17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
- Data zamieszczenia: 2020-06-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
4 Marca 3
75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
REGON: 33120312800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku magazynowego nr 60 w kompleksie wojskowym przy ul. Koszalińskiej 76 w Kołobrzegu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest remont budynku magazynowego nr 60 w kompleksie wojskowym przy ul. Koszalińskiej 76 w Kołobrzegu, w oparciu o Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 1 do SIWZ, oraz Przedmiar Robót – Załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Szczegółowy zakres i sposób wykonania, oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentacji projektowej w postaci Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 3.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany na podstawie dokumentacji projektowej, tj. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4.Wykonawca powinien wykonać wszystkie roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 5.Po stronie Wykonawcy jest wykonanie na własny koszt i ryzyko utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r., poz. 701), Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych, a pozostałe materiały np. z rozbiórki nie podlegające utylizacji zgodnie z w/w ustawą Zamawiający pozostawia do dyspozycji Wykonawcy. 6.Informacja o miejscu realizacji zamówienia: miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia jest budynek nr 60 w kompleksie wojskowym przy ul. Koszalińskiej 76 w Kołobrzegu. 7.ZALECA SIĘ DOKONANIE WIZJI LOKALNEJ W MIEJSCU PLANOWANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH DLA PRAWIDŁOWEGO PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI ZAMÓWIENIA. 1) W sprawie wizji lokalnej należy kontaktować się z osobą odpowiedzialną – Pan Marek Paśnik – numer telefonu 261 222 511. 2) Wizja lokalna o której mowa powyżej, nie jest zebraniem Wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 uPzp. 3) Prowadzenie ustaleń z w/w osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania, które wystąpią w trakcie jak i po dokonaniu wizji lokalnej należy kierować do Zamawiającego w formie pisemnej, z uwzględnieniem art. 38 ust. 1 uPzp 8.Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia (w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji usług (art. 29 ust. 3a uPzp). Zamawiający przy realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie: 1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe 2) Roboty w zakresie usuwania gruzu 3) Roboty murarskie i murowe, tynkarskie 4) Roboty w zakresie instalowania stolarki budowlanej i podobnych elementów 5) Roboty w zakresie naprawy i konserwacji pokrycia dachowego 6) Roboty malarskie 7) Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 8) Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń wentylacyjnych 9) Instalowanie centralnego ogrzewania 10) Roboty związane z wykonaniem instalacji elektrycznych 11) Wywóz gruzu i odpadów 9.Wykonawca przed zawarciem umowy (udzieleniem zamówienia publicznego) złoży Zamawiającemu Wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę skierowanych do realizacji zamówienia publicznego – zgodnie z częścią XX pkt 1 ppkt 1 niniejszej SIWZ. 13. 10.Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 8 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku biurowo – socjalnego zaplecza Szkółki Leśnej Nadleśnictwa Rokita w miejscowości Rokita, dz. 623/1, gmina Przybiernów – II postępowanie
Dodano: 2024-04-18 - Remont oraz zmiana sposobu ogrzewania w lokalu mieszkalnym przy ul. Jaracza 54/6 w Świnoujściu.
Dodano: 2024-04-18 - Kompleksowa realizacja w formie „zaprojektuj i wybuduj” : “Projekt budowlany, analiza rzeczowo-finansowa oraz budowa budynku wielorodzinnego przy ul. Złotej na Osiedlu Kołobrzeskim w Trzebiatowie”
Dodano: 2024-04-04 - "Budowa, modernizacja i wyposażenie stacji uzdatniania wody na terenie gminy Widuchowa" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład.
Dodano: 2024-03-29 - Remont Szkoły Podstawowej w Dziwnowie wraz z budową boiska szkolnego
Dodano: 2024-03-29 - Przebudowa z rozbudową budynku remizy OSP w Drzonowie
Dodano: 2024-03-15 - Rozbudowa i termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej i OSP w Marcinkowicach
Dodano: 2024-02-12 - Rozbudowa i termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej i OSP w Marcinkowicach
Dodano: 2024-02-12 - Dostawa i montaż windy osobowej w budynku Urzędu Gminy w Wierzchowie
Dodano: 2023-08-12 - Dostawa i montaż windy osobowej w budynku Urzędu Gminy w Wierzchowie
Dodano: 2023-07-14