Przetargi.pl
Remont budynku komunalnego w miejscowości Mochle 60 – Etap I

Gmina Sicienko ogłasza przetarg

  • Adres: 86-014 Sicienko, Mrotecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755, , fax. 525 870 407
  • Data zamieszczenia: 2020-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sicienko
    Mrotecka 9
    86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755, , fax. 525 870 407
    REGON: 54702300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku komunalnego w miejscowości Mochle 60 – Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie zadania pn. „Remont budynku komunalnego w miejscowości Mochle 60 – Etap I”. Zakres robót obejmuje: Wymianę pokrycia dachu wraz z wymianą lub naprawą elementów konstrukcyjnych dachu, wymianą orynnowania i otynkowania kominów, wraz z zadaszeniem nad wieżą i wykonaniem izolacji cieplnej na poddaszu nieużytkowym: 1) demontaż przewodów odgromowych na dachu, 2) rozebranie istniejącego pokrycia z blachy na rąbek stojący wraz z orynnowaniem (zdemontowaną blachę w całości Wykonawca przekaże protokolarnie Zamawiającemu), 3) rozebranie izolacji bitumicznej, 4) rozebranie i wymiana drewnianej podsufitki – deski z drewna iglastego gr. 25 mm, 5) po rozebraniu pokrycia dachowego sprawdzenie stanu technicznego deskowania, w razie konieczności wymiana deskowania w wymagających tego miejscach, 6) wymiana końcówek krokwi, w razie konieczności wymiana innych elementów nie nadających się do dalszej eksploatacji (przy wymianie elementów odtworzyć zdobienia) , 7) smarowanie środkami impregnacyjnymi i grzybobójczymi – preparat solowy oraz lakierowanie podsufitki i końcówek krokwi, 8) oczyszczenie, naprawa i uzupełnienie elementów drewnianych daszków wejściowych, smarowanie środkami impregnacyjnymi i grzybobójczymi – preparat solowy, lakierowanie elementów drewnianych daszków wejściowych, 9) zdjęcie dekoracyjnych elementów drewnianych elewacji, oczyszczenie, naprawa i uzupełnienie elementów drewnianych elewacji, smarowanie środkami impregnacyjnymi i grzybobójczymi – preparat solowy, lakierowanie, 10) wykonanie izolacji z papy termozgrzewalnej na deskowaniu, 11) wykonanie pokrycia z blachy cynkowej gr. 0,7 mm na rąbek stojący podwójny wraz z obróbkami blacharskimi również z blachy cynkowej, 12) wykonanie nowego orynnowania z blachy powlekanej, rynny o średnicy 15 cm, rury spustowe o średnicy 12 cm, nad daszkiem od strony południowej i na wieży rynny o średnicy 10 cm i rury spustowe o średnicy 10 cm, 13) odbicie istniejących tynków z kominów, 14) tynkowanie kominów, tynkiem cementowo-wapiennym kat. III i pomalowanie farbą elewacyjną - emulsyjną, kolor zgodny z istniejącą elewacją, 15) montaż nowej instalacji odgromowej na dachu, 16) utylizacja i wywóz gruzu, 17) wykonanie izolacji cieplnej z płyt wełny mineralnej gr. 25 cm układanej na sucho na istniejącym stropie żelbetowym poddasza – poddasze nieużytkowe (strych), 18) wykonanie pomostu drewnianego z drewna iglastego gr. 25 mm na podwalinie drewnianej. Budynek wpisany jest do rejestru zabytków województwa kujawsko-pomorskiego prowadzonego przez Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 2. Wszystkie powyższe elementy należy wykonać w ilościach i technologii zgodnych z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ. Określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w elementach dokumentacji projektowej, który stanowi załącznik 14 do SIWZ. Gdziekolwiek w dokumentacji projektowej w zakresie pokrycia dachowego mowa jest o blasze ocynkowanej lub powlekanej należy przez to rozumieć BLACHĘ CYNKOWO-TYTANOWĄ GOŁOWALCOWANĄ. Prosimy zwrócić uwagę, że Zamawiający do niniejszej SIWZ załącza projekt budowlany opracowany dla szerszego zakresu robót, natomiast niniejszym zamówieniem objęty jest wyłącznie zakres opisany w ust.1. Dlatego należy uwzględnić to przy sporządzaniu oferty przetargowej. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub odstąpienia od realizacji umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszystkich prac zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami sztuki budowlanej oraz zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz do oddania przedmiotu umowy Zamawiającemu w terminie określonym w § 4. 6. Budynek podczas wykonywania robót będzie zamieszkały. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia mieszkańcom bezpieczeństwa i normalnego funkcjonowania. 7. Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej Zamawiający (tylko pomocniczo) jako załącznik 13 do SIWZ załącza przedmiar robót , który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia (obejmujący zakres dla I etapu). Pragniemy zwrócić uwagę, że dokument ten ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. 8. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności, związane z realizacją Zamówienia, wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób związanych z wykonaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych, natomiast nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 9. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy, o których mowa w ust. 8 będą na czas wykonywania przez nich robót, zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). 10. W terminie 7 dni od przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, za pośrednictwem Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności przy realizacji. W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261910-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości 2 500,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dla uznania, że wykonawca spełnia warunek kompetencji lub uprawnień Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 2. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, oświadczenie wymagane jest dla kompletności dokumentów - druk oświadczenia stanowi załącznik nr 12 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną