Przetargi.pl
Remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Bedlnie

Gminny Ośrodek Kultury w Bedlnie ogłasza przetarg

  • Adres: 99-311 Bedlno, Bedlno
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24 2821036, 24 2821270, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury w Bedlnie
    Bedlno 28A
    99-311 Bedlno, woj. łódzkie
    tel. 24 2821036, 24 2821270, , fax. -
    REGON: 12724270000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bedlno.naszgok.pl/bip/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Bedlnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Bedlnie, zlokalizowanego pod adresem Bedlno 28A, 99-311 Bedlno. 2. W ramach przedmiotowego zadania przewiduje się wykonanie w szczególności następujących robót budowlanych: 1) Sala widowiskowa z garderobą i holem wejściowym: a) wymiana drzwi wewnętrznych z poszerzeniem otworów, b) wymiana drzwi wejściowych do budynku i na salę widowiskową, c) zamurowanie okien, d) wykonanie nowych posadzek typu parkiet przemysłowy, e) wymiana schodów na scenę, f) malowanie ścian, g) malowanie sufitów, h) montaż nowych posadzek z wykładzin rulonowych, homogenicznych PVC, i) montaż rolet okiennych; 2) Pomieszczenia biblioteki: a) wyburzenie części ścian działowych półpiętra dla utworzenia nowego pomieszczenia biblioteki, b) wykonanie dodatkowego okna, c) wymiana drzwi wewnętrznych z poszerzeniem otworów, d) montaż nowych posadzek z wykładzin rulonowych, homogenicznych PVC, e) malowanie ścian, f) wykonanie lamperii z tynku mozaikowego, g) malowanie sufitów, h) roboty elektryczne - wymiana opraw oświetleniowych i łączników oraz gniazd wtykowych, 3) Montaż instalacji CCTV wraz z dostawą urządzeń (rozmieszczenie kamer i rejestratora zostanie wskazane przez Zamawiającego w trakcie wykonywania robót). 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Dokumentacja projektowa – załącznik nr 1A do SIWZ, obejmująca projekt remontu budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Bedlnie, 2) Przedmiar robót – załącznik nr 1B do SIWZ, (Uwaga: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Zamawiający udostępnia przedmiar robót jedynie, jako materiał poglądowo – informacyjny), 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) – załącznik nr 1C do SIWZ, 4) Wykaz urządzeń wchodzących w skład instalacji CCTV – załącznik nr 1D do SIWZ, 5) Projekt umowy – załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Przed montażem, instalacją materiałów wykończeniowych (farby, parkiet, wykładziny, drzwi, okna, balustrady, rolety okienne, tynki, oprawy oświetleniowe, łączniki, gniazda itp.) Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym wzór oraz kolorystykę tych materiałów. 5. Gwarancja i rękojmia: 1) Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty budowlane oraz instalacyjne i montażowe, wykonane instalacje oraz dostarczone i zamontowane urządzenia gwarancji i rękojmi za wady na okres wynoszący minimum 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. 2) Gwarancją i rękojmią są objęte wszystkie elementy wykonane przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności: a) roboty budowlane, b) roboty instalacyjne i montażowe, c) wykonane instalacje, d) dostarczone i zamontowane urządzenia, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Gwarancja obejmuje: a) usuwanie wszelkich wad tkwiących w rzeczy w momencie odbioru, jak i powstałych w okresie gwarancji, b) wszelkie koszty związane z wykonaniem napraw gwarancyjnych, w szczególności koszty materiałów i robocizny oraz koszty dojazdu do miejsca naprawy, transportu, dostarczenia wyrobów budowlanych i urządzeń, c) koszty usunięcia wszelkich szkód, wad i usterek, które powstały w wyniku użytkowania urządzeń lub materiałów użytych przez Wykonawcę, posiadających wadę ukrytą. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (w tym dalszego Podwykonawcę) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności polegających na wykonywaniu pracy fizycznej, operatorów maszyn i urządzeń. 8. Ilekroć w niniejszej w dokumentacji postępowania jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia oraz odniesienia do norm to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania spoczywa na składającym ofertę. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. dokumentacji projektowej (załącznik nr 1A do SIWZ), przedmiarach robót (załącznik nr 1B do SIWZ), SST (załącznik nr 1C do SIWZ) lub wykazie urządzeń wchodzących w skład instalacji CCTV (załącznik nr 1D do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 3. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium zawiera pkt 9 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt III.3). Ponadto Wykonawca, wraz z ofertą, składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. UWAGA: Treść zobowiązania lub innego dokumentu musi określać: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Do oferty należy dołączyć także (jeżeli dotyczy): - w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (Zamawiający udostępnia przykładowy wzór pełnomocnictwa w załączniku nr 6 do SIWZ). W przypadku wspólników spółki cywilnej nie jest wymagane składanie ww. pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie wspólnika podpisującego ofertę do reprezentowania spółki cywilnej, - w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze do reprezentacji podmiotu lub której samodzielne działanie w świetle zasad reprezentacji podmiotu wynikających z właściwego rejestru jest niewystarczające do reprezentacji podmiotu - pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wraz z załącznikami, o ile prawo do reprezentacji tego podmiotu nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach