Przetargi.pl
Remont budynku hali targowiska handlowego koszyczkowego w m. Piaski wraz z wewnętrzną instalacją wodociągową, kanalizacyjną i elektryczną oraz budowa linii kablowej nn i oświetlenia zewnętrznego

Urząd Miejski w Piaskach ogłasza przetarg

  • Adres: 21-050 Piaski, ul. Lubelska 77
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5821215 , fax. 081 5821020
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Piaskach
    ul. Lubelska 77 77
    21-050 Piaski, woj. lubelskie
    tel. 081 5821215, fax. 081 5821020
    REGON: 00054910500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku hali targowiska handlowego koszyczkowego w m. Piaski wraz z wewnętrzną instalacją wodociągową, kanalizacyjną i elektryczną oraz budowa linii kablowej nn i oświetlenia zewnętrznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont budynku hali targowiska handlowego koszyczkowego w m. Piaski wraz z wewnętrzną instalacją wodociągową, kanalizacyjną i elektryczną oraz budowa linii kablowej nn i oświetlenia zewnętrznego Zakres robót przewidzianych do realizacji : a) budowlane: - ścianki działowe z płytek pianobetonowych gr. 6 cm - 19,60 m2, - ścianki działowe z płytek pianobetonowych gr. 12cm - 150,21 m 2, - izolacje przeciwwilgociowe z folii polietylenowej - 345,30 m2, - izolacje cieplne z płyt styropianowych - 345,30 m2, - posadzki płytkowe 30x30 na klej - 77,60 m2, - tynki wewnętrzne kat. III - 751,29 m2 , - licowanie ścian płytkami 20x20 - 202,40 m2, - malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewn. - 894,19 m2, - okna PCV do 0,6 m2 i ponad 1,5 m2 - 28,51 m2, - ościeżnice stalowe - 16 szt, - skrzydła drzwiowe płytowe wewn. - 28,80 m2, - wzmocnienie płatwi ceownikiem 100 - 5,24 t, - konstrukcje rusztów pod okładziny z płyt gipsowych na stropach z kształtowników metalowych podwójnych wraz z izolacją cieplną z wełny mineralnej, przeciwwilgociowej z folii oraz okładziny gipsowo-kartonowe 2x12,5 mm - 345,30 m2, - ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi 15 cm - 307,11 m2, b) instalacje wod-kan: - rurociągi stalowe ocynkowane o średnicy 15, 20 i 25 mm - 71 m, - podgrzewacz wody V=5 dcm3 - 6 kpl, - rurociągi PCV w wykopach wew. bud. o średnicy 75,110 i160 mm - 33m, - rurociągi PCV na ścianach o średnicy 75 i 110 mm - 37 m, - zawory napowietrzające d=75mm i d=110mm - 6 szt., -czyszczaki kanalizacyjne z PCV o srednicy75 i 110 mm - 7 szt,., - zlew z blachy nierdzewnej - 1 kpl., - umywalki porcelanowe - 8 kpl., - ustępy z płuczką ustępową typu kompakt - 7 kpl., - umywalka i ustęp z płuczką typu kompakt dla niepełnosprawnych - 1 kpl., -pisuary pojedyncze z zaworem spłukującym czasowym - 2 kpl., c) instalacje elektryczne wewnętrzne: - układanie przewodów kabelkowych miedzianych o przekroju do 6 mm2 YDY 3x1,5 mm2 - 260 m, - układanie przewodów kabelkowych miedzianych o przekroju do 12mm2 YDY 3x2,5 mm2 - 150 m, - układanie przewodów kabelkowych miedzianych o przekroju do 6 mm2 YDY 4x1,5 mm2 - 30 m, - oprawy oświetleniowe OPS-100 równoważne - 7 szt., - oprawy oświetleniowe OIIB równoważne - 11 szt., - oprawy świetlówkowe - 34 sz., - rozdzielnica TG wg typu RN 3x18-55FAEL równoważna - 1 szt., -wyłącznik przeciwporażeniowy - 4 szt., -wykonanie instalacji odgromowej z pręta o średnicy 8 mm - 200 m. d) linia kablowa nn i oświetlenie zewnętrzne: - układanie w rowach kabli wielożyłowych YAKY 4x35mm2 - 110 m., - układanie w rowach kabli wielożyłowych YKY 5x6mm2 - 535 m., - układanie w rowach kabli wielożyłowych YKY 4x6mm2 - 325 m., - słupy oświetleniowe z blachy stal. ocynk. Profilowej h=6m z osprzętem wysięgniki podwójne i i montaż opraw oświetleniowych 24 szt - 12 kpl,. Szczegółowy zakres robót określa kosztorys ofertowy stanowiący załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. 3) Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą. 4) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 5) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). b) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. d) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), 6) Wykonawca w ofercie wskaże, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. 7) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy ; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zale?ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wy?stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); e) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wyma?gane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://piaskium.bip.e-zeto.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach