Przetargi.pl
Remont budynku mieszkalno-usługowego wraz z zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Sikornik 12 w Bielsku-Białej

Miasto Bielsko-Biała – Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, Lipnicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 499 06 02, , fax. 33 499 06 02; 499 06 11
  • Data zamieszczenia: 2020-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała – Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    Lipnicka 26
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 499 06 02, , fax. 33 499 06 02; 499 06 11
    REGON: 07001907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku mieszkalno-usługowego wraz z zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Sikornik 12 w Bielsku-Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku mieszkalno-usługowego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Sikornik 12 w Bielsku-Białej . Przedmiotowe zadanie prowadzone jest w ramach projektu pn. "Poprawa efektywności energetycznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Bielsku-Białej- etap II" i będzie realizowane na przełomie lat 2020 – 2021: 1) przedmiotowy budynek położony jest na działce nr 1148 (budynek główny) i 1210 (dobudówka od strony zachodniej), Obręb: 0006 Żywieckie Przedmieście. Jest to budynek trzykondygnacyjny, podpiwniczony (piwnica częściowo wykorzystywana na lokale użytkowe), składa się z parteru, piętra i poddasza nieużytkowego. Od strony zachodniej do budynku przylega dwukondygnacyjna dobudówka zawierająca piwnice i parter. Wejście główne do budynku usytuowane jest od strony południowej bezpośrednio z ulicy Sikornik, natomiast od strony północnej od podwórka jest tylne wejście do budynku. Układ budynku: centralnie usytuowana dwubiegowa klatka schodowa z wejściami do lokali mieszkalnych bezpośrednio z klatki schodowej. W poziomie piwnic, w części frontowej budynku i dobudówce od strony zachodniej, znajdują się dwa lokale usługowe, natomiast w poziomie piwnic od strony podwórka znajdują się komórki lokatorskie. W poziomie parteru i piętra budynek mieści po 4 lokale mieszkalne, razem 8 mieszkań. Konstrukcja budynku tradycyjna, dach dwuspadowy. Budynek posiada przyłącze wodno-kanalizacyjne, gazowe i energii elektrycznej. Budynek znajduje się w wykazie zabytków nieruchomych. Został podany w wykazie zabytków nieruchomych wyznaczonych przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach do ujęcia w gminnej ewidencji zabytków miasta, podlega więc szczególnej ochronie konserwatorskiej. Nieruchomość objęta przedmiotowym zamówieniem przy ul. Sikornik 12 objęta jest ochroną konserwatorską na podstawie wpisu do gminnej ewidencji zabytków, 2) Dane techniczne budynku: - budynek pełni funkcję mieszkalno-usługowy z 8 lokalami mieszkalnymi oraz 2 lokalami usługowymi: - powierzchnia zabudowy budynku - 315,00 m2, - powierzchnia użytkowa budynku ogółem - 534,58 m2, - pow. użytkowa lokali mieszkalnych - 374,71 m2, - pow. użytkowa lokali usługowych - 104,07 m2, - powierzchnia użytkowa piwnic - 45,18 m2, - pow. użytkowa pomieszczeń gospodarczych - 10,62 m2, - kubatura - 3615,28 m3, - rok budowy - 1909 3) roboty budowlane prowadzone będą przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków na podstawie postanowienia Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 24 listopada 2015r. nr B-NR.5142.444.2015.KJ – zał. nr 3b do siwz i umowy, 4) prace należy wykonać zgodnie z Decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 1253/2015 z dnia 14.12.2015r. wydaną przez Prezydenta Miasta Bielska-Białej – zał. nr 3b do siwz i umowy, zgodnie z Dokumentacją Projektową budowlano-wykonawczą - zał. nr 3 do siwz i umowy, STWiORB – zał. nr 3a do siwz i umowy oraz przedmiarami robót – zał. nr 2 i 2a, do siwz i umowy, 5) budynek aktualnie zabezpieczony i niezamieszkały.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium w kwocie: 19 936,94 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy dziewięćset trzydzieści sześć złotych 94/100). 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wymaganego wadium lub wadium wniesione zostało nieprawidłowo, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta Wykonawcy powinna składać się z następujących dokumentów: 1)oferty sporządzonej na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji, 2)szczegółowego kosztorysu ofertowego, sporządzonego z uwzględnieniem postanowień Rozdziału VIII, 3)oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do Specyfikacji (punkt I oświadczenia), 4)oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzonego na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do Specyfikacji (punkt I oświadczenia), 5)oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, sporządzonego na formularzu stanowiącym załącznik nr 15 do Specyfikacji, 6)wykaz części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz dane identyfikujące podwykonawców, jeżeli już na etapie składania oferty przewiduje powierzenie części zamówienia podwykonawcom z podaniem wartości lub procentowej części zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do Specyfikacji, jeżeli są mu znane 7)oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictw osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, 8)dowodu wniesienia wadium. 2. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum lub spółka cywilna), każdy z członków konsorcjum (wspólników spółki cywilnej), indywidualnie składa dokumenty wymienione w ust.1 pkt. 3 – 5. 3.Wykonawca, który powołuje się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, na zasoby innych podmiotów – podwykonawców, dla wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt. 3 (pkt. II oświadczenia). 4.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa: 1)dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2)w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3)dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 700 z późn. zm). 5. Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 1010 z późn. zm., jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W szczególności Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. 6.Jeżeli Wykonawca w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie wykazał i nie uzasadnił przyczyn ustanowienia zastrzeżenia informacji jako informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa, to Zamawiający upublicznia taką informację na odpowiedzialność i ryzyko Wykonawcy. Brak uzasadnienia zastrzeżenia powoduje automatyczną jawność zastrzeżonych informacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach