Przetargi.pl
Remont budynku głównego Starostwa Powiatowego w Kościerzynie przy ul. 3-go Maja 9 c w ramach realizacji „Programu wyrównywania różnic między regionami III”.

Powiat Kościerski ogłasza przetarg

  • Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. 3 Maja
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 680 18 40 , fax. 58 680 18 58
  • Data zamieszczenia: 2017-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kościerski
    ul. 3 Maja 9 C
    83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 58 680 18 40, fax. 58 680 18 58
    REGON: 19167511000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkoscierski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku głównego Starostwa Powiatowego w Kościerzynie przy ul. 3-go Maja 9 c w ramach realizacji „Programu wyrównywania różnic między regionami III”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu i zakresu zamówienia: Etap 1– Roboty remontowe polegające na wymianie nawierzchni posadzki oraz roboty konserwacyjne stolarki drzwiowej. 1) Roboty budowlane: a) Parter  Zabezpieczenie ościeżnic oraz ścian poprzez oklejenie taśmą malarską  Skucie płytek kamiennych na posadzce w poziomie parteru – korytarz  Skucie posadzki betonowej gr. 10cm - popękanej podczas kucia  Wyniesienie ręczne z budynku i wywóz gruzu na wysypisko  Wykonanie nowej posadzki betonowej w celu przygotowania posadzki pod płytki gresowe - antypoślizgowe  Gruntowanie posadzki  Ułożenie płytek podłogowych matowych antypoślizgowych wym ok. 60x60 zbliżona wyglądem do istniejącej posadzki z względu na konserwatora zabytków  Wykonanie cokolików ciętych z płytek h=10cm wpuszczane w ścianę w korytarzu w celu ochrony ściany przy podłodze  Odrestaurowanie istniejących drzwi wewnętrznych do poszczególnych pomieszczeń i likwidacją progów w ościeżnicach drzwi ze względu na ograniczenia konserwatorskie oraz dostosowanie do użytkowania przez osoby niepełnosprawne. b) I piętro  Zabezpieczenie ścian i podłóg taśmą i folią  Odrestaurowanie istniejących drzwi wewnętrznych do poszczególnych pomieszczeń i likwidacją progów w ościeżnicach drzwi ze względu na ograniczenia konserwatorskie oraz dostosowanie do użytkowania przez osoby niepełnosprawne c) II piętro  Zabezpieczenie ościeżnic i innych elementów na ścianach poprzez oklejenie taśmą malarską  Demontaż balustrad wraz z wywozem i utylizacją  Wykonanie balustrady z metaloplastyki z pochwytem drewnianym  Ułożenie tarkettu na stopniach drewnianych - tarkett Rekord 43 Equisse Medium Beige nr 200124015  Demontaż zużytych i montaż nowych listew schodowych z wkładką antypoślizgową Etap 2 - Remont klatki schodowej. a) Klatka schodowa  Demontaż balustrady wraz z wywozem i utylizacją  Demontaż pochwytów wraz z wywozem i utylizacją  Wykonanie balustrady z metaloplastyki z pochwytem drewnianym wzdłuż klatki schodowej w celu poprawy poruszania się i bezpieczeństwa  Wykonanie pochwytu drewnianego wzdłuż klatki schodowej w celu poprawy poruszania się  Ułożenie tarkettu antypoślizgowego na stopniach drewnianych wraz z podestami międzypiętrowymi i cokołami w celu poprawy szorstkości stopni  Demontaż zużytych i montaż nowych listew schodowych z wkładką antypoślizgową (użyte nazwy własne producentów należy traktować jako przykładowe – dopuszcza się stosowanie produktów zamiennych o nie gorszych parametrach technicznych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następującej formie: 2.1. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr rachunku: 35 8328 0007 2001 0011 8486 0031 z dopiskiem „Wadium ZP.272.44.2017 – Remont budynku głównego Starostwa Powiatowego w Kościerzynie.” 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy złożyć przed terminem składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, a nie data obciążenia rachunku Wykonawcy. Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione w terminie, jeżeli zostanie uznane przez rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert, tj. do dnia 19.10.2017 do godz. 9:00. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w jednej kopercie. 6. Nie wniesienie wadium lub jego wniesienie po terminie składania ofert oraz w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 11.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 11.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 11.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu udokumentowania wymogu o którym mowa w punkcie 4.8. (wymóg zatrudnienia na umowę o pracę) Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie złożyć pisemne oświadczenie o ilości pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, którymi posługuje się przy wykonywaniu przedmiotu umowy (zgodnie z załącznikiem 6a do SIWZ), wraz ze stosownym zaświadczeniem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w przedmiocie opłacenia przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ilości osób wskazanych w oświadczeniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach