8 Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg
- Adres: 30-901 Kraków, Kraków
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 261 136 250 , fax. 261 136 280
- Data zamieszczenia: 2018-02-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 8 Baza Lotnictwa Transportowego
Kraków 50
30-901 Kraków, woj. małopolskie
tel. 261 136 250, fax. 261 136 280
REGON: 35013887100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.8bltr.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku nr 16 na terenie 8. BLTr - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku nr 16 na terenie 8. Bazy Lotnictwa Transportowego w Krakowie – Balicach, zwanej dalej 8. BLTr. Zakres remontu obejmuje: 1.1. remont dachu; 1.2. roboty dodatkowe. 2. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: a) zał. nr 3 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”; b) zał. nr 4 do SIWZ – „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót” (STWiOR); c) zał. nr 5 do SIWZ – „Przedmiar robót”. 3. Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją zamówienia, zostały opisane w zał. nr 4 do SIWZ – „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych”. 4. Zamawiający nie przewiduje zebrania wykonawców w niniejszym postępowaniu. 5. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy wymaga zatrudnienia, przez wykonawcę lub podwykonawcę (o ile występuje), na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy, przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia, osób bezpośrednio realizujących zamówienie czyli wykonujących roboty budowlane określone w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, z wyjątkiem osób pełniących samodzielne funkcję techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2017r., poz. 1332), tj. kierowników robót. 6. Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji jakości robót wynosi 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót przez przedstawicieli wykonawcy i przedstawicieli zamawiającego. 7. Roboty, o których mowa w ppkt 1, będą prowadzone w dni robocze, w godzinach od 7:30 do 15:30. 8. Zamawiający wymaga, aby pracownicy wykonawcy podczas realizacji robót przebywali na terenie budowy w kamizelkach koloru żółtego lub pomarańczowego z naniesionym logo firmy wykonawcy. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w pkt. 11 zał. nr 1 do SIWZ – Druk „Oferta” – części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firmy podwykonawców (art. 36 b ust. 1 Ustawy). W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcy, wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania podwykonawcy jak za własne. Sposób postępowania w przypadku powierzenia do wykonania części zamówienia podwykonawcom określony został w projekcie umowy, stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 20.03.2017r. do godz. 10.00 w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druk Oferta, sporządzony wg wymagań SIWZ, zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ - „Oferta”. 2. Kosztorys ofertowy SZCZEGÓŁOWY (pełny) wraz z zestawieniem materiałów, robocizny i sprzętu, sporządzony zgodnie z pkt XII niniejszej SIWZ. 3. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy. 4. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, sporządzone np.: na podstawie wzoru będącego zał. nr 9 do SIWZ – jeżeli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa budynku garażowo-gospodarczego ( wiaty na autobus szkolny i pojazdy do nauki jazdy) w ZSCKR w Hańczowej”.
Dodano: 2024-07-04 - Budowa i modernizacja strefy rekreacyjno-sportowej przy ul. Jodłowej w Makowie Podhalańskim
Dodano: 2024-07-04 - Remont drogi gm.nr292644K Świdnik-Koszary na odc.I-w km od 0+000,00do km0+550,00,na odc.II w km od 1+300,00 do 1+445,00, na odc.III-w km od 1+650,00do km 2+205,00 w miejsc. Świdnik, Gm. Łososina Dolna
Dodano: 2024-07-01 - Wymiana instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 58 w Krakowie, ul. Stanisława Pigonia 2
Dodano: 2024-07-01 - Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39 (2)
Dodano: 2024-06-30 - Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34
Dodano: 2024-06-30 - Modernizacja pracowni integracji sensorycznej(SI) w Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
Dodano: 2024-06-28 - Modernizacja pracowni integracji sensorycznej(SI) w Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
Dodano: 2024-06-28 - Modernizacja pracowni integracji sensorycznej(SI) w Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
Dodano: 2024-06-28 - LIKWIDACJA BARIER ARCHITEKTONICZNYCH W BUDYNKU URZĘDU MIASTA W MIEJSCOWOŚCI MSZANA DOLNA POPRZEZ PRZEBUDOWĘ CZĘŚCI BUDYNKU - WYKONANIE WINDY WRAZ Z PRZYSTOSOWANIEM BUDYNKU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Dodano: 2024-06-28