Przetargi.pl
Remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Krzepicach przy ul. Częstochowskiej 27.

Gminny Ośrodek Kultury w Krzepicach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-160 Krzepice, ul. Częstochowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 175 033 , fax. 343 175 033
  • Data zamieszczenia: 2019-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury w Krzepicach
    ul. Częstochowska 27
    42-160 Krzepice, woj. śląskie
    tel. 343 175 033, fax. 343 175 033
    REGON: 24026704200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzepice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Krzepicach przy ul. Częstochowskiej 27.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Krzepicach przy ul. Częstochowskiej 27 - remont pomieszczeń znajdujących się na parterze budynku Gminnego Ośrodka Kultury tj.: 1) remont sali kinowej - odnowienie foteli kinowych, wykonanie nowej wykładziny podłogowej, wykonanie oświetlenia schodów, wykonanie w części nowego panelu dźwiękochłonnego na ścianie, malowanie ścian. 2) remont sceny - rozebranie istniejącej podłogi drewnianej, wymiana drewnianych belek podłogi sceny, zabezpieczenie od spodu podłogi poprzez natrysk ogniochronny, demontaż istniejących kurtyn i montaż nowych ze sterowaniem, likwidacja ekranu kinowego. 3) remont garderoby i sanitariatu - wykonanie posadzki gress, malowanie ścian, wymiana stolarki drzwiowej, montaż rolet okiennych , montaż lustra. 4) remont sanitariatów wraz z wymianą okładzin ściennych i posadzkowych, montaż luster, budowa ścianek oddzielających w sanitariacie w systemie HPL, przebudowa instalacji wod. - kan., montaż nowej armatury, montaż uchwytów dla niepełnosprawnych, poszerzenie otworów drzwiowych oraz wymiana stolarki drzwiowej. 5) remont hallu wejściowego - montaż lustra i jego podświetlenia, malowanie ścian i sufitu, rozebranie ścianki do szatni, montaż drzwi wewnętrznych prowadzących na klatkę schodową; 6) sprzęt dla osób z niepełnosprawnościami - zakup i wyposażenie budynku w schodołaz gąsienicowy dla niepełnosprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w przedmiarze robót oraz STWiORB, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. W przypadku opisania materiałów czy urządzeń przy użyciu nazw, patentów, producenta, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały i urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), w terminie do dnia 04.06.2019 r. godz.11.00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty ( Zał. Nr 1 do SIWZ), należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1.Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania – Zał Nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu – Zał. Nr 3 do SIWZ. 3.Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową.; 4.Zobowiązanie do oddania zasobów (w przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu) – Zał. Nr 8 do SIWZ. 5.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6.Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, w przypadku gdy wadium wniesione zostało w formie gwarancji lub poręczenia. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, dołączyć kopię potwierdzenie wpłaty wadium. 7.Zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy Pzp, każdy Wykonawca przekazuje Zamawiającemu samodzielnie ( bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach