Przetargi.pl
Remont budynku głównego Domu Dziecka w Strobowie – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej

Starostwo Powiatowe w Skierniewicach ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji 3-go Maja
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 8334637 , fax. 468 336 679
  • Data zamieszczenia: 2020-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Skierniewicach
    ul. Konstytucji 3-go Maja 6
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 46 8334637, fax. 468 336 679
    REGON: 75014778000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-skierniewice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku głównego Domu Dziecka w Strobowie – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku głównym Domu Dziecka w Strobowie. 2. Roboty podstawowe:  wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na nową drewnianą o konstrukcji jednoramowej w parametrach odpowiednich dla funkcji i charakteru obiektu,  wymiana obróbek blacharskich parapetów zewnętrznych,  pełna renowacja parapetów wewnętrznych,  obróbka wnęk / glifów okiennych po wymianie stolarki okiennej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa i przedmiar robót. 4. Przedmiar robót służyć będzie Wykonawcy jedynie pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i nie może stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tytułu informacji w nim zawartych w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Santander Bank Polska S.A. nr 94 1500 1689 1216 8001 8049 0000. Na przelewie należy umieścić informację: „Wadium w postępowaniu nr RW.272.11.2020.DS pn. Remont budynku głównego Domu Dziecka w Strobowie – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu należy załączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Zamawiający zaleca, aby oryginał dokumentu został złożony w ofercie w oddzielnej kopercie. 5. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu lub zatrzymania wadium określa art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: - wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, - oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale X SIWZ, 2. W przypadku podpisania oferty (formularz ofertowy wraz ze wszystkimi załącznikami) przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach