Przetargi.pl
Remont budynku biblioteki w Męcikale z poszerzeniem oferty o czytelnię z pracownią komputerową oraz punktem informacji turystycznej

Miejska Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 89-632 Brusy, ul. Dworcowa 18
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 398 29 65 , fax. 0-52 398 29 65
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna
    ul. Dworcowa 18 18
    89-632 Brusy, woj. pomorskie
    tel. 0-52 398 29 65, fax. 0-52 398 29 65
    REGON: 77156212300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku biblioteki w Męcikale z poszerzeniem oferty o czytelnię z pracownią komputerową oraz punktem informacji turystycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont budynku biblioteki w Męcikale z poszerzeniem oferty o czytelnię z pracownią komputerową oraz punktem informacji turystycznej wraz z dostawą i montażem wyposażenia. Ww. roboty obejmują: wymianę pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę na budynku, docieplenie budynku styropianem gr. 12 cm, wymianę instalacji c.o., wod.-kan., elektrycznej, wykonanie podjazdu - pochylni dla osób niepełnosprawnych, likwidację istniejącego zbiornika ścieków oraz ogrodzenia od strony północnej i urządzeniu w tym miejscu terenu zielonego, wykonanie instalacji informatycznej (komputerowej) oraz odgromowej. W zakres wyposażenia wchodzą: dostawa zestawów komputerowych - szt. 10, dostawa oprogramowania komputerowego do prowadzenia biblioteki - szt. 1, dostawa krzeseł obrotowych do komputerów - szt. 10, dostawa biurek dostosowanych do pracy z komputerem o wym. 80x150 cm - szt. 10, dostawa stołów dwuosobowych o wym. 120x180 cm - szt. 5, dostawa krzeseł o konstrukcji metalowej z wykończeniem siedzenia i oparcia sklejką - szt. 10, dostawa krzeseł bukowych wybijanych - szt. 10, dostawa wieszaków do ubrań stojących metalowych - szt. 10, dostawa i montaż ławek z oparciem - szt. 3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (Słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem do dnia 26 sierpnia 2009 r. do godz. 11.00 na konto Miejskiej Biblioteki Publicznej: Bank Spółdzielczy w Koronowie Oddz. w Brusach 81 8144 0005 2005 0500 0404 0001 z adnotacją: Wadium nr sprawy MBP 341-1_09 (decyduje data uznania wpłaty na koncie zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści: a)nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. b)dokładne określenie przedmiotu postępowania, c)kwotę zobowiązania, d)termin ważności, e)klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane (w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) rodzajowo i wartościowo porównywalną z przedmiotem niniejszego zamówienia - należy przez to rozumieć budowę, a także prace polegające na przebudowie, remoncie budynku o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto i kubaturze min. 1000,00 m3. - Wykonawca musi posiadać odpowiednią kadrę niezbędną do wykonania przedmiotowego zamówienia, tzn. Kierownika budowy - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami w zakresie ogólnobudowlanym (5 lat pracy w branży budowlanej, 3 lata pracy na stanowisku kierownika budowy), Kierownika robót - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych (2 lata pracy w branży instalacyjnej), Kierownika robót - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych (2 lata pracy w branży instalacyjnej); Ww. osoby muszą należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 500.000,00 zł. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty wymagane od wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3)Dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają: a)wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie ogólnobudowlanym (kierownik budowy); b)uprawnienia budowlane instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych (kierownik robót); c)uprawnienia budowlane instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych (kierownik robót). 4)Zaświadczenie o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa osób posiadających wyżej wymagane uprawnienia (opisane w pkt 3) 5)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 6)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 7)Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz ich wartości (w przypadku braku podwykonawców należy wpisać nie dotyczy). 8)Wykaz wykonanych robót budowlanych (w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) rodzajowo i wartościowo porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia - należy przez to rozumieć budowę, a także prace polegające na przebudowie, remoncie budynku o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto i kubatury min. 1000,00m3 z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 9)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brusy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach