Przetargi.pl
Remont budynku nr 23 – magazynowy położonego na terenie kompleksu wojskowego w m. Sochaczew w 2017 r.

42 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 26603 Radom, ul. Sadków
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 511 500 , fax. 261 511 300
  • Data zamieszczenia: 2017-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Sadków 9
    26603 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 261 511 500, fax. 261 511 300
    REGON: 14267631600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku nr 23 – magazynowy położonego na terenie kompleksu wojskowego w m. Sochaczew w 2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówiena jest wykonywanie robót w zakresie remontu budynku nr 23 – magazynowy położonego na terenie kompleksu wojskowego w m. Sochaczew w 2017 r. ZAKRES PRAC I. Roboty ogólnobudowlane: - wykucie otworów w ścianach o grub. ½ cegły dla otworów drzwiowych; - wykucie z muru ościeżnic drzwiowych drewnianych; - skucie nierówności betonu na stropach i ścianach; - rozebranie ścianki działowej z cegieł grub. ¼ cegły; - zerwanie posadzki PCV; - usunięcie starych izolacji przeciwwilgociowych z papy; - zerwanie posadzki cementowej wylewanej; - demontaż skrzydeł drzwiowych drewnianych; - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych z folii polietylenowej; - wykonanie izolacji poziomej z polimerowej masy (folii w płynie); - wykonanie okładzin cementowych stopni schodowych; - wykonanie izolacji powierzchni poziomych membranami SWELLTITE; - wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki z zaprawy cementowej; - wykonanie posadzek cementowych wraz z cokolikiem; - wykonanie posadzek jednowarstwowych typu weber floor 4602 Industry Base Extra grub. 8 mm. - Wykonanie posadzek z płytek gres o wym. 30x30 cm. na zaprawie klejowej; - przymurowanie ścianek działowych z cegieł grub. ½ cegły na zaprawie do ościeży; - wykonanie ścianek działowych z płyt g-k; - wykonanie ścianek systemowych HPL grub. 18 mm; - mocowanie zasłon (kotar); - montaż ościeżnic drewnianych drzwiowych; - montaż ościeżnic stalowych drzwiowych; - wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych kat. III na ścianach i sufitach; - osiatkowanie tynku wewn. na wys. cokolika do 60 cm; - licowanie ścian płytkami glazurowanymi o wym. 20x20 cm; - wykonanie cokolików ściennych z płytek gres wys. 15 cm; - wykonanie lad podawczych z konglomeratu; - gruntowanie powierzchni sufitów i ścian preparatem uni-grunt; - wykonanie gładzi jednowarstwowych na powierzchni sufitów i ścian; - dwukrotne malowanie sufitów i ścian farbami emulsyjnymi; - dwukrotne malowanie powierzchni ścian lamperii farbami olejnymi; - dwukrotne malowanie powierzchni cokołów farbami olejnymi; - wykonanie tynków cienkowarstwowych typu marmolit na ścianach; - dwukrotne malowanie farbami olejnymi rur stalowych do 200 mm. - montaż skrzydeł drzwiowych zewnętrznych dwuskrzydłowych; - montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych pełnych; - dwukrotne malowanie balustrad farbami olejnymi; II. Roboty sanitarne: - demontaż instalacji wod-kan i co; - demontaż armatury sanitarnej, - demontaż armatury grzewczej co; - wykonanie instalacji wodociągowej z rur z tworzyw sztucznych; - wykonanie instalacji kanalizacyjnej z PCV, - wykonanie przyłączy instalacji grzewczej z rur stalowych; - montaż urządzeń sanitarnych; - montaż urządzeń grzewczych co; III. Roboty elektryczne: - demontaż instalacji, osprzętu oraz opraw oświetleniowych; - demontaż tablic bezpiecznikowych; - wykonanie bruzd i przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu elektrycznego; - montaż przewodów wtynkowych, puszek, łączników, gniazd, opraw oświetleniowych oraz innego osprzętu