Przetargi.pl
Remont budynku administracyjnego przy ul. Bogumińskiej 2 w Wodzisławiu Śl. - I etap robót w zakresie wymiany stropów.

Powiat Wodzisławski - Starostwo Powiatowe w Wodzisławiu Śl. ogłasza przetarg

  • Adres: 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Bogumińska 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4120930 , fax. 032 4120931
  • Data zamieszczenia: 2010-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wodzisławski - Starostwo Powiatowe w Wodzisławiu Śl.
    ul. Bogumińska 2 2
    44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie
    tel. 032 4120930, fax. 032 4120931
    REGON: 27628500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwodzislawski.bip.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku administracyjnego przy ul. Bogumińskiej 2 w Wodzisławiu Śl. - I etap robót w zakresie wymiany stropów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wymiany elementów konstrukcyjnych budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Bogumińskiej 2 tj. stropów i nadproży drzwiowych wraz z remontem pomieszczeń oraz wykonanie osuszenia wyznaczonych ścian piwnic metodą iniekcji grawitacyjnej. Pomieszczenia objęte zakresem remontu usytuowane są od strony północno-zachodniej, znajdują się na I, II i III piętrze prawego skrzydła budynku, natomiast wyznaczone do osuszenia ściany piwnic usytuowane są od strony południowo-wschodniej budynku. Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie pozwolenia na budowę wydanego przez Starostę Wodzisławskiego objętego Decyzją nr 109/09 z dnia 16 lutego 2009r. 2. Zakres robót obejmuje: 1) roboty przygotowawcze: ustawienie rusztowań z pionami komunikacyjnymi i ich demontaż po zakończeniu robót, 2) roboty rozbiórkowe: wykucie otworów drzwiowych, demontaż starej stolarki drzwiowej, demontaż instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, 3) wymiana drewnianych stropów nad I piętrem na stropy z płyt prefabrykowanych WPS na belkach stalowych, wypełnionych keramzytem, sufity obłożone niepalnymi płytami gipsowymi na ruszcie metalowym, 4) roboty murarskie: uzupełnienie ścian, montaż nadproży drzwiowych prefabrykowanych, wydzielenie części socjalnych ściankami z płyt GKBI na ruszcie metalowym, 5) wymiana instalacji elektrycznej w remontowanych pomieszczeniach wraz z osprzętem (częściowo z odzysku), montaż elektrycznych podgrzewaczy wody, gniazd wtyczkowych hermetycznych, lamp oświetleniowych, 6) roboty wodno-kanalizacyjne w remontowanych pomieszczeniach: a) wpięcie się do istniejącego pionu wodnego, b) wpięcie się do istniejącego się pionu kanalizacyjnego, c) montaż zlewozmywaków, d) montaż baterii zlewozmywakowych; 7) roboty wykończeniowe: a) montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, drewnianej, b) ułożenie paneli podłogowych laminowanych, c) ułożenie posadzek płytkowych (części socjalne), d) ułożenie płytek ceramicznych ściennych (fartuch nad zlewozmywakami części socjalne) e) wykonanie gładzi gipsowych, f) malowanie ścian farbami akrylowymi oraz malowanie olejne parapetów, 8) osuszenie wyznaczonych ścian piwnic metodą iniekcji grawitacyjnej oraz drobne naprawy rur spustowych, 9) wywóz gruzu. 3. Inne obowiązki wykonawcy: 1) opracowanie planu BIOZ, 2) zorganizowanie zaplecza socjalnego dla swoich brygad roboczych wraz z jego likwidacją po zakończeniu robót, 3) opracowanie harmonogramu rzeczowo -finansowego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, a także przedmiar robót, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia - Dział II SIWZ. 5. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł w terminie składania ofert, tj. do dn. 29.03.2010r. do godz. 11:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwodzislawski.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach