Przetargi.pl
Remont budynku internatu przy Zespole Szkół Zawodowych nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Powiat Nowodworski ogłasza przetarg

  • Adres: 05100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 765 32 90 , fax. 22 765 32 91
  • Data zamieszczenia: 2017-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowodworski
    ul. Ignacego Paderewskiego
    05100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 765 32 90, fax. 22 765 32 91
    REGON: 1327003400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku internatu przy Zespole Szkół Zawodowych nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot inwestycji Przedmiotem inwestycji jest wykonanie zadania pn.: Remont budynku internatu przy Zespole Szkół Zawodowych nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim – cz. 1: „Rozbudowa budynku internatu o szyb windowy zewnętrzny przystosowany do ruchu osób niepełnosprawnych” Lokalizacja inwestycji Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Nowy Dwór Mazowiecki (ul. Chemików 6), Po-wiat Nowodworski. Inwestor Inwestorem zadania jest Powiat Nowodworski z siedzibą przy ul. Paderewskiego 1B, 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki. OPIS TECHNICZNY – CZĘŚĆ SZCZEGÓŁOWA Opis ogólny: Obiekt objęty dokumentacją projektową będącą w posiadaniu Zamawiającego składa się z czterech segmentów o rzucie prostokątnym. Prace przewidziane do realizacji w ramach niniejszego zamówienia dotyczą segmentu C przedmiotowego obiektu. Będą one polegały na wykonaniu szybu windowego zewnętrznego do tego segmentu. Segment C jest niezależnym pięciokondygnacyjnym, niepodpiwniczonym, posiadającym dwie klatki schodowe budynkiem, oddylatowanym od części B oraz D. Ponadto budynek posiada dodatkowe wyjście z budynku byłej kotłowni z poziomu parteru. Do budynku w szycie od strony północno-wschodniej została zaprojektowana winda. Dane ogólne: Budynek przewidziany do rozbudowy o szyb windowy zewnętrzny przystosowany do ruchu osób niepełnosprawnych znajduje się na działkach nr ewid. 33/34, 33/38, 33/42 obręb 0035 8-09, miejscowość Nowy Dwór Maz., powiat nowodworski. Charakterystyka budynku: - szerokość budynku: 15,85 m - długość budynku: 39,50 m - wysokość budynku: 15,20 m Opis konstrukcji budynku: Budynek w konstrukcji tradycyjnej. Stropodach niewentylowany kryty papą bitumiczną ułożony na stropie DZ-3 na warstwie tłucznia z gazobetonu, dwuspadowy. Ściany zewnętrzne nośne budynku o konstrukcji murowanej z bloczków z gazobetonu. Ściany w dobrym stanie technicznym. Na elewacji południowo-zachodniej widoczne ubytki tynku spowodowane uszkodzonymi obróbkami blacharskimi dachu. Stolarka okienna i drzwiowa – typowa, drewniana. Rynny i rury spustowe z blachy stalowej ocynkowanej. Charakterystyka szybu windowego: 1) rodzaj dźwigu: osobowy, elektryczny, spełniający następujące parametry techniczne: - udźwig nominalny: 630 kg lub 8 osób - prędkość nominalna: 1,0 m/s, - moc silnika: 4,0-4,5 kW - wysokość podnoszenia: ok. 11,16 m - ilość przystanków/dojść: 5/5 - maszynownia: brak 2) kabina spełniająca następujące parametry techniczne: - wymiary kabiny: 1100x1400x2200 mm, - wykonanie: stal nierdzewna, - wyposażenie: poręcze ze stali nierdzewnej, cokół przypodłogowy ze stali nierdzewnej, na podłodze wykładzina antypoślizgowa, oświetlenie LED, wentylator włączany automatycznie, system komunikatów głosowych o stanie dźwigu, - rodzaj / typ łączności głosowej: system komunikacji głosowej z firmą serwisową poprzez stacjonarną linię telefoniczną, system zdalnego monitoringu technicznego. Celem robót budowlanych (dźwigowych) jest dostawa i montaż całkowicie nowego dźwigu elektryczne-go bez maszynowni, służącego do przewozu osób, zgodnego z aktualną normą dźwigową. Dźwig elektryczny po montażu powinien spełniać następujące wymagania funkcjonalno-użytkowe: 1. prędkość dźwigu powinna wynosić 1,0 m/s; 2. powinna być zapewniona regulacja prędkości jazdy kabiny poprzez zmianę szybkości otwarcia/zamknięcia drzwi; 3. ruszanie i zatrzymywanie się kabiny dźwigu powinno następować łagodnie; w przypadku obciążenia kabiny zbliżonego do dopuszczalnego, ruszanie i zatrzymywanie się kabiny na przystanku nie może powodować sygnalizacji przeciążenia spowodowanej nagłym przyspieszeniem lub opóźnieniem ruchu kabiny; 4. kabina powinna zatrzymywać się na przystankach precyzyjnie – ewentualny próg powstały po otwarciu drzwi kabiny powinien być możliwie jak najmniejszy, jednak nie wyższy niż 5 mm; 5. system sterowania dźwigu musi być odporny na zakłócenia elekromagnetyczne oraz nie emitować takich zakłóceń; 6. montaż systemu odzysku energii, falownika i funkcji stand-by głównych podzespołów elektrycznych dźwigu powinien zagwarantować jak największą oszczędność zużycia energii elektrycznej; 7. kabina dźwigu powinna w przypadku sygnału ppoż. dojeżdżać na przystanek ewakuacyjny (parter) i tam się zatrzymywać, a w przypadku zaniku napięcia – dojeżdżać do najbliższego przystanku w celu uwolnienia pasażerów, 8. kabina dźwigu powinna posiadać oświetlenie awaryjne z czasem podtrzymania ok. 2 godz.; 9. kabina powinna być wyposażona we wszystkie niezbędne rozwiązania umożliwiające korzystanie z dźwigu osobom niepełnosprawnym, 10. kabina powinna posiadać załączany automatycznie wentylator zapewniający dostateczną wymianę powietrza; 11. oświetlenie energooszczędne LED kabiny dźwigu powinno wyłączać się po upływie 15 min. od czasu ostatniej jazdy kabiny, a po wyłączeniu powinno być załączane w momencie otwarcia drzwi kabiny; 12. przyciski w panelu sterującym powinny podświetlać się po zadaniu dyspozycji i powinny być oznaczone alfabetem Braille’a; 13. w panelu sterującym w kabinie powinna być zainstalowana stacyjka kluczykowa umożliwiająca blokadę otwarcia drzwi. Dźwig będzie obsługiwać ruch osobowy w budynku pomiędzy istniejącymi kondygnacjami i sporadycznie transport towarów. Zakres projektowanych robót budowlanych: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - roboty ziemne, - przygotowanie zbrojenia, - roboty fundamentowe, - ustawienie ścian żelbetowych, - ocieplenie ścian fundamentowych wraz z wykończeniem cokołu, - demontaż grzejników wraz z montażem nowej instalacji c.o., - wykonanie posadzek, - wykonanie stropów żelbetowych wraz z wykończeniem, - docieplenie dachu, - wykonanie sufitów podwieszanych, - prace murowe, - wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej, - tynkowanie i malowanie, - termomodernizacja budynku wełną, - obróbki blacharskie, - montaż rynien i rur spustowych, - wykonanie schodów i spocznika przed wejściem, - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, - ułożenie nawierzchni z kostki przed podjazdem, - wykonanie zadaszenia przed wejściem, - roboty porządkowe, - montaż dźwigu windowego z kabiną, - serwis dźwigu w okresie gwarancji, - montaż instalacji elektrycznych wraz z pracami pomiarowymi, - montaż instalacji uziemiających. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób: Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga,by wszystkie osoby wykonujące czynności wskazane powyżej były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga również, by na umowę o pracę zatrudnione były także osoby wykonujące w ramach realizacji zamówienia czynności kierowcy samochodów ciężarowych oraz dostawczych. Wymóg powyższy nie jest stawiany wobec osób, które będą sprawować funkcję kierownika budowy oraz kierownika robót branżowych. Wymóg powyższy nie dotyczy również samego Wykonawcy lub podwykonawców (w tym wspólników spółek osobowych), którzy realizować będą w/w czynności osobiście na zasadzie samozatrudnienia. Gwarancja i rękojmia: Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty (oraz wbudowany dźwig): 36 miesięcy od daty sporządzenia końcowego protokołu odbioru robót. Okres rękojmi za wady przedmiotu umowy w przyszłej umowie o zamówienie publiczne ustalony zostanie na czas udzielonej gwarancji. Zamawiający wskazuje również, iż w zakres zamówienia wchodzi również serwisowanie wbudowanego dźwigu przez okres udzielonej gwarancji i rękojmi. Zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: Przewiduje się możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu robót budowlanych objętych niniejszą inwestycją. Maksymalna wartość nominalna ewentualnych prac prowadzonych w ramach zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy – Pzp, ustalona została przez Zamawiającego na kwotę 204 245,21 zł brutto. Zamawiający przewiduje, iż w zakres takiego zamówienia wchodziło będzie powtórzenie prac przewidzianych dla zamówienia podstawowego (za wyjątkiem dostawy i montażu dźwigu z kabiną, powiązanych z tym prac pomiarowych i serwisowych urządzenia dźwigowego w okresie gwarancji i rękojmi oraz prac określonych dokumentacją dla branży elektrycznej). Prace te będą mogły być prowadzone na obiekcie budowlanym, na którym prowadzona jest niniejsza inwestycja (w tym rozszerzenie prowadzonych prac poza segment C). Zamówienie niniejsze będzie mogło być udzielone w sytuacji posiadania przez Zamawiającego środków finansowych pozwalających na dalsze prowadzenie prac objętych dokumentacją projektową, gdy ich dalsze prowadzenie na obiekcie okaże się niezbędne z punktu widzenia jego wykorzystania przez Zamawiającego lub jego stan wskazywał będzie na konieczność dalszego ich prowadzenia z uwagi na stan techniczny obiektu. Podsumowanie: Obiekt objęty zamówieniem nie znajduje się pod ochroną Mazowieckiego Konserwatora Zabytków. W miejscu planowanej inwestycji nie występują szkody górnicze. Zamawiający informuje, iż w sytuacji, gdy w dokumentacji projektowej przywołano znaki towarowe,patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty, dane te zostały wskazane przez projektantów jako przykładowe. Zamawiający nie wymaga, by dostarczone produkty były produktami wskazanym przez projektantów. Zamawiający wymaga, by dostarczone produkty odpowiadały parametrom technicznym i funkcjonalnym określonym w dokumentacji projektowej i pozwalały na wykonanie zamówienia zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Uwaga: W przypadku stwierdzenia w czasie przeprowadzanych prac pęknięć lub wad ukrytych, Wykonawca robót zobowiązany jest zgłosić usterki Inwestorowi. W przypadku uszkodzenia lub naruszenia elementów konstrukcyjnych budynku w trakcie przeprowadzanych prac Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Inwestora. Wymogi Technologiczne Roboty budowlane należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru zawartymi w odrębnym opracowaniu. Uwagi ogólne 1. Wszelkie roboty należy wykonywać zgodnie z: 1) Prawem Budowlanym (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 290 z późn.zm.). 2) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powin-ny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002r. (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 1442). 3)Innymi przepisami związanymi. 2.Wszelkie regulacje urządzeń niezwiązanych z budynkiem należy prowadzić pod nadzorem ich Właściciela lub Zarządcy. Zobowiązuje się też Wykonawcę robót do uzyskania oświadczenia od Właściciela lub Zarządcy urządzeń nt. należytego wykonania robót. 3.Ustala się kolejność ważności dokumentów dla obiektu, którego dotyczy niniejszy opis: 1)Dokumentacja projektowa, 2)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, 3)Przedmiar Robót 4)W przypadku braku specyfikacji technicznej, obowiązujące normy i przepisy regulujące. 4. Przed przystąpieniem do robót w pobliżu urządzeń podziemnych, należy ręcznie wykonać kontrolne przekopy, w celu ich lokalizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki Nr 1 – 3 do SIWZ. Informacje uzupełniające: 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4) Zamawiający nie zastrzega, iż o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp. 5) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 6) Wymogi odnośnie umów o podwykonawstwo wskazane zostały w § 7 wzoru umowy stanowiącego załączniki nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego obowiązany jest wnieść wadium w kwocie 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2016r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach, numer rachunku: 53 8009 1046 0019 8904 2002 0009 z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium w postępowaniu przetargowym ZP.272.7.2017”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, który wskazano w ust. 3, pod warunkiem, że uznanie środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert, który wyznaczono na 08.05.2017r., godz. 11:30. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05 – 100 Nowy Dwór Mazowiecki), w pok. 117 (I piętro) przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 08.05.2017r., godz. 11:30. 6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach musi zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, jeżeli zaistnieją przesłanki do zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 2) innej niż pieniądz – kopia dokumentu wadialnego została załączona do oferty. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 9. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp), z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 14. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 5 p.z.p., zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach