Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Bolesławcu Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 59700 Bolesławiec, ul. Bankowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 756 448 111 , fax. 756 448 111
- Data zamieszczenia: 2018-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Bolesławcu Sp. z o.o.
ul. Bankowa
59700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
tel. 756 448 111, fax. 756 448 111
REGON: 23088951500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbsboleslawiec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont budynku i zmiana sposobu użytkowania budynku niemieszkalnego na mieszkalny wielorodzinny przy ul. Tysiąclecia nr 32a – Etap I – roboty instalacyjne” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu robót budowlanych związanych z remontem budynku i zmianą sposobu użytkowania budynku niemieszkalnego na mieszkalny wielorodzinny przy ul. Tysiąclecia nr 32a. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: instalację gazową, instalację c.o., instalację wentylacji, instalację kanalizacji sanitarnej, instalację wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót umowa oraz projekt budowlany, projekty wykonawcze wraz z informacją BIOZ i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. UWAGA: Dokumentacja projektowa określa cały zakres inwestycji, który jest przewidziany do wykonania w niniejszym i kolejnym etapie, natomiast załączone przedmiary przedstawiają (pomocniczo) zakres, który należy do wykonania inwestycji przewidzianej w niniejszym (I) ETAPIE. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Dokumenty wymienione w punktach 6.2., 6.3. SIWZ wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1 / Podwale 29,30.
Dodano: 2024-07-02 - Budowa stacji uzdatniania wody wraz z budową systemu wodociągowego i zarządzania gospodarką wodną w Gminie Zawonia
Dodano: 2024-06-27 - Modernizacja centralnego ogrzewania w budynku szkoły przy ulicy Poźniaków
Dodano: 2024-06-19 - Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Kłodzku
Dodano: 2024-05-10 - Remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem niezbędnych robót towarzyszących w budynku DMOW im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu przy ul. Strzegomskiej 20
Dodano: 2024-04-29 - Wykonanie instalacji oraz montaż urządzeń systemu ochrony przeciwpożarowej budynku bramnego (biblioteki) w zespole Zamek Książ
Dodano: 2023-08-25 - Wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia w Zespole Szkół Elektryczno-Mechanicznych w Lubaniu – etap I
Dodano: 2023-08-22 - „Modernizacja sieci LAN w budynkach Urzędu Miejskiego w Nowej Rudzie wraz z dostawą i instalacją cyfrowej centrali telefonicznej w ramach programu Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2023-03-28 - Wykonanie instalacji oraz montaż urządzeń systemu ochrony przeciwpożarowej budynku bramnego (biblioteki) w zespole Zamek Książ
Dodano: 2023-03-01 - Wykonanie instalacji oraz montaż urządzeń systemu ochrony przeciwpożarowej budynku bramnego (biblioteki) w zespole Zamek Książ
Dodano: 2023-02-28