Przetargi.pl
Remont budynku Domu Kultury w miejscowości Ruda-Kolonia połączony z wyposażeniem

Gmina Ruda-Huta ogłasza przetarg

  • Adres: 22-110 Ruda-Huta, ul. Niepodległości 44
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5686033 , fax. 082 5686033
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ruda-Huta
    ul. Niepodległości 44 44
    22-110 Ruda-Huta, woj. lubelskie
    tel. 082 5686033, fax. 082 5686033
    REGON: 11019803700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-huta.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Domu Kultury w miejscowości Ruda-Kolonia połączony z wyposażeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: remont budynku domu kultury według przedmiaru nr 1 - koszty kwalifikowalne, remont budynku domu kultury według przedmiaru nr 2 - koszty niekwalifikowalne, zakup wyposażenia według zestawienia nr 3 - koszty kwalifikowalne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10.000zł /słownie dziesięć tysięcy złotych/ wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy wniesione przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1, pkt 1-3 i 4
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączników do siwz, aktualny odpis z właściwego rejestru KRS lub ewidencji działalności gospodarczej, aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego, aktualne zaświadczenie oddziału ZUZ lub KRUS, wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalnościach - konstrukcyjno-budowlane i instalacji elektrycznych wraz z zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego/OIIB/, polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, dokumenty potwierdzające jakość materiałów budowlanych jakich Wykonawca zamierza użyć do realizacji zamówienia /aprobaty techniczne, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, badania laboratoryjne/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www1.bip.mbnet.pl/ugruda-huta
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach