Przetargi.pl
Remont budynku Gimnazjum Nr 1 w Namysłowie

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4190359 , fax. 077 4104841
  • Data zamieszczenia: 2011-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
    ul. Stanisława Dubois 3 3
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 077 4190359, fax. 077 4104841
    REGON: 00052451300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Gimnazjum Nr 1 w Namysłowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych - 45214210-5 Przedmiot zamówienia obejmuje remont budynku Gimnazjum Nr 1 w Namysłowie wraz z robotami towarzyszącymi. Budynek główny (bez robót wykończeniowych pomieszczeń komunikacji ogólnej - klatka schodowa z korytarzami, hol, pomieszczenie magazynowe na parterze oraz podpiwniczenie): a) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej z dostosowaniem nie normatywnych wymiarów otworów drzwiowych do wymiarów obowiązujących, skrzydła drzwiowe płycinowe okleinowane z wypełnieniem plaster miodu, zamki z wkładkami patentowymi (łazienkowe z otworami nawiewnymi), b) remont sanitariatów obejmujący przebudowę ścianek działowych i wykonanie nowych z dostosowaniem do wymiarów normatywnych z wymianą okładzin ściennych i posadzkowych oraz naświetli okiennych, uzupełnienie tynków wewnętrznych i gładzi gipsowych oraz pomalowanie tynków farbami emulsyjnymi, c) remont podłóg i posadzek obejmujący cyklinowanie i lakierowanie parkietów lakierem chemoutwardzalnym wraz z wymianą listew przyściennych, montaż płytek ceramicznych minimum dwubarwnych gresowych antypoślizgowych w caro z pasem równoległym do ścian o fakturze chropowatej szkliwionej z zastosowaniem płytek w ciągach komunikacyjnych - wzory płytek do uzgodnienia z Zamawiającym przed wbudowaniem, wymiana wykładzin starych w pomieszczeniach na płytki - jak wyżej z przygotowaniem podłoży, wykonanie cokolików z płytek jak wyżej na wysokość 10 cm, montaż wykładzin rulonowych PCV wraz z przygotowaniem podłoży i wywinięciem wykładziny (cokoliki) na ściany na wys. 10 cm oraz wykonaniem konserwacji wykładziny poprzez woskowanie - pas przyścienny z cokolikiem w odmiennym kolorze - do uzgodnienia z Zamawiającym, d) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian zewnętrznych i wewnętrznej w 2-ch salach na parterze od strony zachodniej metodą iniekcji bezciśnieniowej z wymianą tynków zawilgoconych na tynki renowacyjne, e) wykonanie robót malarskich z przygotowaniem podłoży (zeskrobanie i zmycie tynków wewnętrznych, zagruntowanie, wykonanie gładzi gipsowych, malowanie farbami emulsyjnymi (kolorystyka do uzgodnienia z zarządcą obiektu), wykonanie w salach lamperii malowanych farbą olejną z 2-krotnym szpachlowaniem szpachlą olejno-żywiczną, f) wymiana instalacji elektrycznej w całym obiekcie wraz z wykonaniem projektu instalacji zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami - przekazanie Zamawiającemu projektu w formie papierowej - 2 egz i na nośniku elektronicznym 1 egz. w formie PDF i AutoCad lub programie kompatybilnym z AutoCad, sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z wykonaniem badania natężenia oświetlenia w poszczególnych pomieszczeniach, roboty towarzyszące - przekucia i wykucia bruzd instalacyjnych, zamurowania przekuć, uzupełnienie tynków, g) wymiana instalacji centralnego ogrzewania w całym obiekcie wraz z wykonaniem projektu instalacji zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami - przekazanie 2 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. na nośniku elektronicznym w formie PDF i AutoCad lub programie kompatybilnym z AutoCad. Grzejniki konwektorowe, rury miedziane, zawory termostatyczne z głowicami, odpowietrzniki automatyczne, zawory podpionowe do regulacji, wszystkie piony i gałązki w otulinach termicznych grub. min. 9 mm w bruzdach instalacyjnych, roboty towarzyszące - przekucia i zamurowania przekuć, uzupełnienie tynków, h) przebudowa instalacji kanalizacji sanitarnej z wymianą pozostałych rur żeliwnych na PCV oraz osprzętu sanitarnego - zakres obejmuje instalację wewnętrzną w całości i do wpięcia do pierwszej studni rewizyjnej na terenie szkolnym wraz z robotami towarzyszącymi, t.j. przekucia, zamurowania, uzupełnienia tynków i zabetonowaniem otworów; roboty towarzyszące - przekucia i wykucia bruzd instalacyjnych, zamurowania przekuć, uzupełnienie tynków, i) wymiana instalacji wodociągowej z instalacją ciepłej wody użytkowej z cyrkulacją sterowaną programowalnym sterownikiem elektronicznym, rury miedziane w otulinach termoizolacyjnych grub. min 9 mm (w tym instalacja hydrantowa z rur stalowych ocynkowanych z próbą ciśnieniową) wraz z wymianą osprzętu sanitarnego (umywalki na wspornikach umywalkowych, baterie stojące jednouchwytowe z zaworami odcinającymi, zawory odcinające na odgałęzieniach każdej kondygnacji, zaprojektowanie i wykonanie instalacji solarnej na potrzeby ciepłej wody użytkowej w budynku (zestawy solarne płaskie próżniowe) z zasileniem alternatywnym w okresie grzewczym z węzła ciepłowniczego zlokalizowanego w podpiwniczeniu budynku, roboty towarzyszące - przekucia i wykucie bruzd instalacyjnych zamurowania przekuć i bruzd, uzupełnienie tynków. Wykonawca zobowiązany jest również do: usunięcia gruzu z terenu wykonywanych robót i wywiezienia na składowisko odpadów komunalnych w Ziemiełowicach wraz z kosztami utylizacji, uporządkowania i przywrócenia do stanu pierwotnego terenu w obrębie prowadzonych robót, wykonania osłon grzejnikowych w ciągach komunikacyjnych z desek drewnianych na stelażu metalowym, sporządzenia i dostarczenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z wykonanych badań i sprawdzeń ze sporządzeniem protokołów oraz aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane materiały budowlane i instalacyjne, przekazania protokolarnego dla zarządcy obiektu zdemontowanych materiałów instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania. Na w/w roboty oraz wbudowane materiały wykonawca udzieli gwarancji na okres 3 lat licząc od daty odbioru protokołu robót. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, który stanowi integralną część przedmiotu zamówienia. Roboty należy realizować tak, aby w okresie od 01.09 - 30.11.2011r. udostępniać sukcesywnie sale lekcyjne i nie powodować zakłócenia w prowadzeniu zajęć lekcyjnych. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia może mieć miejsce w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót, pod warunkiem, że fakt ten ma odzwierciedlenie w dzienniku budowy i został potwierdzony przez Koordynatora ze strony Zamawiającego. Roboty objęte umową należy wykonać zgodnie z: przedmiarem robót, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118, z późn. zm), ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U z 2004 r. Nr. 92, poz.881 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w wysokości 7.500,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy pięćset 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.namyslow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach