Przetargi.pl
Remont budynku mieszkalnego położonego w miejscowości Gniewskie Pole 5, gmina Kwidzyn, powiat kwidzyński.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 11 ogłasza przetarg

  • Adres: 01-207 Warszawa, Karolkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (58) 302-34-51 wew. 223, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 11
    Karolkowa 30
    01-207 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (58) 302-34-51 wew. 223, , fax. -
    REGON: 367849538-00138
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku mieszkalnego położonego w miejscowości Gniewskie Pole 5, gmina Kwidzyn, powiat kwidzyński.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku mieszkalnego znajdującego się w miejscowości Gniewskie Pole 5, gmina Kwidzyn, pow. kwidzyński. Budynek mieszkalny wielorodzinny położony jest w miejscowości Gniewskie Pole 5 na działce nr 203/6 obręb Gniewskie Pole. Prace remontowe obejmują część budynku mieszkalnego, parter - gdzie położone są trzy lokale mieszkalne (remontowane dwa lokale), poddasze - jeden lokal mieszkalny (podlegający remontowi). Budynek wykonany w technologii tradycyjnej murowanej z cegły na fundamentach kamiennych, ściany zewnętrzne z cegły, parterowy z poddaszem częściowo użytkowanym (1 lokal). Dach dwuspadowy, kryty eternitem. Obiekt niepodpiwniczony. Projektowane roboty remontowo-wykończeniowe nie zmieniają istniejących funkcji pomieszczeń. Projektowane roboty mają na celu poprawę stanu technicznego i estetycznego ścian wewnętrznych, sufitów oraz stolarki otworowej – okiennej i drzwiowej oraz istniejących instalacji wewnętrznych. 1.2 Prace prowadzone będą w budynku zamieszkałym. 1.3 Zakres prac remontowych obejmować będzie: a) demontaż starych i montaż nowych parapetów wewnętrznych i zewnętrznych; b) demontaż istniejącej drewnianej stolarki okiennej i montaż nowej stolarki okiennej; c) demontaż istniejącej zewnętrznej i wewnętrznej stolarki drzwiowej oraz montaż nowej; d) usuniecie odspojonych od podłoża fragmentów tynku na płaszczyznach ścian i sufitów oraz ich uzupełnienie najlepiej tynkami renowacyjnymi; e) usunięcie istniejących powłok malarskich oraz odspojeń i rozwarstwienie tynków na powierzchni ścian i sufitów, dwukrotnie malowanie uprzednio przygotowanych ścian i sufitów; f) remont przyłącza kanalizacyjnego (udrożnienie przyłącza); g) remont podłóg i posadzek; h) remont instalacji wodno-kanalizacyjnej; i) wykonanie instalacji c.o. i montaż pieco-kuchni z płaszczem wodnym 14KW zasilaną z paliwa stałego; j) wymiana instalacji elektrycznej. 1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w dokumentacji technicznej (projekcie budowlanym, STWiORB oraz pomocniczo w przedmiarach) stanowiącej odpowiednio załącznik nr 8 oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Ilości podane w przedmiarach traktować należy pomocniczo. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej i sprawdzenie ilości robót do wykonania ze stanem faktycznym. Za przyjęte ilości z przedmiarów pełną odpowiedzialność ponosi składający ofertę. Dokumentacja projektowa sporządzona została dla Inwestora Agencji Nieruchomości Rolnych. Na mocy przepisów ustawy z dnia 10 lutego 2017 r. o Krajowym Ośrodku Wsparcia Rolnictwa i ustawy z dnia 10 lutego 2017 r. – Przepisy wprowadzające ustawę o Krajowym Ośrodku Wsparcia Rolnictwa utworzony został Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, który przejął dotychczasową działalność Agencji Nieruchomości Rolnych. 1.5 Wykonawca zobowiązany jest do szczegółowej analizy zakresu robót i pozostałych dokumentów załączonych do SIWZ oraz rzetelnej oceny informacji podczas wizji lokalnej, celem uwzględnienia w złożonej ofercie kosztów wszelkich robót i czynności, które są przewidziane do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia. 1.6 Wytyczne dla Wykonawców: W kosztach oferty oprócz robót zasadniczych należy ująć: a) poniesienie wszystkich kosztów związanych z odbiorami robót, b) wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp, c) sporządzenie i aktualizacja planu bioz, d) koszty uczestniczenia w naradach i odbiorach, e) koszty utrzymania porządku terenu po pracach, f) koszt ustanowienia kierownika i prowadzenie przez cały okres dziennika budowy (zakup i rejestracja), g) powiadomienia wszystkich instytucji przed przystąpieniem do prac, 1.7 Warunki techniczne: a) przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym, b) za wypadki i szkody powstałe na placu budowy odpowiada Wykonawca. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych, c) Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać przepisów wynikających z Prawa budowlanego, d) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, a także zdobyć na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu ponosi Wykonawca, e) zakres prac obejmować będzie: remont części budynku mieszkalnego wielorodzinnego, f) przedmiot zamówienia został opisany dokładnie w: projekcie architektoniczno- budowlanym i przedmiarze robót, g) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego zgłaszania zakończonych prac, h) przed podpisaniem umowy Wykonawca musi dostarczyć: kosztorys ofertowy, oświadczenie kierownika budowy. 1.8 Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia – Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. 1) Wskazanie w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. 2) Analogicznie do powyższego jeżeli Zamawiający posługuje się opisując przedmiot zamówienia zgodnie z art. 30 ust. 3 ustawy, za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i deklaracji zgodności, dopuszcza również równoważność. Wskazane normy, aprobaty i specyfikacje techniczne oraz systemy odniesienia mają charakter poglądowy i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy. 3) Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w załącznikach do SIWZ pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne, właściwości funkcjonalne i jakościowe, ponadto aby posiadały wymagane, odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewniały zrealizowanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy, stosownie do treści art. 30 ust. 5 ustawy złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały, urządzenia i rozwiązania. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 4) Nie złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów i urządzeń będzie oznaczało, że Wykonawca kalkulując cenę oferty ujął materiały, urządzenia zaproponowane w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.9 Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę: 1.9.1 Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, w całym okresie realizacji zamówienia, zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, osób wykonujących wszelkie czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych wykonujących czynności opisane w przedmiarze robót. Wymóg ten nie dotyczy więc między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 1.9.2 Dla dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób do wykonania czynności wymienionych w ust. 1.9.1 z określeniem czasookresu ich zatrudnienia oraz wymiaru czasu pracy wraz z pisemnym oświadczeniem, że osoby te są zatrudnione na umowę o pracę, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do realizacji zamówienia. Wykaz wraz z oświadczeniem winien zostać złożony przez Wykonawcę jak i podwykonawców w dniu podpisania umowy. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i kopie dokumentów potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. 1.9.3 W przypadku wystąpienia zmian dot. zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek w terminie 2 dni roboczych od ich zaistnienia zgłosić na piśmie zamianę Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu nowego wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać wraz z oświadczeniem, że osoby te są zatrudnione na umowę o pracę, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do realizacji zamówienia. 1.9.4 Zamawiający będzie miał prawo do sprawdzenia tożsamości pracownika, wykonującego czynności wskazane w ust. 4.8.1 i sprawdzenie zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób. Niespełnienie wymagań, o których mowa jak wyżej skutkować będzie naliczeniem kar umownych zgodnie z zapisami Projektu umowy. 1.10 Istotne dla stron postanowienia zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularza ofertowego, sporządzonego na wzorze zgodnym w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1) – załącznik nr 3 do SIWZ, 4) pełnomocnictwa (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych – wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wypisu z KRS), 5) pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 6) zobowiązania podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach