Przetargi.pl
Remont budynku Domu Pomocy Społecznej w Kraśniku wraz z wymianą instalacji elektrycznej, modernizacją pokoi mieszkalnych, ciągów komunikacyjnych oraz innych pomieszczeń dostępnych przez mieszkańców

Powiat Kraśnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 23-210 Kraśnik, al. Niepodległości
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 255 889 , fax. 818 255 052
  • Data zamieszczenia: 2020-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kraśnicki
    al. Niepodległości 20
    23-210 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 818 255 889, fax. 818 255 052
    REGON: 43102940600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkrasnicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Domu Pomocy Społecznej w Kraśniku wraz z wymianą instalacji elektrycznej, modernizacją pokoi mieszkalnych, ciągów komunikacyjnych oraz innych pomieszczeń dostępnych przez mieszkańców
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Remont budynku Domu Pomocy Społecznej w Kraśniku wraz z wymianą instalacji elektrycznej, modernizacją pokoi mieszkalnych, ciągów komunikacyjnych oraz innych pomieszczeń dostępnych przez mieszkańców”. 2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych robót budowlanych dotyczących obiektów służących rehabilitacji w związku z potrzebami osób niepełnosprawnych, z wyjątkiem rozbiórki tych obiektów w Domu Pomocy Społecznej w Kraśniku przy ul. Oboźnej 36, 23-200 Kraśnik - działka nr ewid.: 123/1, obręb ewid. (0011) „Ośrodek”. 3. Zamówienie obejmuje m.in.: 1) remont 35 pokoi, 2) zakup i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych na schodach przy kaplicy, 3) remont kaplicy, 4) remont świetlicy, 5) remont schodów przy kaplicy, 6) remont korytarza przy kaplicy i świetlicy, 7) remont łazienki na parterze, 8) remont stołówki oraz korytarza w piwnicy, 9) remont pomieszczenia pralni, 10) remont kuchni, 11) wymianę instalacji elektrycznej, w tym m.in.: a) wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej gniazdowej, b) wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej oświetleniowej, c) wykonanie instalacji elektrycznej przyzywowej, d) wykonanie instalacji przeciwpożarowej, e) wykonanie podejścia do podłączenia platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych, f) wymianę istniejących wentylatorów dachowych przy wyciągu kuchennym w pomieszczeniu kuchni, g) montaż klimatyzatora w pomieszczeniu kuchni. 12) wykonanie wszystkich prac wykończeniowych, 13) inne elementy nie wymienione w opisie, a ujęte w projekcie, 14) wykonanie prac porządkowych. 4. W ramach niniejszej umowy Wykonawca zapewni także: 1) rozruch techniczny i technologiczny zainstalowanych urządzeń i instalacji wraz z wymaganymi do tego produktami, 2) opracowanie wszelkich regulaminów, instrukcji obsługi i eksploatacji zainstalowanych urządzeń i instalacji, 3) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie instrukcji obsługi i eksploatacji zainstalowanych urządzeń i instalacji. 5. Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe DOMBUD Miazga Robert z siedzibą w Kraśniku stanowiącą załącznik do SIWZ z uwzględnieniem zapisów umowy oraz SIWZ. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.: 1) dokumentacja projektowa, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 7. Przedmiot umowy z uwagi na funkcjonowanie obiektu realizowany będzie etapami przedstawionymi przez dyrekcję Domu Pomocy Społecznej i został opisany w Załączniku nr 1 – Plan robót, stanowiącym integralną część umowy. 8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186, z późn. zm.) zwane dalej „Prawo budowlane” wraz z przepisami wykonawczymi. 9. Przedmiot zamówienia należy wykonać z udziałem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. 10. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy – Prawo budowlane. 11. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być zgodne ze wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 12. Jeżeli dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 13. W każdym przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, krajowych ocen technicznych, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych, systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 14. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), 2) Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 71 8717 0009 2001 0000 0055 0005 z dopiskiem: „Wadium na …………” (wpisać nazwę postępowania oraz oznaczenie sprawy). Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4) W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, należy złożyć do upływu terminu składania ofert dokument w formie oryginału (może być w oddzielnej kopercie). 5) Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy jej akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 6) Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 46 ustawy. 7) Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy PZP, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Uwaga: Dokument określony w sekcji III.7) pkt 1. składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji. Uwaga: Ww. zobowiązanie należy dołączyć do oferty w formie oryginału. Zobowiązanie winno określać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach