Przetargi.pl
Remont budynku mieszkalnego Żednia 6, położonego na działce ewidencyjnej 212/14 w obrębie wsi Żednia - Gmina Michałowo

Nadleśnictwo Żednia ogłasza przetarg

  • Adres: 16-050 Michałowo, Żednia 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7175251, 7175252 , fax. 085 7175252
  • Data zamieszczenia: 2012-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Żednia
    Żednia 5 5
    16-050 Michałowo, woj. podlaskie
    tel. 085 7175251, 7175252, fax. 085 7175252
    REGON: 05002654900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialystok.lasy.gov.pl/web/zednia,
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku mieszkalnego Żednia 6, położonego na działce ewidencyjnej 212/14 w obrębie wsi Żednia - Gmina Michałowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku mieszkalnego Żednia 6, położonego na działce ewidencyjnej 212/14 w obrębie wsi Żednia - Gmina Michałowo. Szczegółowy zakres robót określa: - projekt budowlano -wykonawczy architektury, - projekt budowlany remontu budynku mieszkalnego - instalacje elektryczne, - projekt wykonawczy instalacji sanitarnych, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych, - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót sanitarnych. Remont obejmuje w szczególności: Demontaż pieca kaflowego w jadalni i budowa nowego czteropalnikowego w kuchni. Usunięcie tapet z ścian oraz okładziny ścian z boazerii. Demontaż drewnianych podłóg na gruncie, lastryka oraz gresu w pomieszczeniach parteru i wykonanie nowych posadzek. Projektowane warstwy wg. rys. przekroju. Wykończeniowa warstwa posadzki zależnie od rodzaju pomieszczenia: gres lub parkiet. Miejscowa naprawa ubytków w betonowej posadzce w piwnicy oraz schodów żelbetowych. Udrożnienie istniejących przewodów kominowych spalinowych i do wentylacji pomieszczeń z uporządkowaniem podłączeń do konkretnych pomieszczeń. Wymiana istniejącej stolarki drzwiowej i okiennej oraz montaż nowych drzwi na poddasze. Demontaż warstwy styropianu gr. 8 cm na tynku cienkowarstwowym na elewacji wschodniej około 25 m2. Docieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 12 cm i pokrycie tynkiem cienkowarstwowym w kol. białym, w systemie Sto lub równoważnym. Docieplenie połaci dachowej oraz wyłazów na poddaszu wełną mineralną wg rys. przekroju. Docieplenie cokołów i ścian fundamentowych styropianem ekstrudowanym gr. 10 cm. Wyłożenie cokołów płytkami klinkierowymi w kolorze ceglanym, wg rys. przekroju. Ułożenie płyt granitowych w kolorze czerwonym na schodach i murku przy wejściu do budynku, po uprzednim skuciu istniejącego gresu (2x 10, 5 m2 schodów). Oczyszczenie i pomalowanie 2x farbą olejną w kol. jak istniejący schodów drewnianych na poddasze, wymiana płyty OSB między stopnicami schodów na deski, pomalować 2x farbą olejną. Wymiana instalacji c.o., wod.- kan. oraz elektrycznych wg proj. branżowych. Remont wnętrz pomieszczeń mieszkalnych (ściany, sufity, posadzki, schody drewniane) malowanie i szpachlowanie. Betonowe zewnętrzne studzienki okienne piwnic po oczyszczeniu i miejscowej naprawie ubytków pokryć jednoskładnikową akrylowo- silikonową powłoką zabezpieczającą np. Betondur Eko lub równoważny w kol. szarym. Pozostałe roboty: - wykonanie opaski żwirowej 50 cm o frakcji 8/16 mm wokół budynku, - rozbiórkę istniejącego ogrodzenia stalowego od strony północnej (dł. ok 12-20 mb), - nowe ogrodzenie stalowe od strony zachodniej (dł. około 7-8 mb) wykorzystane z rozbiórki. Przed wykonaniem docieplenia ścian zewnętrznych styropianem zdemontować rury spustowe dachu z blachy miedzianej, zamontować ponownie po pracach wykończeniowych. Oraz pozostałe roboty budowlane objęte dokumentacją projektową. Zamawiający informuje, że jeżeli w dokumentacji projektowej występują nazwy własne wyrobów i materiałów budowlanych dopuszcza się rozwiązania równoważne z pozostawieniem kolorystki, wzornictwa oraz o parametrach technicznych zastosowanych materiałów takich samych lub lepszych. 2. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologię wykonania zamówienia określają: projekt budowlany i projekty wykonawcze remontu budynku mieszkalnego jednorodzinnego Żednia 6, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami. Przedmiary robót nie stanowią podstawy do sporządzenia kosztorysu ofertowego są one jedynie elementami pomocniczym do przygotowania ofert. Kosztorysy ofertowe (załączniki nr 9 do SIWZ) wypełnia Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza i dostarcza Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 3. Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45000000-7 - Roboty budowlane. 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne. 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych. 4. Wymagania stawiane materiałom: - stosowane materiały powinny być nowe oraz muszą odpowiadać wymogom o wyrobach budowlanych Ustawy z dnia 16.04.2004 r. (Dz.U. z 2004 r., Nr 92, poz. 881), - materiały powinny być zgodne z dokumentacją projektową i wymaganiami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5. Warunki wykonania i finansowania zadania: a) Należność za wykonaną robotę budowlaną będzie płatna w całości po wykonaniu całego zamówienia. Wypłata należności będzie dokonywana na konto wskazane przez Wykonawcę, po wykonaniu zamówienia na podstawie końcowego bezusterkowego odbioru robót w terminie do 14 dni od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu. b) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) na okres co najmniej 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania końcowego protokołu odbioru robót, na warunkach określonych w karcie gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. c) Odbiór pogwarancyjny nastąpi nie później niż 14 dni roboczych przed upływem okresu gwarancji, przy udziale Wykonawcy i Zamawiającego, po ewentualnym usunięciu wszystkich ujawnionych wad. d) Zamawiający nie przewiduje wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. e) Wykonawca wskaże w ofercie (oświadczenie na formularzu ofertowym) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonana przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Ustala się wniesienie wadium w wysokości 8 000,00 zł (osiem tysięcy złotych) 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275). 3) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank OR/BGŻ S.A. Białystok konto nr 75 2030 0045 1110 0000 0101 5800 przed upływem terminu składania ofert. 4) Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 5) Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godz. od 8.00 do 14.00, przed upływem terminu składania ofert. 6) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8) W przypadku wniesienia wadium przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy w dokumencie wadialnym, w szczególności wnoszonym w formie niepieniężnej, wskazać w imieniu jakich podmiotów wadium to jest wnoszone. Uwaga: Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 9) Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy PZP, lub nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11) Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12) W zakresie żądania i zwrotu wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Prawa Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_zednia/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach