Przetargi.pl
Remont budynku mieszkalnego i inwentarsko-składowego Florynka 109

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Nawojowa ogłasza przetarg

  • Adres: 33-335 Nawojowa, Nawojowa 229
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4457012 , fax. 018 4457221
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Nawojowa
    Nawojowa 229 229
    33-335 Nawojowa, woj. małopolskie
    tel. 018 4457012, fax. 018 4457221
    REGON: 35054568800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nawojowa.krakow.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szczebel lokalny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku mieszkalnego i inwentarsko-składowego Florynka 109
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zmówienia: a) Zakres nr 1 dotyczy budynku mieszkalnego i polega na wykonaniu: Przemurowanie kominów i malowaniu dachu Wymiana rynien Termomodernizacja Remont schodów zew. i posadzki na balkonach Opaska wokół budynku Remont łazienki na poddaszu Remont piwnicy b) Zakres nr 2 dotyczy budynku gospodarczego polegający na wykonaniu: Wymianie pokrycia dachowego Roboty murowe Remont elewacji Remont instalacji elektrycznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452110009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: a)Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł. w terminie do dnia 11.07.2008 r. do godz. 930 b) wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655; e)wykonali w ciągu ostatnich trzech lat roboty budowlane podobne do zamówienia - poparte dokumentami iż były wykonane należycie; f)dysponują personelem odpowiedzialnym za realizację zamówienia tj.: min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami odpowiednimi do przedmiotu zamówienia; g) podadzą w ofercie termin płatności do 30 dni; f) udzielą gwarancji nie krótszej niż 36 miesięcy; a) Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: (spełnia albo nie spełnia) Niespełnienie chociażby jednego warunku może skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania - ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 4 SIWZ, dołączonych do oferty. w przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawców na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. b) Podanie w ofercie terminu płatności i okresu gwarancji niezgodnego z wymaganiami podanymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz innych warunków podanych w SIWZ może skutkować odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta pod rygorem nieważności musi zawierać : 1)W pierwszej części oferty musi się znajdować : a)nazwa i dokładny adres Wykonawcy, b)ścisłe określenie przedmiotu oferty, c)data sporządzenia oferty, d)cena netto, podatek VAT oraz cena brutto wyrażona cyfrowo i słownie w PLN, e)termin wykonania zamówienia, f)okres gwarancji i warunki płatności. 2)W drugiej części oferty muszą znajdować się oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz w celu potwierdzenia określonych wymagań w stosunku do przedmiotu zamówienia: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)uprawnienia dotyczące gospodarki z odpadami niebezpiecznymi w budownictwie -posiadającymi azbest ( eternit ) c)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ; d)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi osoby pełniącej funkcję kierownika budowy odpowiednich do przedmiotu zamówienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do izby inżynierskiej); e)polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, f)oświadczenie zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ, g)zaakceptowany wzór umowy h)kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączony przedmiar robót - zał. nr 3 do SIWZ, i)oferta na dołączonym druku - załącznik nr 5 do SIWZ j)wykaz podwykonawców wraz z zakresem powierzonych im robót,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nawojowa.krakow.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach