Przetargi.pl
Remont budynku nr 11 i naprawa podbudowy pod palarnie

8 Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 136 250 , fax. 261 136 280
  • Data zamieszczenia: 2020-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 8 Baza Lotnictwa Transportowego
    Kraków 50
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 261 136 250, fax. 261 136 280
    REGON: 35013887100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.8bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku nr 11 i naprawa podbudowy pod palarnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku nr 11 i naprawa podbudowy pod palarnie na terenie 8. Bazy Lotnictwa Transportowego w Krakowie – Balicach, zwanej dalej 8. BLTr., w zakresie dwóch zadań. Zakres prac obejmuje: 1.1. Zadanie nr 1: Wykonanie remontu budynku nr 11, w tym: 1.1.1. Wykonanie robót rozbiórkowych zewnętrznych i wewnętrznych, 1.1.2. Wywóz i utylizację odpadów budowlanych, 1.1.3. Wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, 1.1.4. Wykonanie pokryć dachowych, 1.1.5. Wykonanie podkładów i posadzek, 1.1.6. Montaż stolarki i ślusarki otworowej, 1.1.7. Wykonanie tynków wewnętrznych, 1.1.8. Malowanie, 1.1.9. Wykonanie pomieszczenia WC, 1.1.10. Wykonanie prac na elewacji, 1.1.11. Ustawienie rusztowań i zabezpieczeń, 1.1.12. Wykonanie robót zewnętrznych, 1.1.13. Wykonanie instalacji wodociągowej, 1.1.14. Wykonanie kanalizacji sanitarnej wraz z wykonaniem studni rewizyjnej, 1.1.15. Wykonanie przyłączenia do instalacji wodociągowej, 1.1.16. Demontaż i wykonanie instalacji elektrycznych, 1.1.17. Wykonanie instalacji odgromowej, 1.1.18. Sprawdzenie i pomiar instalacji elektrycznej i odgromowej. 1.2. Zadanie nr 2: Naprawa podbudowy pod palarnie, w tym: 1.2.1 . Wykonanie robót rozbiórkowych, 1.2.2. Wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórek, 1.2.3. Wykonanie podbudowy pod nawierzchnię, 1.2.4. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, 1.2.5. Plantowanie powierzchni gruntu. 2. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: a) zał. nr 3 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”; b) zał. nr 4 A do 4 B do SIWZ – „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót” (STWiOR) zadanie 1 - 2”; c) zał. nr 5 A do 5 B do SIWZ – „Przedmiar robót zadanie 1 - 2”. 3. Wszystkie standardy jakościowe związane z realizacją zamówienia, zostały opisane w zał. nr 4 A – 4 B do SIWZ – „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót”. 4. Zamawiający będzie wymagał od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia - najpóźniej w dniu podpisania umowy - zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy, wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (o ile występuje), na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy, przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia, osób bezpośrednio realizujących zamówienie czyli wykonujących roboty budowlane określone w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, z wyjątkiem osób pełniących samodzielne funkcję techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2019r., poz. 1186 ze zmianami), tj. kierowników robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 03.06.2020r. do godz. 10.00 w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy 00/100 zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druk Oferta, sporządzony wg wymagań SIWZ, zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ - „Oferta”. 2. Kosztorys ofertowy SZCZEGÓŁOWY (pełny) wraz z zestawieniem robocizny, materiałów i sprzętu, sporządzony zgodnie z pkt XII SIWZ. 3. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia (o ile dotyczy), zgodne co do treści ze wzorem stanowiącym zał. nr 9 do SIWZ. 4. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach