Przetargi.pl
REMONT BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W SOKÓŁCE, ul. BIAŁOSTOCKA 69 B.

Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-003 Białystok, ul. Sienkiewicza 65
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 670 31 37 , fax. 085 670 28 42
  • Data zamieszczenia: 2012-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku
    ul. Sienkiewicza 65 65
    15-003 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 670 31 37, fax. 085 670 28 42
    REGON: 05025282000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W SOKÓŁCE, ul. BIAŁOSTOCKA 69 B.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont budynku administracyjnego Komendy Powiatowej Policji w Sokółce, ul. Białostocka 69 B. Roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym. Należy przewidzieć utrudnienia w ich realizacji i wykonanie robót zabezpieczających. Zakres robót do wykonania: Roboty budowlane 1. Wyburzenie ścianki murowanej z cegły gr 12 cm. 2. Wykucie naświetla z profili PCV. 3. Wykonanie ścianki z profili aluminiowych w kolorze białym przeszklonej szkłem bezpiecznym, wg. załączonych rysunków. 4. Wykonanie sufitu podwieszonego z płyt mineralnych z rastrami na ruszcie aluminiowym. 5. Wymiana posadzek z wykładziny PCV na płytki z gresu 60cm x 60 cm, z cokolikiem na ścianie wys. 10 cm, 6. Likwidacja pęknięć ścian, poprzez skucie tynku, osiatkowanie i otynkowanie. 7. Wymiana drzwi płycinowych na drzwi antywłamaniowe kl. C. 8. Wykucie ościeżnicy i zamurowanie otworu drzwiowego cegłą pełną. 9. Malowanie sufitów i ścian farbą emulsyjną dwukrotnie z przygotowaniem powierzchni, pomieszczeń biurowych, klatek schodowych i korytarzy. 10. Wykonanie lamperii z tynku żywicznego na korytarzach i klatkach schodowych. 11. Malowanie balustrad stalowych farbą olejną. 12. Wykonanie i montaż lady recepcyjnej zgodnie ze specyfikacją. 13. Naprawa obróbek blacharskich (uszczelnienie obróbki gzymsu, wymiana sztucerów, uszczelnienie rynien i rur spustowych). 14. Skucie odspojonego tynku i wykonanie nowego na gzymsach. 15. Rusztowania do wykonania naprawy obróbek blacharskich i tynku na gzymsie do wys. 15m. 16. Wymiana ścianki aluminiowej z drzwiami zewnętrznymi w wiatrołapie na wejściu głównym do budynku. 17. Dostawa i montaż szlabanu na wjeździe na plac wewnętrzny. 18. Naprawa tynków zewnętrznych. Roboty sanitarne 1. Montaż klimatyzatora. Roboty elektryczne 1. Przebudowa instalacji elektrycznych i teletechnicznych. 2. Wykonanie instalacji kontroli dostępu. Szczegółowy zakres robót do wykonania określają dołączone do SIWZ: przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, rysunki (załącznik nr 8 SIWZ). Szacunkowa wartość zamówienia netto: 195.123,89 zł, w tym wartość zamówień uzupełniających: 32.520,65 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach