Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-448 Olsztyn, ul. Głowackiego 6
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 5248800 , fax. 89 5248802
- Data zamieszczenia: 2013-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie
ul. Głowackiego 6 6
10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 5248800, fax. 89 5248802
REGON: 01034470800704 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku mieszkalnego położonego w m. Pawły 9b, gm. Pieniężno, woj. warmińsko-mazurskie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku mieszkalnego położonego w miejscowości Pawły 9b, gm. Pieniężno, woj. warmińsko-mazurskie. Budynek położony jest na działce Nr 43/1. 2. Zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach realizacji zadania: 1) prace zabezpieczające budynek przed dalsza dewastacją, 2) przywrócenie szczelności dachu, 3) osuszenie terenu wokół budynku -ukształtowanie terenu tak aby woda opadowa nie płynęła na budynek, 4) przywrócenie pierwotnego układu otworów okiennych i wymiana obecnej stolarki na nową z PCV z pakietem szybowym komorowym 4/16/4, 5) likwidację konstrukcji drewnianych (podestów i drabin na zewnątrz budynku) i wykonanie wejścia na strych za pomocą nowych schodów drewnianych, 6) przestawienie pieca kaflowego na strychu, 7) podniesienie dachu na przedłużeniu schodów strychowych z oknem, wykonać lukarnę, 8) wykonanie wewnętrznych schodów drabiniastych, 9) montaż przyłącza energetycznego na ścianie budynku w taki sposób aby nie naruszał pokrycia dachu, 10) wykonać wentylację grawitacyjną w łazience tzw. Zetką, 11) wykonać ocieplenie stropu nad cała częścią budynku i docieplenie ścian. 3. Roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie i muszą być prowadzone w sposób najmniej uciążliwy dla osób przebywających w budynku. Wykonawca odpowiada za bieżące utrzymanie czystości i usunięcie ewentualnych szkód spowodowanych przez pracowników. 4. Wykonawca jest zobowiązany do szczegółowej analizy przedmiarów robót i pozostałych dokumentów załączonych do SIWZ oraz rzetelnej oceny informacji podczas wizji lokalnej, celem uwzględnienia w złożonej ofercie kosztów wszystkich robót i czynności, które są przewidziane do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia w przedmiarach robót, specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót oraz warunkach technicznych. 6. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 7. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 8. W przypadku odwołania się przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do patentu, znaku towarowego lub pochodzenia, w zakresie wymaganych materiałów lub urządzeń, przyjmuje się, że Zamawiający wskazał wyłącznie na wymagane parametry, jakość funkcjonalność i w tym zakresie Wykonawcy mogą wykonać zamówienie przy użyciu materiałów o równoważnych parametrach, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. 9. Wykonawca w ramach wykonania zamówienia jest zobowiązany do utylizacji gruzu i innych odpadów nie nadających się do wykorzystania w miejscach zorganizowanego składowania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013, poz. 21) oraz Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001 r. nr 112 poz. 1206). 10. Jest to zamówienie na robotę budowlaną o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV 45262690-4. 11. Dodatkowo przedmiot zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiący załącznik Nr 6 do specyfikacji. 12. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik Nr 7 do specyfikacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium. 2. Wysokość wadium ustala się w kwocie 2.400,00 PLN. (słownie złotych: dwa tysiące czterysta złotych). 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku BGK O/Olsztyn Nr 96 1130 1189 0025 0131 8420 0002, z dopiskiem wadium na remont budynku mieszkalnego położonego w m. Pawły 9b, gm. Pieniężno, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust, 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont podłogi wraz z wymianą foteli w Bartoszyckim Domu Kultury
Dodano: 2016-04-15 - Roboty remontowe w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Tolkmicku
Dodano: 2013-06-06 - Roboty remontowe w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Tolkmicku
Dodano: 2013-05-16 - Roboty remontowe w Szkole Podstawowej w Łęczu im. Morskiego Oddziału Straży Granicznej
Dodano: 2013-05-14 - Remont lokali i budynków mieszkalnych położonych na terenie gminy Braniewo, Lelkowo i Wilczęta woj. warmińsko-mazurskie
Dodano: 2013-05-08 - Roboty remontowe w Szkole Podstawowej im. 106. Dywizji Piechoty Armii Krajowej w Pogrodziu
Dodano: 2013-04-08 - Naprawa budynku stodoły i budowa ogrodzenia w osadzie Myszki 2
Dodano: 2012-10-05 - Przedmiotem zamówienia jest remont pokoi biurowych Starostwa Powiatowego w budynku Ratusza w Szczytnie przy ul. Sienkiewicza 1. Roboty remontowe obejmują pokoje nr 215, 216, 217 i pomieszczenie archiwum.
Dodano: 2011-07-14 - REMONT ZAPLECZA SALI GIMNSTYCZNEJ
Dodano: 2011-07-07 - Remont sali dydaktycznej nr 205, szatni uczniowskiej nr 1 w Szkole Policealnej im. Jadwigi Romanowskiej przy ul. Saperów 14 E w Elblągu. Numer nadany przez Zamawiajacego: ZP-1/2011/PN
Dodano: 2011-06-07