Przetargi.pl
Remont budynku Łaźnia Centrum Kultury w Błaszkach

Urząd Gminy i Miasta Błaszki ogłasza przetarg

  • Adres: 98-235 Błaszki, pl. Niepodległości 13
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8292491 , fax. 043 8290932
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta Błaszki
    pl. Niepodległości 13 13
    98-235 Błaszki, woj. łódzkie
    tel. 043 8292491, fax. 043 8290932
    REGON: 00052802000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blaszki.bip.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Łaźnia Centrum Kultury w Błaszkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku CK Łaźnia w Błaszkach polegającą na : 1) przebudowie pomieszczeń i kominów, 2) wymianie instalacji elektrycznej i odgromowej, 3) wymianie instalacji wodno kanalizacyjnej, 4) wymianie instalacji instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, 5) odnowienie elewacji, 6) wymianie stolarki zewnętrznej, 7) wykonaniu przełącza kanalizacji sanitarnej, 8) wykonaniu chodników, Szczegółowy zakres robót i potrzebnych materiałów znajduje się w kosztorysie nakładczym (ślepym) i przedmiarze robót, a sposób wykonania opisany jest w projekcie budowlano - wykonawczym i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które są załącznikami do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625226
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ubiegający się o zamówienie wnoszą wadium w wysokości 30 000 zł (trzydzieści tysięcy) w pieniądzu : na konto Bank Spółdzielczy w Błaszkach 20 9245 0002 0000 0202 2000 0090, inne formy załączą do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) oraz w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z warunkami ustawowymi, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, - udokumentują że dysponują własnymi środkami finansowymi bądź posiadają potwierdzoną przez bank zdolność kredytową, - udzielą co najmniej 36 miesięcy gwarancji, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także zatrudnia minimum 20 pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, - jest ubezpieczony od prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie CO na kwotę minimum 0,5 mln zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: a) oferta Wykonawcy ( wg załącznika nr 1), b) formularz cenowy - kosztorys oferenta ( wg przedmiaru robót nr 2), c) umowa podpisana jednostronnie ( wg załącznika nr 3), d) oświadczenia zgodne z art. 24 i art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami) załącznik nr 4 do SIWZ, e) oświadczenia zgodne z art. 22, ust. oraz art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami) załącznik Nr 5 do SIWZ, g) oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnił warunki szczegółowe udziału w postępowaniu zgodne z działem IV SIWZ. h) dokumenty wymienione w dziale VI SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.blaszki.bip.info.pl/dokument.php?iddok=1467&idmp=24&r=r
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach