Przetargi.pl
Remont budynku A - częściowa wymiana okien Szkoła Podstawowa nr 11 im. Juliusza Słowackiego Siemianowice Śląskie ul. Słowackiego 5.

Szkoła Podstawowa nr 11 im. J. Słowackiego ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Słowackiego 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2200568 , fax. 032 2200564
  • Data zamieszczenia: 2010-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 11 im. J. Słowackiego
    ul. Słowackiego 5 5
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 2200568, fax. 032 2200564
    REGON: 00072670200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp11.siemianowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku A - częściowa wymiana okien Szkoła Podstawowa nr 11 im. Juliusza Słowackiego Siemianowice Śląskie ul. Słowackiego 5.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi realizacja wymiany okien drewnianych na okna z PCV w ilości - 27 szt. w budynku A Szkoły Podstawowej Nr 11 w Siemianowicach Śląskich. 2. Przedmiot wymiany stanowią okna PCV w kolorze białym z podziałem i detalami architektonicznymi jak istniejące, profil 5-komorowy z zestawem szybowym termoizolacyjnym o przenikliwości cieplnej Umax = 1,1 Wm2xK. 3. Profile ram skrzydeł i słupka mają stanowić stabilność i bezpieczeństwo konstrukcji realizacji przedmiotu zamówienia. Podział okien i kierunki otwierania do uzgodnienia. 4. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w przedmiarze robót załączonym do SIWZ jako Dodatek nr 5 oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych załączonych do SIWZ jako Dodatek nr 6. Zakres prac obejmuje: 1) Demontaż stolarki okiennej 2) Demontaż istniejących parapetów wewnętrznych i montaż nowych 3) Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki 4) Dostawę i montaż nowych okien 5) Obróbki tynkarskie wraz z malowaniem ościeży i uszkodzonych fragmentów ścian. Postanowienia dodatkowe: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za uprzątnięcie okien z demontażu i wywiezienie gruzu i śmieci, a koszty tych czynności winny być wliczone w cenę oferty. b) Po zrealizowaniu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu wykonaną starannie i na własny koszt dokumentację zawierającą : aprobaty techniczne, certyfikaty na znak bezpieczeństwa B dla materiałów i urządzeń. c) Wszystkie prace budowlane muszą być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną z zachowaniem przepisów BHP i p.poż. d) Wszelkie zniszczenia wynikłe w trakcie realizacji robót Wykonawca niezwłocznie naprawi na własny koszt. e) Po zakończeniu robót Wykonawca jest zobowiązany uporządkować teren prowadzenia robót i przekazać go Zamawiającemu w terminie odbioru robót. f) Wykonawca zobowiązany jest do określenia w ofercie przetargowej okresu na jaki udziela gwarancji na przedmiot zamówienia, jednak okres ten nie może być krótszy niż 5 lat. Prace na obiekcie będące przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z warunkami zawartymi w siwz oraz akceptowanymi warunkami umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp11.siemianowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach