Przetargi.pl
Remont budynku biurowo-technicznego w Jelczu Laskowicach

Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Czartoryskich
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 47 86 700 , fax. 81 47 86 900
  • Data zamieszczenia: 2020-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Czartoryskich 8
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 81 47 86 700, fax. 81 47 86 900
    REGON: 79295000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iung.pulawy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku biurowo-technicznego w Jelczu Laskowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku biurowo - technicznego położonego na działce Nr 3/38, jedn. ew. 021503_4, obręb 0002 Laskowice. 2. Informacje ogólne: 1) Budynek biurowo – techniczny hali wegetacyjnej, wolnostojący, parterowy, niepodpiwniczony, ściany zewnętrzne murowane z cegły ceramicznej gr. 25 cm w technologii tradycyjnej z obustronnym otynkowaniem. Ściany wewnętrzne murowane z cegły ceramicznej pełnej, grubości 25 cm i 12 cm, otynkowane, malowane farbą. Budynek przykryty pulpitowym stropodachem o spadku 4,5%, z płytami żelbetowymi gr. 8 cm opartymi na belkach żelbetowych DMS w rozstawie co 248 cm i rozpiętość 637 cm. 2) Stolarka okienna drewniana z oknami „zimnymi”, jednoszybowymi. Drzwi wewnętrzne z ościeżnicami drewnianymi, skrzydła drzwiowe płycinowe. Drzwi zewnętrzne do budynku drewniane, dwuskrzydłowe, konstrukcji klepkowej, pełne. Drzwi zewnętrzne przejścia do szklarni, dwuskrzydłowe, drewniane, płycinowe z górnymi płycinami szklonymi. 3) Budynek powiązany funkcjonalnie z przyległą część oszkloną oraz polem osiatkowanym hali wegetacyjnej, funkcjonujący sezonowo w okresie marzec ÷ grudzień. 4) Dane techniczne i użytkowe remontowanych pomieszczeń: a) pomieszczenia biurowe – 28,21m2 b) pomieszczenia techniczne – 58,65 m2 Razem: 86,86 m2 Wysokość pomieszczeń w świetle podłogi i sufitu w pomieszczeniach = 2,85 ÷ 3,15 m. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności wykonać: 1) Przewidywane prace remontowo-budowlane w zakresie remontu i adaptacji pomieszczeń będą obejmowały: - Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej; - Rozebranie ścian działowych; - Przesunięcie otworu drzwiowego w ścianie działowej; - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; - Wykonanie ścian działowych z płyt g-k. Montaż sufitu podwieszanego z płyt g-k; - Naprawa tynków wewnętrznych; - Wykonanie okładziny z płytek ceramicznych na ścianach i podłodze; - Malowanie powierzchni ścian i sufitów ; - Naprawa uszkodzeń i uzupełnienie podkładów betonowych pod posadzki; - Wykonanie instalacji elektrycznej. 2) Prace termomodernizacyjne i na zewnątrz obiektu. - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian zewnętrznych; - Docieplenie ścian zewnętrznych; - Docieplenie stropodachu i pokrycie stropodachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia; - Wymiana orynnowania, obróbek blacharskich i parapetów z blachy; - Wykonanie opaski wokół budynku o szerokości 60cm, z kostki betonowej ujętej obrzeżem chodnikowym; - Wykonanie wiaty stalowej na magazyn glebowy. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2019 poz. 1186 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. 5. Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2019 poz. 1186 ze zm.). 6. Szczegółowy zakres rzeczowy zawiera: 1) Inwestorski przedmiar robót - załącznik nr 2 do SIWZ, na który składają się: • Załącznik nr 2a: Przedmiar robót – roboty budowlane, • Załącznik nr 2b: Przedmiar robót – instalacje elektryczne, • Załącznik nr 2c: Przedmiar robót – roboty sanitarne. 2) Opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 9 do SIWZ, 3) Dokumentację projektową - załącznik nr 10 do SIWZ, na którą składają się: • Załącznik nr 10a: Dokumentacja projektowa – roboty budowlane, • Załącznik nr 10b: Dokumentacja projektowa – instalacje elektryczne, • Załącznik nr 10c: Dokumentacja projektowa – roboty sanitarne. 4) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 11 do SIWZ, na którą składają się: • Załącznik nr 11a: Specyfikacja techniczna wykonania robót budowlanych, • Załącznik nr 11b: Specyfikacja techniczna wykonania robót elektrycznych, • Załącznik nr 11c: Specyfikacja techniczna wykonania robót sanitarnych. 7. Zamawiający zaleca aby Wykonawcy ubiegający się o wykonanie zamówienia przeprowadzili wizję lokalną terenu, celem dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia i ujęcia w ofercie ewentualnych dodatkowych prac wyżej nie przewidzianych, a których przeprowadzenie zapewni prawidłowe wykonania przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający wyznacza termin na przeprowadzenie wizji lokalnej na dzień 08.09.2020 r. w godz. 9.00-11.00. Osoby zainteresowane wizją lokalną muszą zgłosić telefonicznie chęć udziału w wizji, najpóźniej na godzinę przed wyznaczonym terminem. Osoba do kontaktu: Pan Piotr Widła tel. 71 318 15 40, 516 203 527, w godz. 8:00 do 14:00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany: Formularz oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2. Wypełniony i podpisany: Szczegółowy kosztorys ofertowy – dokument opracowany w oparciu o inwestorski przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ (na który składa się załącznik 2a, 2b, 2c). 3. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii. Informujemy, że dokumenty wyszczególnione w pkt. VI.V 1- 2 stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu. Nie złożenie lub złożenie niepodpisanych dokumentów skutkuje odrzuceniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach