Przetargi.pl
Remont budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Dalikowie

Gmina Dalików ogłasza przetarg

  • Adres: 99-205 Dalików, Plac Powstańców 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6780123 , fax. 043 6780183
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dalików
    Plac Powstańców 1 1
    99-205 Dalików, woj. łódzkie
    tel. 043 6780123, fax. 043 6780183
    REGON: 73093440100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Dalikowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Dalikowie. W ramach prowadzonych robót przewiduje się również wymianę nawierzchni istniejących chodników wokół budynku oraz wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych ruchowo przy tym budynku. Budynek parterowy, niepodpiwniczony, powierzchnia zabudowy - 226,30 m2, kubatura - 680 m3. Roboty budowlane w ramach przedsięwzięcia obejmują w szczególności: 1) roboty murowe: - wykucie od strony wschodniej otworów okiennych i osadzenie w nich okien, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, - ocieplenie ścian zewnętrznych, - ocieplenie stropu nad parterem, 2) wymianę drzwi wewnętrznych, 3) roboty dekarskie: - wymiana i dostosowanie obróbek blacharskich, - malowanie pokrycia, - remont kominów, - wymiana rynien i rur spustowych, 4) roboty instalacyjne: - instalacje elektryczne (wewnętrzne) - wymiana, - instalacje sanitarne (wewnętrzne) - przebudowa łazienek, 5) przebudowę łazienek z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych, 6) roboty wykończeniowe - tynkarskie, malarskie, posadzkarskie, okładziny cokołów, 7) remont schodów zewnętrznych, 8) roboty brukarskie - wymiana nawierzchni istniejącego chodnika wokół budynku, 9) wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych ruchowo: - podparcie zadaszenia wejścia i rozbiórka słupów podpierających zadaszenie wejścia, - wykonanie fundamentów i murów zewnętrznych podjazdu w deskowaniu, - wykonanie fundamentów i słupów podpierających zadaszenie wejścia, - poszerzenie zadaszenia wejścia, - wykonanie izolacji istniejącej ściany, zasypki i podłoża posadzki podjazdu, - wykonanie posadzki podjazdu z kostki brukowej przeciwpoślizgowej, - wykonanie poręczy podjazdu, - wykonanie okładziny ściany zewnętrznej podjazdu z płytek klinkierowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5500.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 2. Wniosą wadium spełniające wymagania niniejszej specyfikacji. 3. Przyjmują warunki umowy proponowane przez Zamawiającego 4. Ocena spełnienia warunków opisanych, w pkt. 1 dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, 5. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnia. 6. Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 7. Nie spełnienie któregokolwiek z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zgodnie z art. 23 ustawy Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum). W takim wypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przyjmuje się, ze pełnomocnictwo do podpisywania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów. Zamawiający, w przypadku wybrania oferty wyżej wymienionych wykonawców, może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca do złożonej oferty załączy: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument musi potwierdzać zgodność profilu prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia objętego postępowaniem przetargowym. c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca do złożonej oferty załączy: a) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie b) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca c) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował d) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz wykaz podmiotów-podwykonawców, którzy będą uczestniczyć przy realizacji przedmiotu zamówienia e) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. f) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku realizacji niniejszego zamówienia - uprawnienia budowlane w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych g) Zaświadczenie o posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 3) W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca winien załączyć do oferty: a) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wyrażającą się co najmniej kwotą w wysokości składanej oferty, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert b) Polisę lub inny dokument, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. - Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt.6 ppkt 1 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisywania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dalikow.bipst.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach