Gminny Ośrodek Kultury w Krzepicach ogłasza przetarg
- Adres: 42-160 Krzepice, ul. Częstochowska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343 175 033 , fax. 343 175 033
- Data zamieszczenia: 2019-06-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury w Krzepicach
ul. Częstochowska 27
42-160 Krzepice, woj. śląskie
tel. 343 175 033, fax. 343 175 033
REGON: 24026704200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzepice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Krzepicach przy ul. Częstochowskiej 27. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zmówienia jest remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Krzepicach przy ul. Częstochowskiej 27 - remont pomieszczeń znajdujących się na parterze budynku Gminnego Ośrodka Kultury tj.: 1) remont sali kinowej - odnowienie foteli kinowych, wykonanie nowej wykładziny podłogowej, wykonanie oświetlenia schodów, wykonanie części nowego panelu dźwiękochłonnego na ścianie, malowanie ścian; 2) remont sceny - rozebranie istniejącej podłogi drewnianej, wymiana drewnianych belek podłogi sceny, zabezpieczenie od spodu podłogi poprzez natrysk ognioochronny, demontaż istniejących kurtyn i montaż nowych ze sterowaniem, likwidacja ekranu kinowego; 3) remont garderoby i sanitariatu - wykonanie posadzki gress, malowanie ścian, wymiana stolarki drzwiowej, montaż rolet okiennych, montaż lustra; 4) remont sanitariatów wraz z wymianą okładzin ściennych i posadzkowych, montaż luster, budowa ścianek oddzielających w sanitariacie w systemie HPL, przebudowa instalacji wod. - kan. montaż nowej armatury, montaż uchwytów dla niepełnosprawnych, poszerzenie otworów drzwiowych oraz wymiana stolarki drzwiowej; 5) remont hallu wejściowego - montaż lustra i jego podświetlenia, malowanie ścian i sufitu, rozebranie ścianki do szatni, montaż drzwi wewnętrznych prowadzących na klatkę schodową; 6) sprzęt dla osób z niepełnosprawnościami - zakup i wyposażenie budynku w schodołaz gąsienicowy dla niepełnosprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w przedmiarze robót oraz STWiORB, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. W przypadku opisania materiałów czy urządzeń przy użyciu nazw, patentów, producenta, zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały i urządzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 11. 07. 2019r. do godz. 11.00
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty (zał. nr 1 do SIWZ) należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – Zał. Nr 2. do SIWZ 2) Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – Zał. Nr 3. do SIWZ 3) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową 4) Zobowiązanie do oddania zasobów (w przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu) - zał. nr.8 do SIWZ 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6) Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, w przypadku, gdy wadium wniesione zostało w formie gwarancji lub poręczenia. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, należy dołączyć kopię potwierdzenie wpłaty wadium. 7) Zgodnie z art.24 ust.11 ustawy Pzp, każdy Wykonawca przekazuje Zamawiającemu samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art 86 ust .5 ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenia zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zagospodarowanie patiów na terenie I Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Korczaka - etap II
Dodano: 2024-04-18 - Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Braterskiej 2/1 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
Dodano: 2024-04-18 - Renowacja oraz termomodernizacja elewacji zabytkowego kościoła Najświętszego Serca Pana Jezusa w Pewli Małej
Dodano: 2024-04-18 - Remont części ogrodzenia na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-04-17 - Renowacja i remont budynku "Pokusówki" w Świnnej
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa wiatrołapu w budynku MBP im. Bolesława Lubosza przy ulicy Zamkowej 5 w Tarnowskich Górach
Dodano: 2024-04-17 - „Roboty zabezpieczająco - naprawcze uszkodzonej ściany tylnej dobudówki sanitarnej w budynku mieszkalnym przy ul. Piłsudskiego 16 w Bytomiu zgodnie z decyzją PINB.IV-7356/264/2018/2019” - powtórzony
Dodano: 2024-04-17 - Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych – wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach – ROM I
Dodano: 2024-04-15 - „Budowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowskich Górach – Etap 2”
Dodano: 2024-04-12 - Remont cząstkowy nawierzchni jezdni asfaltem lanym na drogach Gminy Bytom w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w 2024r. - zamówienie z wolnej ręki
Dodano: 2024-04-12