elektrycznego; - montaż tablic rozdzielczych łącznie z osprzętem modułowym; - wykonanie pomiarów rezystancji izolacji instalacji elektrycznej; - sprawdzenie działania samoczynnego wyłączenia zasilania – wyłącznika różnicowoprądowego; IV. Prace porządkowe: - rozliczenie materiałów z demontażu; - uprzątnięcie placu budowy, wywiezienie i utylizacja papy i gruzu. III. Charakterystyka stolarki drzwiowej: a) Charakterystyka drzwi drewnianych zewnętrznych – 1400x2050 mm. – (9 szt.): Montowane drzwi drewniane dwuskrzydłowe muszą spełniać następujące warunki techniczne: drzwi klasy RC 2 wg. PN-EN 1627:2012 posiadające certyfikat; skrzydła drzwiowe drewniane, gładkie z uszczelką EPDM na czterech krawędziach; drzwi dwuskrzydłowe posiadające listwę blokującą góra – dół; ościeżnica drewniana w kolorze skrzydła drzwiowego z uszczelką; próg stalowy w kolorze ościeżnicy; skrzydło zwieszone na 3 zawiasach czopowych; zamek wpuszczany klasy 3 lub wyższej z klamkami; element do plombowania; kolor do uzgodnienia z ogólnej palety RAL. b) Charakterystyka drzwi drewnianych wewnętrznych łazienkowych – 800x2050 mm. – 4 szt.: Montowane drzwi drewniane typowe pełne z przeszkleniem muszą spełniać następujące warunki techniczne: drzwi drewniane łazienkowe, z tulejami wentylacyjnymi oraz z uszczelką EPDM na czterech krawędziach; ościeżnica stalowa, w kolorze skrzydła drzwiowego; 2 zawiasy czopowe; zamek wpuszczany łazienkowy wyposażony w klamki; kolor do uzgodnienia z ogólnej palety RAL. Szczegółowy zakres rzeczowy robót wraz z opisem określony jest w przedmiarach robót. ODBIÓR ROBÓT Odbiorowi robót będą podlegać następujące roboty: - roboty rozbiórkowe i demontażowe; - montaż stolarki drzwiowej; - wykonanie tynków oraz przygotowanie powierzchni do malowania; - wykonanie izolacji poziomych i pionowych powierzchni wewnętrznych; - wykonanie nowych posadzek i licowanie ścian płytkami; - malowanie ścian i sufitów; - wykonanie nowych podejść wodociągowo kanalizacyjnych; - wykonanie instalacji c. o.; - wykonanie instalacji elektrycznej; - montaż urządzeń i armatury sanitarnej; - montaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego; - pomiar szczelności instalacji centralnego ogrzewania; - pomiary instalacji elektrycznej. WYMAGANIA DODATKOWE 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a. ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). Pracownikami fizycznymi nie są: osoby kierujące budową, wykonujące obsługę geodezyjną, dostawcy materiałów budowlanych, inspektorzy nadzoru. 2. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego złoży wykaz imienny pracowników wykonujących bezpośrednie czynności związane z pracą na obiekcie, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w wymiarze czasu nie mniejszym niż połowa etatu, co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu na każde jego żądanie w terminie 2 dni roboczych od wezwania oryginalnych lub potwierdzonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób o których mowa w ust. 2 na podstawie umowy o pracę (stosowne zaświadczenia, zanonimizowane kopie umów lub dokumenty potwierdzające zgłoszenie do ubezpieczenia społecznego oraz bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób). 4. Jeżeli na budowie będzie przebywać osoba nie zatrudniona na podstawie umowy o pracę co zostanie ustalone przez Zamawiającego lub jego przedstawicieli (personel) osoba taka będzie musiała opuścić plac budowy a Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w projekcie umowy (zał. nr 8 do SIWZ) za każdy taki przypadek. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli (personel) Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość 20 588,10 zł brutto, Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach