Przetargi.pl
REMONT BUDYNKU NR 18 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W MAKSYMILIANOWIE ORAZ BUDYNKU NR 42 PRZY UL. GDAŃSKIEJ 147

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Gdańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 411 361 , fax. 261 411 313
  • Data zamieszczenia: 2020-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gdańska 147
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 411 361, fax. 261 411 313
    REGON: 34126041200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BUDYNKU NR 18 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W MAKSYMILIANOWIE ORAZ BUDYNKU NR 42 PRZY UL. GDAŃSKIEJ 147
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Główny przedmiot zamówienia: 1.1. CZĘŚĆ I: REMONT BUDYNKU NR 18 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM MAKSYMILIANOWO Główny przedmiot zamówienia: CPV – 45000000 - 7 (roboty budowlane) Dodatkowe przedmioty zamówienia: CPV – 45331000 – 6 (instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych) CPV – 45311000 – 0 (roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych) Roboty ogólnobudowlane: • Roboty wewnętrzne:  odbicie tynków wewnętrznych,  zeskrobanie i zmycie starej farby,  gruntowanie powierzchni poziomych i pionowych,  wykonanie tynków kategorii III,  przygotowanie powierzchni starych tynków z poszpachlowaniem nierówności,  dwukrotne malowane farbami emulsyjnymi ścian i sufitów,  wykucie z muru i wstawienie nowych okien i witryn z PCV,  wymiana wrót i drzwi stalowych. • Roboty zewnętrzne:  odbicie tynków zewnętrznych,  rozebranie rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich,  rozbiórka rampy i opaski betonowej,  wykonanie wykopów ręcznych i mechanicznych w gruncie kategorii III,  wykonanie tynków,  jednowarstwowe pokrycie ściany otynkowanej papą termozgrzewalną,  zasypanie wykopów z ręcznym zagęszczeniem,  wykonanie opaski z kostki brukowej betonowej,  jednowarstwowe pokrycie dachu papą termozgrzewalną,  montaż rynien i rur spustowych,  wykonanie obróbek z blachy ocynkowanej. • Roboty drogowe:  mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych,  mechaniczne rozebranie nawierzchni z brukowca i betonu,  mechaniczne wykonanie koryt na głębokość do 20 cm,  podbudowa z kruszywa łamanego (kruszywo betonowe z rozbiórki – recykling),  wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm z dodatkową podsypką cementowo-piaskową grubości 4 cm,  wywóz nadwyżki ziemi na odległość 1 km (teren kompleksu). Roboty instalacyjne: • wymiana części instalacji. Roboty elektryczne: • wymiana części instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, • pomiary. 1.2. CZĘŚĆ II: REMONT HALI SPORTOWEJ (BUDYNEK NR 42) W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. GDAŃSKIEJ 147 W BYDGOSZCZY Główny przedmiot zamówienia: CPV – 45000000 - 7 (roboty budowlane) Dodatkowe przedmioty zamówienia: CPV – 45331000 – 6 (instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych) CPV – 45332000 – 3 (roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne) CPV – 45311000 – 0 (roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych) Roboty ogólnobudowlane: • zabezpieczenie istniejącej posadzki, • demontaż sprzętu sportowego, np. drabinki, kosze – do późniejszego zamontowania, • rozbiórka wewnętrznego poszycia ścian – płyty pilśniowe na deskowaniu na łatach drewnianych, • rozbiórka wewnętrznej podsufitki – płyty pilśniowe mocowane bezpośrednio do krokwi, • rozbiórka fragmentu ściany zewnętrznej przewidzianej do ponownego wymurowania, • skucie tynków wewnętrznych, • wymurowanie fragmentu ściany zewnętrznej cegłą klinkierową, • wzmocnienie stalą płatwi kalenicowych, • montaż dodatkowych słupów o wymiarach 12x12 cm, drewnianych do istniejących słupów muru pruskiego, • wymurowanie ocieplenia z bloczków multipor grubości 12 cm, • montaż płyt osłonowych gipsowo-włóknowych „RIGIDUR H” grubości 10 cm, • wykonanie wyprawy tynkarskiej docieplonych ścian powyżej płyt osłonowych, • impregnacja elementów drewnianych konstrukcji budynku, • montaż podsufitki wykonanej z rusztu z łat drewnianych oraz płyty „RIGIPS PRO Fire typ F” grubości 12,5 mm, • wykonanie izolacji przeciwwilgociowej cokołu w ramach systemu firmy Weber, • wykonanie tynku renowacyjnego WTA, • wymiana okien (materiał Inwestora), • wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, • oczyszczenie z farby istniejących ściągów stalowych wraz z pomalowaniem farba ognioodporną, • malowanie farbą silikatową (wysokoparoprzepuszczalną) cokołu, • malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną zmywalną • wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. Roboty instalacyjne: • demontaż rurociągów i grzejników wraz z ich ponownym zamontowaniem, • montaż rur przyłącznych do grzejników żeliwnych, stalowych i aluminiowych, • montaż odpowietrzników automatycznych, zaworów przelotowych do instalacji c.o., • montaż wywietrzników dachowych TURBOWENT HYBRYDOWYCH 400, • montaż przewodów wentylacyjnych mocowanych po elewacji, • wykonanie rurociągów z tworzyw sztucznych o połączeniach zgrzewanych wraz z izolacją, • zakup i montaż czerpni lub wyrzutni dachowych prostokątnych, Roboty elektryczne: • demontaż opraw oświetleniowych rtęciowych, puszek i odgałęźników, przewodów kabelkowych, gniazd podtynkowych i nadtynkowych, • montaż opraw zawieszanych, pyłoszczelnych w obudowie aluminiowej z gwintem E 40 dla lamp rtęciowych i sodowych – na wysokości 8,15 m (oprawa SSYSTEM 566501 CYBERIA 390. LED 840), • montaż przewodów kabelkowych w uprzednio zamontowanych rurach winidurowych, • montaż odgałęźników bryzgoszczelnych z tworzywa sztucznego, • sprawdzenie i pomiar obwodów elektrycznych, • wykonanie instalacji odgromowej poziomej i pionowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: CZĘŚĆ I: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) CZĘŚĆ II: 18.000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100) 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku, gdy wadium zostało wpłacone w formie pieniężnej zostanie ono zwrócone Wykonawcy na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą. 6. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Bydgoszczy - NBP O/O BYDGOSZCZ 90 1010 1078 0106 2113 9120 2000 z dopiskiem wadium sprawa nr 08/ZP/RB/INFR/2020 – CZĘŚĆ …. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz zgodnie z art. 45 ust.6 pkt. 2-5 Pzp – oryginał dokumentu został złożony do głównego księgowego Zamawiającego 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy Główny Księgowy – Szef Finansów, ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz – kancelaria jawna. Godz. pracy kancelarii 07.30 – 09.00 i 12.30 – 15.15 w dni robocze od poniedziałku do piątku z dopiskiem Główny Księgowy, a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 7. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 8. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 9. Wykonawca, którego oferta przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b. 10. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy: a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, w okolicznościach o których mowa w pkt. 10 lit. a, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, z jej treści nie może wynikać konieczność przekazywania żądania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego. Niedopuszczalny jest również zapis żądający potwierdzenia przez notariusza lub bank, że podpisy zażądaniu zapłaty zostały złożone przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego oraz żądane inne ograniczenia. 13. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi ona być bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: – warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku – DOTYCZY CZĘŚCI I oraz II;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach