiana instalacji wody ppoż. Zdemontować istniejącą instalację hydrantową w budynku. Wykonać nową instalację, zamontować rurociągi, szafki hydrantowe, zawór pierwszeństwa, zawory zwrotne i zamykające zgodnie z projektem. Hydranty w zestawach szafkowych zawierających wąż półsztywny, prądownica oraz zawór. Instalację hydrantową wykonać z rur stalowych nierdzewnych cienkościennych oraz złączek i kształtek zaciskowych. • Wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej. Zdemontować istniejącą instalację kanalizacji sanitarnej i zamontować nową zgodnie z projektem. Zamontować umywalki, muszle ustępowe oraz pisuary wykonane z białego fajansu. Muszle ustępowe podwieszane ze spłuczką podtynkową i przyciskiem z klapką typu Geberit. Zamontować armaturę o zwiększonej odporności na intensywne użytkowanie np. Presto serii antywandal: baterie umywalkowe stojące typu 3000 S, podtynkowe baterie prysznicowe typu Alpa S, zawory pisuarowe podtynkowe typu 60B • Wymiana instalacji centralnego ogrzewania. Zdemontować istniejącą instalację centralnego ogrzewania i zamontować nową, trasa i średnice rur, grzejniki i zawory oraz regulator pogodowy zgodnie z projektem. Po wykonaniu próby szczelności dokonać regulacji instalacji centralnego ogrzewania. Ogrzewanie zrealizowano w oparciu o grzejniki płytowe z elementami konwekcyjnymi i wbudowanym zaworem termostatycznym. Zestawienie grzejników – zgodnie z dokumentacja projektową. Kolor grzejników śnieżnobiały. Instalację centralnego ogrzewania należy wykonać z rur stalowych cienkościennych oraz złączek i kształtek zaciskanych. • Instalacja wentylacji mechanicznej wywiewnej i klimatyzacji. W zakres tych robót wchodzą: - montaż 5 szt. destyfikatorów powietrza typu Leo, - montaż 3 szt. central wentylacyjnych typu Duplex dla wentylacji kanałowej, - montaż instalacji wentylacji kanałowej. • Wykonać instalację wentylacyjną oraz zamontować urządzenia wentylacyjne i klimatyzacyjne zgodnie z projektem. Po zamontowaniu należy przeprowadzić rozruch techniczny i regulację urządzeń. • Uwaga: - wykonane instalacje poddać próbom szczelności i dokonać regulacji zgodnie z projektem oraz technicznymi warunkami wykonania i odbioru robót w branży sanitarnej. Dostarczone centrale wentylacyjne powinny być kompletne tj. posiadać szafę sterująco – zasilającą, oczujnikowanie, pełne okablowanie, sterownik oraz panele sterujące. • Do węzłów grzewczych branża sanitarna dostarcza pompy regulowane wraz z szafką z zabezpieczeniem samej pompy, sterowniki instalacji grzewczej, regulatory pokojowe, zewnętrzne czujniki temperatury wraz z okablowaniem. 3.2.3.Branża elektryczna: Zakres prac do wykonania: Prace demontażowe: • demontaż oraz odłączenie istniejącego złącza kablowego, • demontaż opraw świetlówkowych z kloszem, • demontaż tablic bezpiecznikowych, • demontaż osprzętu elektrycznego (gniazd wtyczkowych podtynkowych łączników instalacyjnych podtynkowych), • demontaż przewodów wyrównawczych i odgromowych. Prace montażowe: • ułożenie kabla zasilającego budynek hali sportowej na YAKXS 4x240 między złączami kablowymi budynku nr 28 i 29, • montaż nowego złącza kablowego ZK-3a, • montaż wyłączników p. poż., automatyczny przełącznik faz wraz z zabezpieczeniami, • montaż tablic bezpiecznikowe TB1, TB-2, TB-3, • montaż wewnętrznej linii zasilająca (WLZ) wykonanej w rurach osłonowych, • montaż instalacji wyrównawczej wraz z główną szyną wyrównawczą (GSW) oraz miejscowymi szynami wyrównawczymi (MSW), • montaż instalacji elektrycznej oświetlenia podstawowego, • montaż instalacji elektrycznej oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, • montaż instalacji elektrycznej oświetlenia zewnętrznego wraz z wyłącznikiem zmierzchowym, • montaż instalacji elektrycznej gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia 16A/230 V, gniazd komputerowych oraz gniazd hermetycznych w pomieszczeniach mokrych, • montaż instalacji elektrycznej gniazd 3-f, • montaż instalacji elektrycznej zasilania central wentylacyjnych, • montaż instalacji elektrycznej 230 zasilania pomp obiegowych i sterowników, • montaż instalacji elektrycznej zasilania destryfikatorów oraz tablicy wyników, • montaż instalacji elektrycznej zasilanie sauny suchej i mokrej, • montaż instalacji teletechnicznej obejmującej: wykonanie okablowania strukturalnego, szafy dystrybucyjne, kanały instalacyjne wraz z osprzętem, • montaż instalacji uziemiającej, • montaż instalacji odgromowej, Pozostałe prace: • Wykonanie osłon opraw oświetleniowych na hali, • Połączenie szaf dystrybucyjnych linią światłowodową oraz telefoniczną wraz zaspawaniem światłowodu przyłącznicach oraz rozszyciem kabla telefonicznego na patchpanelach, • Wykonanie kompletu pomiarów odbiorczych, • Opracowanie dokumentacji powykonawczej. • Wykonanie opisów gniazd, wyłączników oraz tablic rozdzielczych. Pełny zakres robót został ujęty w opracowaniu projektowym i specyfikacji technicznej do zadania. 3.3. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ, OSÓB WYKONUJĄCYCH ZAMÓWIENIE (art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych). 3.3.1.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający żąda zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 22 czerwca 1976 r. – Kodeksu Pracy) co najmniej 6 osób (2 osoby do prac ogólnobudowlanych, 2 osoby do prac instalacyjnych sanitarnych, 2 osoby do prac elektrycznych), które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, przez cały okres trwania umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 3.3.2.W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą, o której mowa w pkt. 3.3.1. przed zakończeniem terminu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3.3.3.Najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu listy osób, o których mowa w pkt 3.3.1. która będzie określała pełnione przez pracowników funkcje oraz okres obowiązywania umowy o pracę. W przypadku zmiany tych osób Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zaktualizowaną listę osób. 3.3.4.W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający jest uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy (odpowiednio Podwykonawcy) odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia o którym mowa w pkt 3.3.1, a w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.3.5.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.3.6.Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 3.3.1, jak i sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudniania na umowę o pracę osób zgodnie z warunkami SIWZ zostały zawarte w projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 191 466,00 zł 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 06.08.2019 r., do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) musi zawierać co najmniej: a) nazwę i adres Wykonawcy, b) nazwę i adres beneficjenta, c) nazwę i adres gwaranta/ poręczyciela, d) nazwa zadania, na które składane jest wadium, e) kwotę, f) termin ważności, g) wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna mieć postać gwarancji bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wadium, o którym mowa w pkt 3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia – 06.08.2019 r. do godz. 10.00. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, a także w przypadku gdy Wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużony okres związania ofertą, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a i 7b Ustawy Pzp. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP O/Okr. we Wrocławiu 44 1010 1674 0030 7213 9120 2000, z dopiskiem „wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na remont budynku nr 29 – hali sportowej na terenie kompleksu wojskowego w Oleśnicy. 8. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 15. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu 16. wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca załączy: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony wg załączonego wzoru (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 2) wypełnioną i podpisaną tabelę elementów scalonych – Formularz nr 6 (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 3) zobowiązanie innego podmiotu na zdolnościach którego zamierza polegać Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu – Formularz Nr 5 (oryginał podpisany przez ten podmiot).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach