Przetargi.pl
Remont budynku nr 16 na terenie 8. BLTr

8 Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 136 250 , fax. 261 136 280
  • Data zamieszczenia: 2018-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 8 Baza Lotnictwa Transportowego
    Kraków 50
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 261 136 250, fax. 261 136 280
    REGON: 35013887100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.8bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku nr 16 na terenie 8. BLTr
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku nr 16 na terenie 8. Bazy Lotnictwa Transportowego w Krakowie – Balicach, zwanej dalej 8. BLTr. Zakres remontu obejmuje: 1.1. remont dachu; 1.2. roboty dodatkowe. 2. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: a) zał. nr 3 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”; b) zał. nr 4 do SIWZ – „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót” (STWiOR); c) zał. nr 5 do SIWZ – „Przedmiar robót”. 3. Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją zamówienia, zostały opisane w zał. nr 4 do SIWZ – „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych”. 4. Zamawiający nie przewiduje zebrania wykonawców w niniejszym postępowaniu. 5. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy wymaga zatrudnienia, przez wykonawcę lub podwykonawcę (o ile występuje), na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy, przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia, osób bezpośrednio realizujących zamówienie czyli wykonujących roboty budowlane określone w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, z wyjątkiem osób pełniących samodzielne funkcję techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2017r., poz. 1332), tj. kierowników robót. 6. Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji jakości robót wynosi 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót przez przedstawicieli wykonawcy i przedstawicieli zamawiającego. 7. Roboty, o których mowa w ppkt 1, będą prowadzone w dni robocze, w godzinach od 7:30 do 15:30. 8. Zamawiający wymaga, aby pracownicy wykonawcy podczas realizacji robót przebywali na terenie budowy w kamizelkach koloru żółtego lub pomarańczowego z naniesionym logo firmy wykonawcy. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w pkt. 11 zał. nr 1 do SIWZ – Druk „Oferta” – części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firmy podwykonawców (art. 36 b ust. 1 Ustawy). W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcy, wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania podwykonawcy jak za własne. Sposób postępowania w przypadku powierzenia do wykonania części zamówienia podwykonawcom określony został w projekcie umowy, stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 20.03.2017r. do godz. 10.00 w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druk Oferta, sporządzony wg wymagań SIWZ, zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ - „Oferta”. 2. Kosztorys ofertowy SZCZEGÓŁOWY (pełny) wraz z zestawieniem materiałów, robocizny i sprzętu, sporządzony zgodnie z pkt XII niniejszej SIWZ. 3. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy. 4. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, sporządzone np.: na podstawie wzoru będącego zał. nr 9 do SIWZ – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach