Przetargi.pl
Remont budynku nr 21

Jednostka Wojskowa 1158 ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. 9 Maja 95
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 677 05 91 , fax. 43 677 07 09
  • Data zamieszczenia: 2014-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1158
    ul. 9 Maja 95 95
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 43 677 05 91, fax. 43 677 07 09
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku nr 21
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku nr 21 w kompleksie 6030 Teodory: 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja, składająca się z: 1.1.1. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 10 do SIWZ; 1.1.2. Opisu technicznego - załącznik nr 8 do SIWZ; 1.1.3. Kosztorysu nakładczego (wykonanego metodą szczegółową) - załącznik nr 3 do SIWZ; 1.1.4. Schematów instalacji elektrycznej - załączniki nr 6a, 6b i 6c do SIWZ; 1.1.5. Schematów instalacji sanitarnej - załączniki nr 7a i 7b do SIWZ; 1.1.6. Rysunków - załączniki nr 9a - 9h do SIWZ. 1.2. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 1.3. Zamawiający dopuszcza możliwość aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z terenem inwestycji oraz uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. 1.4. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. 2. Roboty budowlane muszą spełniać wymogi opisane w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 223 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 PLN dla zamówienia. 2. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 72 1010 1371 0024 1113 9120 0000 z adnotacją: wadium na Remont budynku nr 21, nr sprawy 28/PN/2014. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 19.03.2014 r. do godz. 1100. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie wykluczona z postępowania. 6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach