Przetargi.pl
Remont budynku gospodarczego przy ul. Traugutta 7 w Ostrołęce

Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. w Ostrołęce ogłasza przetarg

  • Adres: 07410 Ostrołęka, ul. Romualda Traugutta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-29 7602840 , fax. 0-29 7602840
  • Data zamieszczenia: 2018-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. w Ostrołęce
    ul. Romualda Traugutta 7
    07410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 0-29 7602840, fax. 0-29 7602840
    REGON: 93444100013
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psm.ostroleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa szkoła muzyczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku gospodarczego przy ul. Traugutta 7 w Ostrołęce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont budynku gospodarczego przy ul. Traugutta 7 w Ostrołęce. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje rozbiórkę części garażowej i przebudowę pomieszczeń gospodarczych w budynku gospodarczo-garażowym zlokalizowanym przy ul. Traugutta 7 w Ostrołęce. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Rozbiórkę budynku Do rozbiórki przewidziana jest część garażowa o wym. zewn. 18,00 x 6,22m. Budynek konstrukcji murowanej, parterowy, bez piwnic ze stropodachem jednospadkowym. Zakres prac obejmuje: prace rozbiórkowe, wywóz i utylizację materiałów z rozbiórki, przemurowania, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, montaż ogrodzenia. 2) Remont budynku gospodarczego Zakres prac obejmuje: - wykonanie robót budowlanych (docieplenie i pokrycie dachu, łącznie z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem, docieplenie ścian budynku metodą lekko-mokrą, przemurowania, montaż stolarki drzwiowej, prace malarskie, posadzki i podkłady betonowe); - wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej pomieszczeń w budynku gospodarczym (zasilanie, instalacja oświetlenia ogólnego, instalacja gniazd wtyczkowych, pomiary elektryczne); - zagospodarowanie terenu (rozebranie istniejącej nawierzchni z kostki betonowej, ułożenie krawężnika, położenie nawierzchni z kostki betonowej, regulacja studzienek odwodnieniowych). 3) Remont budynku gospodarczego – instalacja centralnego ogrzewania Zakres prac obejmuje doprowadzenie czynnika grzewczego do remontowanego budynku gospodarczego przyłączem z rur preizolowanych łatwo gnących z rozdzielacza przy istniejącym kotle, zlokalizowanym w budynku głównym. UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Części III SIWZ, której załączniki stanowią: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. Zamawiający załącza przedmiary robót w celach pomocniczych ułatwiających wykonawcy ustalenie ceny ofertowej na przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega, iż przedmiary robót zostały załączone wyłącznie w celach pomocniczych do ustalenia ceny oferty i nie stanowią dla wykonawcy podstawy do określenia ceny oferty na przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ) oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie (lub inny dokument potwierdzający udostępnienie zasobów przez inne podmioty) winno być złożone wraz z ofertą. 6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w sekcji III.5 ogłoszenia o zamówieniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w sekcji III.5 ogłoszenia o zamówieniu, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art.97 ust.1 ustawy pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 pkt 1 i 3 ustawy pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach