Przetargi.pl
Remont budynku mieszkalnego - pustostanów, dachu i elewacji w Bukowie 68 gm. Otmuchów

Gmina Otmuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 48-385 Otmuchów, ul. Zamkowa 6
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4315016 , fax. 077 4315017
  • Data zamieszczenia: 2010-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Otmuchów
    ul. Zamkowa 6 6
    48-385 Otmuchów, woj. opolskie
    tel. 077 4315016, fax. 077 4315017
    REGON: 00052935000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.otmuchow.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku mieszkalnego - pustostanów, dachu i elewacji w Bukowie 68 gm. Otmuchów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W celu dostosowania budynku do celów mieszkalnych należy wykonać: 1. w pomieszczeniach nie używanych (pustostanach) kapitalny remont, polegający na wykonaniu wszystkich instalacji. Zbicie i wykonanie tynków w mieszkaniu nr 1 konieczne wykonanie posadzki, wykonanie niezbędnych prac konserwacyjnych i malarskich wraz z montażem stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej oraz zewnętrznej. 2. osuszenie ścian 3. obróbki blacharskie, 4. remont dachu, 5. remont tynków zewnętrznych i po ich uzupełnieniu pomalowanie. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawarty jest w: 1) dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ 2) specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca, przed upływem terminu składania ofert, winien jest wnieść wadium o wartości 6.000,00 zł (sześć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Otmuchów 37 8872 0003 0000 0260 2000 0040. 4. Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto bankowe zamawiającego. 5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6. Wykonawca zobowiązany jest podać nr rachunku bankowego na które ma nastąpić zwrot wadium. 7. Zwrot wadium zgodnie z art. 46 ustawy pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.otmuchow.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach