Przetargi.pl
Remont budynku komunalnego Łapanów 10

Gmina Łapanów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-740 Łapanów, Łapanów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 613 40 57, 14 684 37 20, , fax. 146 853 900
  • Data zamieszczenia: 2020-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łapanów
    Łapanów 34
    32-740 Łapanów, woj. małopolskie
    tel. 14 613 40 57, 14 684 37 20, , fax. 146 853 900
    REGON: 85166067700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku komunalnego Łapanów 10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku komunalnego położonego w Łapanowie, numer budynku 10, gmina Łapanów. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: 1) ROBOTY BUDOWLANE - roboty rozbiórkowe, roboty naprawcze – posadzki, roboty naprawcze –ściany, stolarka drzwiowa wewnętrzna i zewnętrzna oraz okienna, naprawa schodów zewnętrznych do budynku, remont pomieszczeń piwnicy pod aulą widowiskową, wykonanie przepony izolacji poziomej ścian, piwnica pod biblioteką – ręczne odgruzowanie pomieszczeń z usunięciem i utylizacją gruzu 2) INSTALACJE SANITARNE – demontaże, wewnętrzna instalacja wodna, instalacja hydrantowa, kanalizacja sanitarna wewnętrzna i zewnętrzna, biały montaż, instalacja CO, kotłownia 25 KW, kotłownia 45 KW 3) INSTALACJE ELEKTRYCZNE – wewnętrzne linie zasilające, wewnętrzna instalacja elektryczna pomieszczeń (obwodów 1- i 3-fazowych, oświetlenia podstawowego i awaryjnego, instalacja przeciwporażeniowa, przeciwprzepięciowa, połączeń porównawczych. Dodatkowo Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: - wykonywania wszelkich robót porządkowych w trakcie realizacji zamówienia i po ich zakończeniu - wykonania wszelkich uzgodnień i ponoszeniem związanych z tym opłat - przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych - wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia Zakres robót szczegółowo określa dokumentacja techniczna oraz przedmiary będącymi załącznikami do niniejszej specyfikacji. Obowiązek wynikający z art. 8a ustawy Pzp, dotyczący informacji RODO został opisany w rozdziale III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 13.000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy zł 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. z adnotacją: Wadium – na zadanie „Remont budynku komunalnego Łapanów 10” 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Krakowski Bank Spółdzielczy O/ Łapanów 19 8591 0007 0120 0000 0026 0008; 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę. 4. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie opisanej zgodnie z pkt. 1. w pok. Nr 5 5. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – zał. Nr 1 do SIWZ 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów lub inny dokument na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Kosztorys ofertowy uproszczony złożony w oryginale na podstawie załączonych przedmiarów. 4.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). Dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp: wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach