Przetargi.pl
Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działce nr 495/23 w Augustowie gmina Brzozie, województwo kujawsko-pomorskie

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-039 Bydgoszcz, Hetmańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (52) 525-08-55, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Bydgoszczy
    Hetmańska 38
    85-039 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (52) 525-08-55, , fax. -
    REGON: 36784953800027
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działce nr 495/23 w Augustowie gmina Brzozie, województwo kujawsko-pomorskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działce nr 495/23 w Augustowie gmina Brzozie, województwo kujawsko-pomorskie”. Zakres remontu obejmuje m.in: • wymianę pokrycia dachowego, • wykonanie opaski wokół budynku, • wykonanie instalacji odgromowej, • wykonanie tynków zewnętrznych, • naprawę schodów zewnętrznych, • wymianę stolarki okiennej, • remont okien na klatce schodowej wewnętrznej, • wymianę parapetów, • przemurowanie kominów plus nowe wkłady z blachy kwasoodpornej, • naprawę drzwi do piwnicy, • wykonanie okiennic w piwnicy, • wykonanie wentylacji piwnicy oraz pomieszczeń kotłowni, łazienek i kuchni, • demontaż instalacji elektrycznej w piwnicy, • remont piwnicy: remont schodów wejściowych do piwnicy, wykonanie tynków w piwnicy, obrzutka cementowa, • wymianę orynnowania i rur spustowych, wykonanie przeglądu kominiarskiego, gazowego i elektrycznego, • remont schodów wewnętrznych, remont korytarzy i klatek schodowych wewnętrznych: malowanie szpachlowanie, uzupełnienia tynków, • naprawa oświetlenia na korytarzu, wyprowadzenie światła z każdego mieszkania na korytarz, • remont konstrukcji dachu (wymiana i naprawa uszkodzonych krokwi, szac. ok. 20%), • remont stropu, • montaż czujników CO2, • remont drzwi na strych, • remont obudowy wejścia na strych, ocieplenie, • remont drzwi zewnętrznych oraz montaż samozamykacza drzwi, • wymianę progów w drzwiach, • remont schodów do mieszkania na elewacji południowo – zach., • wymianę zadaszenia nad drzwiami zewnętrznymi, • remont balkonu, • uporządkowanie terenu, • wywóz śmieci Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym remontu oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Informację dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) rozliczenie zamówienia nastąpi w formie ryczałtu - zgodnie z art. 632 & 1 K.c. jeżeli strony umówiły się na wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac; b) przedmiar robót nie stanowi podstawy wykonania zamówienia, jest elementem pomocniczym do sporządzenia kalkulacji cenowej, c) zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 10.000,00 zł 2. Wykonawca wnosi wadium: 2.1. w pieniądzu, sposób przekazania: PRZELEWEM na konto Zamawiającego – BGK Toruń nr 94 1130 1075 0002 6130 9720 0002 z dopiskiem: wadium w postępowaniu nr BYD.WOP.260.8.2020.MB „Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działce nr 495/23 w Augustowie gmina Brzozie, województwo kujawsko-pomorskie” Zamawiający zastrzega, że wadium w pieniądzu, które nie zostanie wniesione przelewem tylko zostanie wpłacone bezpośrednio w kasie banku uznane zostanie jako wniesione w sposób nieprawidłowy i zabezpieczona w ten sposób oferta zostanie odrzucona w myśl art. 89. 1.7b ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.2. lub w jednej z poniżej podanych form: 2.2.1. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.2.2. w gwarancjach bankowych, 2.2.3. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.2.4. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2020 r. poz. 299) Sposób przekazania: do siedziby Zamawiającego pokój 114 – kancelaria - przed upływem terminu składania ofert. Gwarancje i poręczenia powinny być załączone do oferty w odrębnej kopercie i opisane, umożliwiając odesłanie ich, zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zaleca aby kopia tych dokumentów była wpięta w ofercie. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczeń o których mowa w pkt 2.2. niniejszego Rozdziału dokument wadialny winien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej następujące elementy: a) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji/poręczenia; b) wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji tj. Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Bydgoszczy ul. Hetmańska 38; 85-039 Bydgoszcz c) wskazanie Gwaranta (banku, instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji lub instytucji poręczeniowej) wraz z informację nt. miejsca jego siedziby; d) wskazanie nazwy postępowania, stanowiącego podstawę wystawienia dokumentu wadialnego: „Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działce nr 495/23 w Augustowie gmina Brzozie, województwo kujawsko-pomorskie” e) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona dokumentem wadialnym; f) wskazanie sumy gwarancyjnej; g) określenie terminu ważności gwarancji/poręczenia; h) zobowiązanie gwaranta do: „nieodwołalnej i bezwarunkowej zapłaty pełnej sumy wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszły okoliczności wskazane w art. 46 ust. 4a lub 46 ust. 5 ustawy Pzp. 4. Zamawiający zastrzega, że oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona w myśl. art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający zwraca wadium: 5.1. Wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5.2. Wykonawcy, którego oferta został wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.3. Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert niezwłocznie na jego wniosek o zwrot wadium. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 6.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 6.2. Wykonawca którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 6.3. Wykonawcy, który nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 6.4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W tej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów przedstawiając w szczególności zobowiązanie tych podmiotów. 2. Z dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 musi wynikać: • zakres udostępnianych zasobów, • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • czy podmiot na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty, których wskazania dotyczą. 3. Zamawiający oceniać będzie czy udostępnione przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz będzie badał czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, w zakresie określonym w SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega, że zgodnie z art. 22a ust. 4 ustawy Pzp w odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, tylko w sytuacji jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach