Gmina Kleszczów ogłasza przetarg
- Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44 731 66 10, , fax. 44 731 31 30
- Data zamieszczenia: 2018-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
ul. Główna 47
97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
tel. 44 731 66 10, , fax. 44 731 31 30
REGON: 59064798300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kleszczow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku komunalnego wielorodzinnego przy ul. Głównej 39 w Kleszczowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku komunalnego wielorodzinnego przy ul. Głównej 39 w Kleszczowie. 2. Przedmiotem inwestycji jest remont budynku komunalnego wielorodzinnego w skład którego wchodzi wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w tym: a) demontaż istniejącej izolacji termicznej ścian zewnętrznych obiektu i wykonanie nowej izolacji termicznej ze styropianu wraz z wyprawą elewacyjną cienkowarstwową z tynku silikatowego barwionego w masie, b) izolację przeciwwilgociową ściany fundamentowej, c) izolację termiczną ściany fundamentowej, d) wymianę stolarki okiennej obiektu wraz z podokiennikami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz obróbką ościeży wewnętrznych, e) wymianę drzwi wewnętrznych między-klatkowych do mieszkań wraz z obróbkami ościeży, f) wymianę obróbek blacharskich min. pokrywy zsypów, obróbki blacharskie okapowe ścian szczytowych g) wymianę wyłazu dachowego, oraz wymianę stopni wyłazowych na dach, h) montaż ścianki osłonowej z poliwęglanu na wejściu, i) remont ścian i posadzek w klatce schodowej wewnątrz budynku, j) wymianę barierki stalowej w klatce schodowej, k) nowe wyprofilowanie kostki betonowej (opaski) po wykonaniu prac izolacyjnych ścian fundamentowych. l) wymianę uchwytów do anten satelitarnych ł) wymiana zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej W ramach przedmiotu zamówienia prace należy prowadzić na obiekcie czynnym w sposób nieutrudniający korzystania z budynku przez jego mieszkańców. Uwaga: Szczegółowy opis wszystkich prac budowlanych i instalacyjnych znajduje się w projektach branżowych budowlano – wykonawczych, STWIORB i przedmiarach robót. Ostateczną kolorystykę elewacji ,obróbek blacharskich, orynnowania i stolarki zewnętrznej należy ustalić z Zamawiającym. Uwaga: Z uwagi że roboty będą przeprowadzane w budynku mieszkalnym do wyceny należy przyjąć VAT 8% tak jak dla budownictwa mieszkaniowego 3. Wykonawca udzieli minimum 4-letniej gwarancji i rękojmi w odniesieniu do elementów konstrukcyjnych, instalacyjnych i pozostałych innych elementów robót – wydłużenie wraz z rozszerzeniem okresu gwarancji i rękojmi jest jednym z pozacenowych kryteriów oceny ofert. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy stanowiącym dodatek do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - wykonania robót budowlanych; - wykonania robót sanitarnych. 6. W każdym czasie w celu potwierdzenia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę Zamawiający może żądać przedłożenia dokumentów, zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy stanowiącym dodatek do SIWZ. 7. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w projekcie umowy stanowiącym dodatek do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w sekcji IV.6.2). 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kleszczowie: Nr rachunku: 93 8978 0008 0000 0244 2000 0040 z dopiskiem: ZP.271.5.2018 - Remont budynku komunalnego wielorodzinnego przy ul. Głównej 39 w Kleszczowie Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 3 ppkt 2)-5) wówczas Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy. Oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Kancelaria ogólna w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem „WADIUM”. Wadium jest wnoszone na cały okres związania ofertą. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: ZP.271.5.2018 - Wadium: Remont budynku komunalnego wielorodzinnego przy ul. Głównej 39 w Kleszczowie 6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym dodatek do SIWZ, podpisany przez osobę/osoby prawidłowo umocowaną. 2.Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku, kiedy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – dokument ten (np. zobowiązanie) należy dołączyć do oferty w formie pisemnej. Z dokumentu (np. zobowiązania), o którym mowa wyżej lub innych dokumentów musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3.Oświadczenia zgodnie z pkt. 7.1. SIWZ. 4.W przypadku składania oferty wspólnej oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza zawierający w szczególności wskazanie: a.postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b.wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c.ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. 5.Dokument, o którym mowa w pkt. 11.19. SIWZ. 6.W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom Wykonawca jest obowiązany wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz firmy tych podwykonawców z wykorzystaniem dodatku do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie będzie powierzał części zamówienia podwykonawcom, wówczas nie dołącza wspomnianego dodatku. 7.Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ,,Dostosowanie pomieszczeń Pawilonu IX na potrzeby utworzenia II Oddziału psychiatrycznego dla młodzieży."
Dodano: 2024-05-06 - Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
Dodano: 2024-05-04 - Budowa kompleksu basenów letnich z towarzyszącą infrastrukturą i wyposażeniem w Piotrkowie Trybunalskim wraz z przebudową zjazdu
Dodano: 2024-04-30 - Remont elewacji zachodniej budynku „A” zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
Dodano: 2024-04-30 - Budowa wiaty przystankowej i rowerowej z urządzeniami i małą architekturą
Dodano: 2024-04-30 - Roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw przy przedszkolu wraz z oddziałem żłobkowym w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
Dodano: 2024-04-29 - Budowa ciągu pieszo-rowerowego w al. Waltera-Janke (strona wschodnia) na odcinku pomiędzy ulicami Obywatelską i al. Wyszyńskiego w trybie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-04-26 - Budowa peronów przystankowych na terenie miasta Łodzi w systemie zaprojektuj i wybuduj – 2 części
Dodano: 2024-04-26 - Remonty sygnalizacji świetlnej w kilku lokalizacjach na terenie miasta Łodzi
Dodano: 2024-04-26 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
Dodano: 2024-04-25