Gmina Ruda-Huta ogłasza przetarg
- Adres: 22-110 Ruda-Huta, ul. Niepodległości 44
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5686033 , fax. 082 5686033
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ruda-Huta
ul. Niepodległości 44 44
22-110 Ruda-Huta, woj. lubelskie
tel. 082 5686033, fax. 082 5686033
REGON: 11019803700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-huta.home.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Domu Kultury w miejscowości Ruda-Kolonia połączony z wyposażeniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: remont budynku domu kultury według przedmiaru nr 1 - koszty kwalifikowalne, remont budynku domu kultury według przedmiaru nr 2 - koszty niekwalifikowalne, zakup wyposażenia według zestawienia nr 3 - koszty kwalifikowalne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10.000zł /słownie dziesięć tysięcy złotych/ wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy wniesione przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1, pkt 1-3 i 4
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączników do siwz, aktualny odpis z właściwego rejestru KRS lub ewidencji działalności gospodarczej, aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego, aktualne zaświadczenie oddziału ZUZ lub KRUS, wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalnościach - konstrukcyjno-budowlane i instalacji elektrycznych wraz z zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego/OIIB/, polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, dokumenty potwierdzające jakość materiałów budowlanych jakich Wykonawca zamierza użyć do realizacji zamówienia /aprobaty techniczne, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, badania laboratoryjne/.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www1.bip.mbnet.pl/ugruda-huta
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną