Przetargi.pl
Remont budynku i zakup wyposażenia do Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Smętowie Granicznym.

Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 83-230 Smętowo Graniczne, ul. Sportowa 7
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 561 90 97
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji
    ul. Sportowa 7 7
    83-230 Smętowo Graniczne, woj. pomorskie
    tel. 0-58 561 90 97
    REGON: 19058369800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goksirsmetowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku i zakup wyposażenia do Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Smętowie Granicznym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Remont budynku i zakup wyposażenia do Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Smętowie Granicznym. W zakres zadania wchodzi: 1. Roboty rozbiórkowe 1.1 Zgodnie z przedmiarem robót. 2. Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej 2.1 Okna rozwierane i uchylno-rozwierne jednodzielne z PCV - pow. 10,60 m2 2.2 Okna rozwierane i uchylno-rozwierne jednodzielne z PCV - pow. 28,60 m2 2.3 Skrzydła drzwiowe zewnętrzne pełne - 13,20 m2 2.4 Ościeżnice drewniane zewnętrzne - pow. 28,00 mb. 2.5 Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne jednodzielne - pow. 29,40 m2 2.6 Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne dwudzielne - pow. 2,88 m2 2.7 Ościeżnice drewniane wewnętrzne - pow.96,70 mb. 3. Instalowanie centralnego ogrzewania 3.1 Demontaż kotłów 3.2 Dostawa i montaż kotła stalowo - wodnego - piec miałowo - groszkowy 4. Remont kuchni 4.1 Rozebranie ścianki z cegieł o grub. ? ceg. na zaprawie cementowo wapiennej - pow. 8m2 4.2 Licowanie ścian płytkami o wym. 15cmx15cm - na klej - pow. 3.60m2 5. Malowanie 5.1 Przygotowanie pow. pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności, ściany i sufity - pow. 1060,60 m2 5.2 Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wew. ścian - 696,403m2 5.3 Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wew. sufitów - 364,20 m2 6. Modernizacja dachu 6.1. Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych poziome na wierzchu kontr. na lepiku - pow. 440,60 m2 6.2 Renowacja starych dachów krytych papą przy użyciu papy termozgrzewalnej dkd - krycie - pow. 440,60 m2 7. Wymiana instalacji elektrycznej 7.1 Demontaż przewodów układanych pod tynkiem wtynkowych, płaskich lub kabelkowych okrągłych - 390 m 7.2 Demontaż nieuszczelnionego łącznika podtynkowego, natynkowego - 23.00 szt. 7.3 Demontaż gniazd instalacyjnych wtynkowych uszczelnionych 2 biegunowych - 28.00 szt. 7.4 Demontaż puszek i odgałęźników instalacyjnych podtynkowych, natynkowych o śr. do 60 mm - 23.00 szt. 7.5 Demontaż puszek i odgałęźników instalacyjnych podtynkowych, natynkowych o śr. ponad 60 mm - 28.00 szt. 7.6 Przewody kabelkowe YDYp 3x1,5mm2 układane w gotowych bruzdach bez zaprawiania bruzd na podłożu nie-beton - pow. 180m 7.7 Przewody kabelkowe YDYp 3x2,5mm2 układane w gotowych bruzdach bez zaprawiania bruzd na podłożu nie-beton - pow. 200m 7.8 Przewody kabelkowe YDYp 5x2,5mm2 układane w gotowych bruzdach bez zaprawiania bruzd na podłożu nie-beton - pow. 5.0 m 7.9 Przewody kabelkowe YDYp 3x10mm2 układane w gotowych bruzdach bez zaprawiania bruzd na podłożu nie-beton - pow. 5.00m 7.10 Zaprawianie bruzd o szer. do 50mm - pow. 390 m 7.11 Montaż na gotowym podłożu puszek pojedynczych bakelitowych o śr. do 60 mm - 23.00 szt. 7.12 Montaż na gotowym podłożu puszek pojedynczych bakelitowych o śr. do 80 mm; il. Wylotów 4, przekrój przewodu 2.5mm2 - 28.00 szt. 7.13 Montaż na gotowym podłożu łączników instalacyjnych podtynkowych jednobiegunowych, przycisków w puszce instalacyjnej z podłączeniem - 23.00 szt. 7.14 Montaż do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych bryzgoszczelnych 2-bieg. Z uziemieniem przykręcanych 16A/2.5 mm2 z podłączeniem - 28.00 szt. 7.15 Montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw oświetleniowych żarowych zwykłych przykręcanych, końcowych - 30.00 szt. Do odbioru prac elektrycznych przedstawić wymagane prawem protokoły z badań instalacji elektrycznej wraz ze schematem instalacji elektrycznej. 8. Budowa placu zabaw wraz z dostawą i montażem elementów wyposażenia placu zabaw 8.1 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15cm za pomocą spycharek - pow. 690.00 m2 8.2 Oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu, śmieci - zebranie i złożenie zanieczyszczeń z pryzmy - pow. 3m3 8.3 Piaskownice - warstwa odsączająca żwirowa - pow. 88.00 m3 8.4 Wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat. III bez nawożenia - pow. 250.00 m2 8.5 Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi - pow. 138.00 m3 8.6 Dostawa i montaż elementóII.w wyposażenia - 1 kpl. 8.6.1 Zestaw warownia z tunelem - 1 kpl. 8.6.2 Karuzela kołobieg - 1 kpl. 8.6.3 Krzyżak z drabinek - 1 kpl. 8.6.4 Huśtawka bujak - 1 kpl. 8.6.5 Huśtawka podwójna - 1 kpl. 8.6.6 Huśtawka bujak podwójna - 1 kpl. 8.6.7 Huśtawka wagowa - 1 kpl. 8.6.8 Regulamin placu zabaw - 1 kpl. Wycenę dla pkt. 8.6 dokonać w oparciu o rysunki załączone do SIWZ. Szczegółowy zakres prac został przedstawiony w przedmiarach robót. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452121007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca nie wnosi wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki : 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane o wartości co najmniej 110000,00zł każda z nich, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, (referencje, protokoły odbioru itp.) 1.3 Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej . W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 1.4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnieniu tego warunku. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: 2.1 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień Publicznych, 2.2 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 2.3 nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów : 1) formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust, 1 i 2 ustawy .(załącznik nr 2 do SIWZ), 3) wykaz wykonanych robót budowlanych , sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, (referencje, protokoły odbioru itp.) 4) Wykaz części zamówienia zleconych podwykonawcom, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 5) wykaz osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 6) oświadczenie , ze Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - winny być złożone w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba działająca z upoważnienia osoby lub osób reprezentujących firmę zgodnie z wpisem do właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby Wykonawcy wspólnie spełniali w/w warunki udziału w postępowaniu a w przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust.1 pkt 2) niniejszego rozdziału SIWZ składają oddzielnie, b) dla udokumentowania właściwej reprezentacji wymagane jest pełnomocnictwo Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Wszystkie dokumenty w ofercie wykonawca musi przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Załączone do oferty kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem, potwierdzając każdą zapisaną stronę przedkładanego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goksirsmetowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach