Przetargi.pl
Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Prudniku przy ul. Królowej Jadwigi nr 25

Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Piastowska 42
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4363884 , fax. 077 4363884
  • Data zamieszczenia: 2010-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
    ul. Piastowska 42 42
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 077 4363884, fax. 077 4363884
    REGON: 53054072000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbkprudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Prudniku przy ul. Królowej Jadwigi nr 25
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Prudniku przy ul. Królowej Jadwigi nr 25. Roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym - ekspertyzą dotyczącą pęknięć ścian z podaniem zabiegów naprawczych (za wyjątkiem iniekcji przeciwwilgociowej) i przedmiarami robót. Warunki oraz sposób wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Całość zadania należy wykonać zgodnie obowiązującymi rozporządzeniami, normami, przepisami prawa budowlanego przestrzegając sztuki budowlanej i przepisów prawa pracy. 2) Roboty budowlane obejmują następujący zakres robót naprawczych (remontowych) 1) Likwidacja pęknięć , rys i wzmocnienie fundamentów prace będą polegały na: a) wzmocnieniu nadproży drzwiowych b) wzmocnieniu belek podestowych c) wykonaniu wykopu , wzmocnieniu ław fundamentowych od strony zaplecza d) wykonaniu izolacji ścian fundamentowych wewnętrznych e) przeszyciu pęknięć prętami ze stali nierdzewnej f) wykonaniu wykopu ściany fundamentowej zewnętrznej ,tynki renowacyjne ,izolacja przeciwwodna , drenaż. g) zasypaniu wykopu i wykonaniu opaski zbrojonej od strony zaplecza h) wykonaniu studzienki rewizyjnej i) naprawie rys systemem iniekcji żywicznej-system -KOSTER - lub równoważny j) Uwaga! - wzmocnienie fundamentów, likwidacja rys i pęknięć oraz wykonanie drenażu z pełnym zakresem robót naprawczych przedstawia ekspertyza, która stanowi załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ (za wyjątkiem iniekcji przeciwwilgociowej ) 2) Remont elewacji frontowej, bocznej i tylnej prace będą polegały m.in. na: a) montażu oraz demontażu rusztowania, b) wymianie stolarki drzwiowej wejściowej i od strony zaplecza c) remoncie wsypów piwnicznych d) obiciu tynków zewnętrznych na ścianach i profilach, pilastrach e) wykonaniu tynków zewnętrznych klasy III z zaprawy cementowo-wapiennej f) wykonaniu nowych tynków renowacyjnych parter- zaplecze i ściana boczna g) wykonaniu obróbek blacharskich z blachy cynkowej h) wymianie rury spustowej od strony zaplecza i) gruntowaniu i szpachlowaniu ścian j) dwukrotnym malowaniu tynków k) malowaniu obróbek blacharskich l) naprawie , uzupełnieniu oszklenia i malowaniu stolarki okiennej - parter, strych m) malowaniu gzymsu drewnianego 3) remont klatki schodowej prace będą polegały m.in. na a) naprawie balustrady schodowej b) uzupełnieniu tynków na ścianach i sufitach c) uzupełnieniu tynków na biegach schodowych d) wykonaniu posadzki w piwnicy e) wykonaniu posadzki wraz z położeniem płytek grysowych na parterze f) wykonaniu tynków renowacyjnych w piwnicy (na ścianie zewnętrznej klatki schodowej ) g) gruntowaniu i szpachlowaniu ścian h) dwukrotnym malowaniu farbami emulsyjnymi tynków ścian i sufitów i) dwukrotnym malowaniu farbą olejną ścian j) dwukrotnym malowaniu farbami olejnymi powierzchni drewnianych 4) Wykonanie projektu organizacji ruchu wraz z opłatą za zajęcie chodnika od strony frontu 5) Podłączenie placu budowy w wodę i instalację elektryczną
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbkprudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach